ציר התקשורות במערכת V.I.plus

בין אם אתם בעלי עסק המעורבים באסטרטגיית השיווק של המותג ובין אם אתם משווקים מקצועיים הממנפים מותג, סביר להניח שהשימוש במערכת דיוור אלקטרוני לצורכי הפצת מסרים ממוקדת אינו זר לכם. סביר גם להניח שעסקתם במינון כזה או אחר ביצירת קשרי לקוחות (מועדון לקוחות, רשימת דיוור אלקטרוני) וניהול התקשורת השוטפת עימם (מערכת CRM לניהול לקוחות).

אולם, המושג הבא כנראה יהווה חידוש גם עבור משווקים מומחים:

לראשונה בישראל ורק במערכת דיוור אלקטרוני V.I.Plus – מוצע למשווקים רכיב CRM כחלק מובנה במערכת הדיוור.

CRM. אשף קשרי הלקוחות

אם עד כה שיגרתם הודעות דיוור אלקטרוני לחוד (במערכת דיוור אלקטרוני) וניהלתם את קשרי הלקוחות לחוד (ב- CRM). הגיע הזמן לחשוב (גם) מחוץ לתיבה ולהפוך את מאמצי השיווק שלכם לסגירת עסקאות בפועל.

כלי ה- CRM החדש של V.I.Plus מספק מבט מקיף ואישי על כל התקשורות (הודעות דיוור אלקטרוני , מסרונים, דפי נחיתה ועוד), הנכנסות והיוצאות, עם כל לקוח ולקוח. מידע זה יאפשר לכם לא רק לעקוב באופן מדויק יותר אחר התעניינות הלקוח במותג אלה גם למנף את המידע למטרת סגירת עסקאות.

 

מערכת דיוור אלקטרוני המאפשרת תקשורת בכל הרמות!

כל מערכת דיוור אלקטרוני איכותית, מאפשרת יצירת רשימות תפוצה מפולחות ויצירת הודעות דיוור אלקטרוני שניתן לשלוח ללקוחות ברשימה על בסיס שבועי, חודשי וכו'. אולם מערכת דיוור אלקטרוני המציעה גם רכיב CRM מאפשרת לנהל את קשרי הלקוחות (הנוצרים ומחוזקים ע"י מערכת הדיוור) באותו ממשק. בזכות שיטה זו, יש חיבור בין סטטיסטיקות המשלוח של כל קמפיין דיוור אלקטרוני קבוצתי לבין סטטיסטיקת ההיענות של כל לקוח כיחיד.

ציר התקשורות מחבר אתכם אל תוצאות השיווק שלכם.

כאשר אתם משקיעים זמן ומשאבים בפעולת שיווק כלשהי, אתם רוצים לדעת מהי התוצאה הישירה (וגם העקיפה) שהושגה. למשל עבוד משלוח דיוור אלקטרוני – תרצו לדעת את אחוזי הפתיחה, והרכישה בעקבותיו.

עבור שיחת טלמרקטינג – תרצו לדעת אם הלקוח ביצע את ההנעה לפעולה אליה כיוונתם.

מערכת דיוור אלקטרוני עם רכיב CRM  למעשה מאפשרת מעקב אחרי כל סוגי הפעולות השיווקיות בממשק אחד ועבור כל לקוח ולקוח. וזאת ע"י – ציר התקשורות.

 

מהו ציר התקשורות?

במקום לנתח את הנתונים באופן כוללני לפי אחוזי פתיחה של קמפיין ספציפי, תוכלו לדעת הכל על אופי התקשורת עם כל לקוח ולקוח.

מסך התקשורות מכיל מעקב אחר כל סוגי השיווק שהופעלו על הלקוח (דיוור אלקטרוני, שיחת טלפון, פגישה פנים מול פנים ועוד).

את הנתונים לגבי היענות אל דיוור אלקטרוני תזין המערכת באופן אוטומטי – תוכלו לראות מתי נשלח דיוור אלקטרוני, האם נפתח? האם הנמען לחץ על לינק מצורף וכו'.

את הנתונים אודות תקשורת שאינה דיוור אלקטרוני יזינו למערכת אנשי השיווק – למשל אם בוצעה שיחה טלפון עם הלקוח, איש השיווק יכתוב במסך הלקוח את שסוכם בשיחה ואיזה סוג follow up  יש לבצע בהתאם.

 

להרשמה למערכת הדיוור V.I.Plus וליצירת ניוזלטר תקופתי עבור הלקוחות - פתחו חשבון דיוור חינם. 

 


© כל הזכויות שמורות