קישורים ולחיצות בניוזלטר

בכל הקשור להפצת ניוזלטר, המשוואה להצלחה נורא פשוטה: יותר נמענים מגדילה את הסיכוי שיותר מיילים יפתחו, יותר מיילים שנפתחים מגדילים את הסיכוי שיותר נמענים יגיעו באמצעות הקישורים בניוזלטר אל אתר הבית שלכם, או לחילופין, לכל עמוד אינטרנט אליו תכוונו קישור. בכתבה שלפניכם, ריכזנו עבורכם מספר עצות וטיפים שיעזרו גם לכם לעשות שימוש נכון וחכם יותר בקישורים המופיעים בניוזלטר שאתם מפיצים.
  1. התייחסו אל הקישורים כאל מהות הדיוור

    המטרה העליונה של כל ניוזלטר אמורה להיות קישור ישיר בין הלקוח (גולש), לבין הצעת המכר הממתינה לו בעמודי האינטרנט (אליהם הוא יגיע באמצעות לחיצה על הקישור). על מנת לגרום לכמה שיותר נמענים ללחוץ על הקישורים השונים המופיעים בניוזלטר שלכם, הקפידו להפוך את הקישורים לבולטים ונגישים. הקפידו לבצע קישור לכותרות והתמונות המופיעות בניוזלטר, הזינו לינקים (קישוריות), בתוך גוף הטקסט וסמנו באופן ברור ובולט את אופציות המעבר לעמודי האינטרנט שלכם.

  2. צרו קישורים חכמים

    קישור חכם אינו רק קישור שמונח במקום הנכון בצורה בולטת, אלא (ובעיקר) קישור המעורר עניין בקרב הנמען ללחוץ עליו. כיום, ניתן ליצור קישורים המותאמים אישית לרשימת התפוצה שלכם, לדוגמא: במידה והניוזלטר שלכם עוסק במבצע מסוים אותו אתם מקיימים, ניתן ליצור קישור המכיל את שמו הפרטי של הנמען לצד המילים מבצע מיוחד ל______(שמו הפרטי של הנמען), ובכך להגדיל את אחוזי הלחיצה על גבי הקישור בקרב הנמענים שלכם. כמו כן, תוכלו לשבץ משפטים המניעים לפעולה כאמצעי הקישור שלכם (לדוגמא: הנחה ייחודית ללוחצים כאן).

  3. הניוזלטר הוא רק הפרומו...

    סדרות טלוויזיה מוצלחות עושות שימוש חכם ואפקטיבי בפרומונים (קדימונים), באמצעות הצגה רוויה של סרטונים קצרים מתוך התכנית שתשודר במועד כזה או אחר. ניוזלטר מוצלח למעשה מחקה את רעיון הצגת הפרומו, וחושף בפני קהל הנמענים שלו את הדבר האמיתי הממתין לו באתר. במידה וגם אתם תשכילו לקהל הנמענים שלכם לקבל "גירוי" מהפרומו המוצג להם, רבים מהם ילחצו על הקישורים השונים, שיובילו אותם לראות את הדבר האמיתי, לדוגמא: הופעה של מספר מילים מתוך כתבה המתפרסת באתר (לדוגמא: מחקר מדעי שנערך לאחרונה בנושא תאונות דרכים מצא כי...להמשך הכתבה לחצו כאן). במידה ותצליחו לעורר את תשומת ליבו של הלקוח (נמען הניוזלטר), אין כל סיבה שהוא לא ילחץ על הקישור המוביל לאתרכם, או לחילופין, לעמוד האינטרנט אותו אתם מעוניינים לחשוף.

  4. הטבות, מבצעים והנחות

    כולנו אוהבים מבצעים, הנחות והטבות, וכדאי גם לכם לעשות בהם שימוש לצרכי קישור שונים בתוך ה-ניוזלטר שאתם מפיצים. על מנת לייצר עניין וגירוי אצל נמען הניוזלטר בנוגע להטבה או המתנה שממתינה לו, מומלץ לא לחשוף את פרטי המבצע/ההטבה/המתנה בטרם לחיצתו על קישור שיפנה אותו אליה. משפטים כגון: הטבה ייחודית ללוחצים כאן..., מתנה מיוחדת ממתינה לכם באתר- לחצו כאן וגם אתם תוכלו לקבלה, יכולים לשפר באופן משמעותי את אחוז לוחצי הלינקים השונים המפנים לאתר הבית שלכם.

  5. הנעה לפעולה המוגבלת בזמן

    על מנת לייצר מהלך שיווקי מוצלח באמצעות הניוזלטר אותו אתם מדוורים, מומלץ להגביל הטבות, מבצעים והנחות שונות בפרקי זמן כאלו ואחרים, לדוגמא: מחיר אטרקטיבי במיוחד למזמינים עד שעה מסוימת וכדומה. הגבלת המבצע בזמנים, תעודד את קהל הלקוחות הפוטנציאלי לבצע התקשרות מיידית עם עמוד האינטרנט המקושר, ובכך אתם למעשה מגבירים לא רק את אחוז הלחיצות על גבי הקישורים אלא גם תורמים להגדלת המכירות בזמן קצר.
לסיכום, יצירתיות בכל הנוגע ללינקים אותם אתם מייצרים בגוף המייל, הם המפתח להצלחת הדיוור הבא שלכם!

© כל הזכויות שמורות