10 תוספות מעניינות לדפי נחיתה

מה עושה דפי נחיתה למעניינים?

מצד אחד, כשמדובר על דפי נחיתה כדאי לשאוף למינימליזם. כלומר לנסח את התוכן באופן ענייני ולעצב בצורה הרמונית ולא עמוסה. מצד שני, מכיוון שאתם יודעים שהגולש בחר להגיע אל הדף, והן מכיוון שהפלטפורמה של דפי נחיתה מאוד מגוונת וגמישה- דפי נחיתה יכולים להיות מאוד עשירים ומעניינים אם תממשו את האפשרות להוסיף תמונה, סרטו,  קובץ שמע או כל תוספת מעניינת אחרת.

 

לפניכם רשימה של 10 תוספות מעניינות איתן ניתן להעשיר דפי נחיתה.

 

1.    טופס הרשמה לדיוור או מועדון לקוחות – אם הפרסום שלכם היה מספיק משכנע כדי לנתב אל דפי נחיתה נוספים, למה לא לבדוק אם הוא מספיק משכנע כדי לצרף את הגולש לרשימת הדיוור או למועדון הלקוחות שלכם?

2.    שובר מתנה – גולשים שבוחרים להגיע אל דפי נחיתה הנלווים לקמפיין, הם גולשים שעשו צעד לקראת תקשורת חיובית עם המותג. חזקו את ההחלטה הזו ע"י הענקת מתנה סמלית. הגולשים יעריכו זאת בעיקר כשאינם מצפים לתגמול.

3.    תמונה -  דפי נחיתה הכוללים טקסט מצומצם ומסודר הם נוחים יותר לקריאה. אם יש לכם פסקאות ארוכות של טקסט הכרחי, נסו להביע חלק מהמידע במשפטים קצרים המושלמים ע"י תמונות המעבירות את המסר.

4.    וידאו – על פי אותו עיקרון של שילוב תמונה, דפי נחיתה עם וידאו המעביר בדרך קלילה ומהנה את המסר עדיפים על דפי נחיתה עמוסי טקסט. (כנ"ל קובצי שמע מעניינים)

5.    מוזיקה – בניגוד ליצירת דפי נחיתה עם קובץ שמע שמעביר את המסר, בסעיף זה אנו מדברים על דפי נחיתה עם מוזיקת רקע נעימה או סוחפת שתעצים את התחושה שאתם רוצים שהגולש יחווה. אם התוכן שמח – שלבו מוזיקה קצבית. לתוכן רומנטי – מוזיקה איטית כן הלאה.

* שימו לב שקבצים עם סאונד (וידאו, אודיו) יפתחו בווליום נמוך ועם אפשרות הגברה / החלשה. דפי נחיתה עם סאונד חזק ומפתיע הם לרוב מטרד.

6.    כפתורים אינטראקטיביים – דפי נחיתה מזמינים יותר כאשר משולב בהם כפתור צור קשר מתקדם שעליו מקליקים לשיחה מיידית עם נציג שירות. כפתור "לרכישה" או "לשיתוף בפייסבוק" וכו'.

7.    צ'אט אוטומטי – אם קהל היעד שלכם דינאמי וזורם (מטיילים, סטודנטים), תוכלו ליצור דפי נחיתה עם חלון צ'אט, באמצעותו יברר נציג שירות או "רובוט" (ישנם צ'אטים המופעלים ע"י תוכנה) את צרכיו באופן מיידי ומעמיק יותר.

8.    המלצות וחותמות איכות – בדרך כלל לקוח משוכנע מחפש הוכחות איכות בשלבים הסופיים שלקראת הרכישה, אולם, לא יזיק "להקדים תרופה למכה" ולהוכיח כבר בפלטפורמה של דפי נחיתה שאתם ראויים.

9.    סל קניות – דפי נחיתה עם אפשרות רכישה מיידית הישר מהדף יסייעו לכם "להכות בברזל בעודו חם". ברגע שלקוח התעניין ע"ג דפי נחיתה אין צורך לשלוח אותו להתבלבל במקורות אחרים.  

10.                       פרטי התקשרות מסורתיים – מספר טלפון, פקס, כתובת למשלוח דואר, שם איש הקשר. הגולש הטכנולוגי אולי לא נוטה להשתמש בשיבשיטות התקשרות אלו אך הפרטים לכשעצמם יספקו לו תחושה שבמידה ויבחר לפנות למענה אנושי – מענה כזה יהיה זמין עבורו.

רוצים ליצור דפי נחיתה פרסומיים בחינם ?     פתחו חשבון דיוור חינם     !  


© כל הזכויות שמורות