דפי נחיתה מותאמי קמפיין

משווקים רבים בזירה הדיגיטלית כבר מכירים את היטב את אפשרויות השיווק האפקטיביות שמציע אפיק הדיוור האלקטרוני- תקשורת ישירה ורציפה עם קהל לקוחות מפולח שהביע עניין בקבלת מסרים פרסומיים. אין ספק שניוזלטרים הם כיום כלי שיווק אפקטיביים מאוד... ועל ידי הוספת דפי נחיתה לניוזלטרים ניתן למקסם את תוצאות הקמפיין תוך פילוח מדויק יותר של המסרים וחלוקת תכנים נוחה למשתמש.

 

דפי נחיתה – פילוח מדויק:

ניתן להתאים דפי נחיתה ספציפיים לקמפיינים ספציפיים. כמו כן, בשילוב עם נתוני הסטטיסטיקה של מערכת דיוור אלקטרוני ניתן לשלוח ניוזלטרים עם דפי נחיתה ספציפיים בהתאם לסטאטוס או לתגובת הנמען.

 

דפי נחיתה – חלוקת תכנים נוחה:

המוצר הפרסומי המפנה אל דפי נחיתה הוא רק שלב הפתיחה של הגשת המסר והשכנוע לרכישה. יש לקוחות שכדאי לפנות אליהם באופן מועדן יותר ויש כאלו שניתן להעמיס עליהם את כל המידע מיד ללא כל קושי מצידם. ברגע שתבינו לאיזה סוג משתייכים הלקוחות שלכם תוכלו לחלק את "עומס המידע" בין מקור הפרסום לדף הנחיתה שלו באופן הנוח היותר עבור הלקוח.

 

קיימים רכיבים בסיסיים מהם בונים דפי נחיתה איכותיים:

  1. USP – הצעת מכר ייחודית
  2. תמונה / סרטון
  3. תועלת – במשפטים קצרים
  4. המלצות לקוח
  5. הנעה לפעולה

 

התאמת דפי נחיתה למקור שהפנה אליהם.

דפי נחיתה יעילים ומניעים לפעולה הם אלו שעונים בדיוק על רצונו של הגולש בהגיעו לדף, לא פחות ולא יותר!

אז איך נדע מה הגולש מחפש? פשוט מאוד, סוג הפרסום עליו הקליק הגולש מעיד על אותו המסר שאליו הוא התחבר. ולסוג המסר הזה בדיוק אנו צריכים לתת מענה באמצעות דפי נחיתה מותאמים.

 

דפי נחיתה בהתאם למקור ההפנייה:

  • רשת חברתית - לקוחות שמגיעים אל דפי נחיתה מפוסט בפייסבוק או ציוץ בטוויטר הם לרוב צעירים או צעירים בנפשם. המידע שניתן לספק בפוסט הוא מצומצם יחסית ולכן דפי נחיתה המשלימים מידע זה יכולים להיות יותר ממצים. מצד שני – אין לשכוח שגולש שהגיע מרשת חברתית- מורגל לפשטות של רשת חברתית.

 

  • מודעה ממומנת ב- Google – מודעות GoogleAD מכילות מספר דל מאוד של תווים. ניתן בהחלט להוביל אל דפי נחיתה עשירים = הכוללים טקסט הסבר, תמונות או סרטו אווירה וכו'. נסו להתייחס למודעה כאל הכותרת של דף הנחיתה וחישבו מהם התכנים המתאימים להופיע תחת כותרת זו.

 

  • באנר – מיקום הבאנר באתר זה או אחר יספק לכם מושג על אופי קה"מ. אופיים של דפי הנחיתה צריך להתאים לאופי האתר המפרסם. למשל: אם הבאנר מוםיע באתר מאמרים אקדמיים – דפי נחיתה מתאימים יהיו בעלי אופי אקדמי. אם הבאנר מופיע באתר משחקים – דפי נחיתה משעשעים וקלילים יתאימו  יותר.

 

  • מוצר דפוס – באמצעות קוד QR ניתן להפנות גולשי סמרטפון מכל מוצר מודפס (כרטיס ביקור, אריזת מוצר, תפריט, פלייר וכו') אל דפי נחיתה עצמאיים. התייחסו למוצר הספציפי ולמיקום שבו הוא פגש את הגולש והתאימו את הסגנון של דפי נחיתה העונים עליו. רצוי מאוד להגדיר דפי נחיתה רספונסיביים- המתאימים את פורמט הדף אוטומטית לפורמט הצג של המכשיר עליו הם נפתחים.


    פתחו חשבון חינם במערכת V.I.Plus וצרו דפי נחיתה מותאמי קמפיין בחינם.

 

 


© כל הזכויות שמורות