שימוש בדפי נחיתה

דפי נחיתה הינם כלי משלים לדיוור אלקטרוני, המאפשר הפקת תוצאות מרביות מקמפיינים מסוימים. בנייה נכונה של דף נחיתה עשויה להועיל רבות לתוצאות הקמפיין שלך.
היתרון המובהק של רשת האינטרנט נמצא בעובדה שהיא מאפשרת לכל אחד ואחת מכם להפעיל קמפיינים פרסומים ומהלכי שיווק רבי עוצמה, ממוקדי קהל מטרה, ומעל הכול, בעלי יכולת תגובה מיידית. כיום, רשת האינטרנט מהווה את אפיק המדיה המרכזי והמשפיע ביותר בעולם, לרבות, בכל הקשור לתחום העסקי-שיווקי-פרסומי.
על מנת ליהנות מכל היתרונות של הפעלת קמפיינים ישירים ברשת האינטרנט, באמצעות הפעלת דיוור אלקטרוני ללקוחותיכם, מומלץ להיעזר בדפי נחיתה, שיאפשרו לקהל המטרה שלכם לנוע לפעולה. על יתרונות דפי הנחיתה, ועל הדרך לבצע אותם על הצד הנכון ביותר, בכתבה שלפניכם.
דפי נחיתה כל היתרונות
דפי נחיתה הם למעשה הקישור (לינק) המיידי אליו נחשפים הלקוחות שלכם, בין אם מדובר בלחיצה על באנר פרסומי אותו אתם מפרסמים באתרי האינטרנט השונים, ובין אם מדובר בקישור אותו שלחתם לאנשי רשימת התפוצה שלכם במסגרת דיוור אלקטרוני. דפי הנחיתה מורכבים ממספר עמודי אינטרנט שונים, או לחילופין, מעמוד אינטרנט אחד, החושף את הלקוחות למסר הפרסומי-שיווקי אותו אתם רוצים להעביר. בין יתר יתרונות השימוש בדפי נחיתה תמצאו:
  • העברת אינפורמציה נקודתית בנושא אותו אתם רוצים לקדם
  • עיצוב המותאם לאופי הפעילות השיווקית אותה אתם מבצעים 
  • מיקוד התוכן השיווקי לקהלי המטרה הספציפיים אליהם אתם מבצעים את הדיוור 
  • מגוון אפשרויות להנעת הלקוחות לפעולה לצרכי התקשרות מיידית עימכם
בנוסף, דפי נחיתה מהווים מעין "אתר אינטרנט לא פורמאלי ולא מחייב" בקרב גולשי האינטרנט, ולכן השימוש בו הוא מוגבר יותר משאר שימוש וחיפוש ממושך מצד הגולשים באתרים הרשמיים.
דפי נחיתה אפקטיביים- הדרך שלכם להצלחה
על מנת ליהנות מכל היתרונות הטמונים בהפעלת דפי נחיתה כחלק אינטגראלי ממערכי השיווק שלכם במסגרת דיוור אלקטרוני, חשוב להקפיד על מספר כללים מקצועיים שיובילו אתכם אל ההצלחה:
  • שתילת תוכן שיווקי התומך במסר הפרסומי אותו אתם רוצים להעביר- חידוד הנושא וההתמקדות בו באמצעות העברת מסרים ישירים וברורים יאפשרו לקהל הגולשים שלכם להתעניין במוצר או בשירות אותו אתם משווקים.
  • הפקדה על שתילת אלמנטים המניעים לפעולה בדפי הנחיתה- זה יכול להיות במסגרת הענקת הטבה או הנחה לעושים שימוש בדפי הנחיתה, זה יכול להיות באמצעות יצירת קשר ישיר של הלקוח עם מוקדי השירות שלכם, וזה יכול להיות כל אלמנט אחר שיאפשר ללקוח לבצע פעולה שתקדם את הליך ההתקשרות ביניכם לבינו. 
  • עיצוב המותאם לאופי הפעילות ולקהלי המטרה שלה
דפי נחיתה אפקטיביים חייבים להיות ממוקדי מטרה ומסר פרסומי או שיווקי, ככל שתקפידו לחדד את המסרים הפרסומים שלכם בדפי הנחיתה ואת התכנים השיווקיים המופיעים בהם, כך תגבירו את הסיכויים שהם יהפכו מעמודי אינטרנט אינפורמטיביים לכלי מכירה עוצמתי ורב ערך.

© כל הזכויות שמורות