שאלות ותשובות

רגע, מותר בכלל לשלוח דיוור לרשימות תפוצה? מה לגבי חוק הספאם?

הכל בסדר, מותר לשלוח דברי דואר לנמענים שהסכימו לכך מפורשות בעת הצטרפותם לרשימת התפוצה שלך, בהתאם להוראות החוק. עם זאת, החוק מחייב לאפשר לנמענים לבטל את הסכמתם בכל עת, ומשום כך, כל ההודעות ששולחת מערכת V.I.Plus מאפשרות לנמען לבקש את הסרתו מרשימת התפוצה. פרטיו של נמען שביקש את הסרתו מועברים ישירות לרשימת "חסומים", וכך המערכת מודאה שלא יישלחו אליו הודעות, גם אם בטעות יוזנו פרטיו שוב לאחת הרשימות*.

רשימת הלקוחות שלי קטנה, שווה לי לדוור אותה?

אין דבר כזה רשימה קטנה... כל לקוח הוא פוטנציאל לעסקה הבאה. דיוור לרשימת הלקוחות שיש לך כרגע יתפשט באופן ויראלי ללקוחות פוטנציאליים נוספים, שיביאו את העסקאות הבאות.

האם למערכת הדיוור שלכם יש יתרון על פני שליחה לקבוצת נמענים מתיבת הדוא"ל שלי?

הנה, מוזמן לשפוט בעצמך: מערכת הדיוור של V.I.Plus מאפשרת ליצור ניוזלטר מקצועי, מעוצב ועשיר בתוכן בקלות רבה, וגם לשגר אותו בלחיצת כפתור אל רשימת תפוצה, מספר רשימות או נמענים נבחרים. בנוסף, ולא פחות חשוב, מערכת הדיוור מאפשרת מעקב צמוד אחרי כל דוא"ל שנשלח, ומדווחת האם הגיע לתעודתו, האם נפתח, האם הנמען לחץ ונכנס לקישורים ועוד. ויש יתרונות נוספים, מותאמים לעסק שלך ולצרכיך, על כולם תוכל ללמוד כאן או בשיחת טלפון אחת, לנציג שירות הלקוחות שלנו.

אני רוצה מייל שייראה אישי, ממני לנמען, האם זה אפשרי?

בודאי. הנמען מקבל את המייל כששמך מופיע בתור השולח, וכל התבניות מאפשרות להוסיף פניה אישית בתחילת המייל. ניתן גם להזין נתונים אישיים נוספים כמו תאריך לידה, שמות ילדים וימי הולדתם, ולהיעזר במערכת למשלוח אוטומטי של ברכות או התייחסויות אישיות אחרות. הכל כדי שתוכל לתת ללקוח שלך תחושה שהוא יחיד ומיוחד...

האם נדרש להתקין תוכנה כדי לעבוד עם מערכת הדיוור?

ממש לא. מבחינתך כמשתמש המערכת עובדת כמו אתר אינטרנט ידידותי ופשוט לתפעול: באמצעות שם משתמש וססמה אתה מתחבר אליה, מכל מחשב, ומתחיל לעבוד. אתה מוזמן להכנס ולנסות (בחינם), ולהיווכח עד כמה זה פשוט!

האם ניתן לשלב תמונות וקישורים בדיוור?

בהחלט, ובקלות רבה: תבניות הדיוור המתקדמות של V.I.Plus מציעות מגוון אפשרויות למיקום וגודל תמונות, שתוכל להעלות בקלות רבה מן המאגרים שבידך. תבניות מאפשרות גם שילוב קישורים והופעתם בצורה אסתטית ונקיה בניוזלטר.

לכמה אנשי קשר אני יכול לשלוח כל דיוור?

אין מגבלה על כמות אנשי הקשר ברשימת התפוצה אליה ניתן לשלוח דיוור, וניתן גם לשלוח לכמה רשימות תפוצה במקביל.

כמה רשימות דיוור אני יכול להחזיק?

גם כאן – אין מגבלה על כמות רשימות התפוצה, שאותן תוכל לפלח ולסווג לפי צרכיך ומאפייני העסק שלך.

האם נמען אחד יכול להיכלל ביותר מרשימת דיוור אחת?

בודאי. ניתן לשייך כל נמען למספר בלתי מוגבל של רשימות. חשוב גם לדעת שהמערכת דואגת שנמען ששייך ליותר מרשימה אחת, לא יקבל את אותה הודעה פעמיים!

איך אני מוסיף אנשי קשר חדשים?

בקלות, ביעילות ומכל מקור! המערכת מאפשרת להזין אנשי קשר ידנית, כמובן, לייבא בלחיצת כפתור רשימות תפוצה שלמות מתיבת הדוא"ל שלך או מקובץ אקסל, ולייבא אנשי קשר מדף הפייסבוק או מאתר האינטרנט שלך.

האם אני יכול דעת כמה נמענים קיבלו את הדיוור?

כן, וגם נתונים נוספים: האם הם פתחו אותו, האם לחצו על קישורים שהופיעו בו, וגם ביחס למי שלא קיבל את ההודעה, המערכת נותנת אינדיקציה לגבי הסיבה לכך: האם מדובר בכתובת מייל לא קיימת או בבעיה זמנית. כמו-כן המערכת נותנת מידע לגבי המכשירים מהם נפתח המייל, האם ממכשיר סמארטפון כלשהו או ממחשב דסקטופ, מאיזה תוכנת דואר ומאיזה מערכת הפעלה.

האם אני יכולה לדאוג שנמען חדש יקבל מיילים שכבר נשלחו לנמענים לפני הצטרפותו, או שזה מסובך מאוד?

פשוט וקל – ראשית, כל הדיוורים ששלחת נשמרים במערכת, ואת יכולה לשלוח אותם לנמענים חדשים בכל עת. אבל מעבר לזה: למערכת הדיוור של V.I.Plus פונקציה מתקדמת של הודעות מתוזמנות, באמצעותה ניתן לשלוח סדרה של דיוורים בהפרשי זמן קבועים לכל מצטרף ומצטרף. כך למשל, מייד עם ההצטרפות יכול הלקוח החדש לקבל מסר שמברך אותו על הצטרפותו, כעבור שבוע – או זמן אחר שתקבעי – יקבל את הניוזלטר הראשון, כעבור חודש את השני וכן הלאה. המערכת תשלח אוטומטית את הדיוורים הקבועים לכל מצטרף חדש, מבלי שתצטרכי לתפעל זאת בעצמך.  

רבים מלקוחותי הם מיוצאי חבר העמים. האם ניתן לשלוח מסרים ברוסית?

בודאי, המערכת תומכת בדיוורים בכל שפה.

האם אפשר לשלוח רק הודעות דוא"ל, או שניתן לשלוח גם מסרונים, ובמה זה כרוך?

ניתן בהחלט לשלוח מסרונים, בנוסף או במקום דוא"ל, ומערכת V.I.Plus מאפשרת את כל הפונקציות של שליחת המסרים, גם במסרונים: פניות אישיות, הודעות מתוזמנות, שליחה למספר רשימות תפוצה ועוד.

ושאלת מיליון הדולר: כמה זה עולה לי?

ובכן התשובה היא כמובן – תלוי :-)
אבל זה תלוי בעיקר בך ובצרכיך: יש לנו מגוון חבילות שמתאימות לאופן השימוש שלך ותדירותו, ולגודל רשימת התפוצה.
תמצא את הפירוט המלא של החבילות כאן.
 
 באילו אמצעי תשלום ניתן להשתמש?

אנחנו סולקים את כל כרטיסי האשראי המובילים, באופן מאובטח ובטוח. ניתן לבחור את החבילה המתאימה דרך ממשק המערכת, לשלם ולקבל שירות בזמן אמת.
אם אין ברשותך כרטיס אשראי, ניתן להזמין חבילה שנתית ולשלם בצ'ק, אותו יש לשלוח לכתובת: חיים פקריס 4, פארק המדע רחובות 76702. השירות יינתן לאחר הגעת התשלום.
 
השתכנעתי! איך אני פותח חשבון?
 
ניתן לפתוח חשבון חינם הכולל המאפשר ניהול של עד 200 נמענים ושליחה של עד 2,000 מיילים בחודש בעמוד פתיחת החשבון - לחץ כאן
 
יש לי עוד שאלה, ואין עליה תשובה כאן...

אתה מוזמן לפנות אלינו בדוא"ל, דרך טופס ההתקשרות באתר או בטלפון 1-800-30-70-50, ונשמח להשיב!
???????   Portugu?s