לראשונה בישראל! ניוזלטר מותאם לסמרטפון

לראשונה בישראל : הניוזלטר שלכם יראה במיטבו גם על צג הסמרטפון!

 

בזכות המייל הרספונסיבי - פיתוח חדשני מבית V.I.Plus שמאפשר להגדיר התאמה אוטומטית של פורמט דיוור אלקטרוני לכל צג: סמרטפון, טאבלט, מחשב נייד...

 

הודעות דיוור אלקטרוני הן חוד החנית של השיווק באינטרנט. אבל מה קורה לנתון הזה כאשר הגלישה אל תיבת המייל נעשית מהטלפון הסלולארי ולא מהמחשב או הטאבלט. 90% מבעלי הסמרטפון בודקים את תיבת המייל גם מהנייד. ולכן כדאי שהפורמט של כל דיוור אלקטרוני יהיה מותאם לפורמט הצג. הודעת דיוור אלקטרוני שאינה מותאמת לצג הסמרטפון תוצג עליו בצורה מעוותת. לנמען יהיה קשה לקרוא את הטקסט, התמונות עשויות להיות חתוכות והלינקים קטנים מאוד ולא נוחים להקלקה. בסופו של יום, הנמען עלול לאבד עניין ולוותר על צריכת התוכן או רכישת המוצר שהצעתם.

 

הנמענים של היום חכמים יותר?

אחוז בעלי הסמרטפונים עלה עלייה חדה בין 2012 (35%) ל- 2013 (57%). כך נמצא בסקר השנתי של Google בשיתוףMediaCT  . זאת בעוד שבספרד מהווים בעלי הסמרטפון 55% מהאוכלוסיה, בצרפת 42% ובגרמניה 40% בלבד. 

 

גם היישומים של היום חכמים יותר!  

לראשונה בישראל : מייל רספוניסיבי מותאם אוטומטית.  

כדי שהמשאבים שהשקעתם ביצירת דיוור אלקטרוני לא ירדו לטימיון, יש לוודא שהנמען יוכל לצפות בו באופן מיטבי וללא תקלות, מכל מכשיר. מהיום ניתן לעשות זאת בקלות. באמצעות הפיתוח החדשני - מייל רספוניסיבי. היישום, שפותח ע"י מערכת הדיוור V.I.Plus, מאפשר התאמה אלסטית אוטומטית של הודעות דיוו אלקטרוני לפורמט הסמרטפון. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להפעיל את אפשרות המייל הרספונסיבי כחלק מתהליך יצירת הניוזלטר, והמערכת תתאים את הפורמט למכשיר באמצעותו הנמען בחר לצפות בו.

 

מייל רספוניסיבי – יתרונות:  

 

1. שימור לקוחות-   

חשיפה מקסימאלית בפאסון חדשני

84% מהנשאלים מצפים לחוויית משתמש זהה בסמרטפון, במחשב ובטאבלט. מבחינת קלות הניווט. נמען שפותח הודעת דיוור אלקטרוני ומגלה ששבירת הטקסט לא נעימה לעין, התמונות חתוכות והלינקים קטנים עד כדי לא לחיצים, בדרך כלל מוותר על התענוג שבקריאת התוכן ועלול לקטלג את החברה כחסרת אכפתיות בנוגע לצרכיו ולחוויית הגלישה שלו. 

 

2. מכירות

קנייה חכמה – בטלפון חכם.
ברגע שהתוכן נצפה כראוי, ניתן להמשיך לשלב ההנעה לפעולה. מייל רספוניסבי ממיר את גודלם של הלינקים וכפתורי ההנעה לפעולה כך שנמען שרוצה לבצע רכישה בעקבות דיוור אלקטרוני יכול לעשות זאת באותה הקלות שמתאפשרת במחשב נייד.

3. תדמית עסקית

תקשורת נוחה, ידידותית ועדכנית.

בסקר שנערך עבור “רילקומרס”, במהלך אפריל 2012, בקרב מאות בעלי סמארטפונים. 69% מהנמענים ציינו שאתר שאינו מותאם לסמרטפון נחשב בעיניהם ל"חובבני"  ו – 60% ציינו כי כנראה שלא ירכשו באמצעות הסמארטפון מאתר שאינו מותאם.


וודאו שהמותג שלכם רספוניסיבי
מהפכת הטכנולוגיה הביאה עימה (וממשיכה לחולל) שינויים רבים, ועד כה התאמת המותג לשינוי הוכיחה עצמה כהכרחית וכמשתלמת. אין ספק שתרבות צריכת התוכן וביצוע עסקאות בסמרטפון רק הולכת ומתעצמת ובעלי עסקים שיקדמו את השינוי הזה בברכה עכשיו ירכשו לעצמם תדמית חדשנית ואסטרטגיית שיווק מוצלחת.


רוצים לשלוח דיוור אלקטרוני שיותאם אוטומטית לצג הסמרטפון? פתחו חשבון חינם.

© כל הזכויות שמורות