כיצד ליצור מבצעים בניוזלטר?

בעולם העסקים המודרני, שיווק מוצלח הוא שיווק המתאים את עצמו לצרכים השונים של קהל היעד, ולאופי בו קהל היעד "תופס" את איכויות המוצר או השירות המשווק. כיום, אפשרויות השיווק העומדות לרשותכם באמצעות הפצת דברי דואר אלקטרוניים אישיים, מאפשרים לכם להרחיב את יכולות המיקוד שלכם ולבצע התאמה מוצלחת יותר בין צרכיו השונים של הלקוח שלכם לבין המוצר או השירות אותו אתם משווקים.
בכתבה שלפניכם, תוכלו להיחשף למספר טכניקות שיווקיות שיאפשרו גם לכם ליצור מבצעים ממוקדים יותר לקהל הנמענים שלכם באמצעות מערכות הדיוור האלקטרוני. יצירת מסר שיווקי ממוקד מטרה וקהל יעד, יגדיל באופן טבעי את אחוזי ההצלחה שלכם, ויוביל להגדלת המכירות.

העדפות הלקוח מעל הכול!

כולנו מכירים את האמרה הטוענת כי הלקוח תמיד צודק. ובכן, בכל הקשור לתחום השיווק ויצירת המבצע הנכון לקהל היעד שלכם, הלקוח תמיד יודע מה הוא רוצה.
על מנת ליצור מבצע שיווקי שיתוגרם באופן מיידי לגידול במכירות, עליכם לבסס את המבצע או המהלך השיווקי באמצעות רשימות התפוצה שלכם על שתי שאלות מהותיות:
האחת: מה הניע את קהל הנמענים שלכם להצטרף אל רשימת התפוצה?- האם הוא מתעניין יותר במבצעים שוטפים, במידע וטיפים אודות המוצר השירות, בקבלת עדכונים אודות שירותים חדשים וכדומה.
השנייה: במה קהל הנעמענים שלכם באמת מתעניין?- אילו מוצרים ושירותים מעניינים את הלקוחות שלכם יותר מכל?
מענה מדוייק (ככל שניתן) על שתי השאלות הנ"ל, יאפשר גם לכם להרכיב מבצעים ומהלכי שיווק ממוקדים יותר, אפקטיבים יותר ומכירתיים הרבה יותר. על מנת לבצע זאת באופן העקבי והישים ביותר, מומלץ לכם לנקוט את דרכי הפעולה הבאים:

מעקב אחר נתונים
מערכות דיוור מתקדמות מאפשרות לכם ליהנות ממספר רב של נתונים בזמן אמת, כגון: מספר האימיילים שנפתחו, מספר הקישורים שנלחצו, מספר האנשים שביקשו להסיר את עצמם מהרשימה, מספר האימיילים החוזרים וסיבת ההחזרה וכדומה. מעקב שוטף אחר הנתונים הנ"ל, יאפשר לכם לבחון את אטרקטיביות ואפקטיביות התכנים שהופיעו בדיוור אותו ביצעתם.
מעקב המנוהל בצורה מקצועית על פי הנתונים השונים, יאפשר לכם לבחון אילו כתובות עשו שימוש במבצע מסוים ואילו לא, ועל פי הנתונים הנ"ל להתאים את המבצעים השונים בפעולות הדיוור הבאה שלכם.

צרו מערכת יחסים עם קהל הנעמנים
צירוף של שאלון פרטים אישיים אודות תחומי ההתעניינות של קהל הנעמענים שלכם, יאפשר לכם לבצע התאמה בין התשובות שתקבלו לבין מהלכי השיווק שתיצרו. נסו ליצור מערכת יחסים ממושכת עם כל נמען ונמען באמצעות דיוור הפונה אליו באופן אישי (כיום, באמצעות מערכות מתקמדמות, תוכלו לשבץ את שם הנמענן כחלק מתכני העמוד), הפצת הודעות בתאריכים חשובים ללקוחות שלכם (ימי הולדת, ימי נישואין וכו), העברת הודעה המבוססת על הפעולות אותן מבצע הלקוח באתר שלכם (כגון: לאחר שלקוח סיים לרכוש מוצר או שירות דרך האתר שלכם, העבירו אליו הודעה המברכת אותו על הרכישה החדשה ומציעה לו מוצר או שירות נלווה באחוזי הנחה משמעותיים וכו).

אל "תעייפו" את הלקוחות שלכם
שמרו ככל שניתן על פרטיות הלקוח ולעולם את תעבירו את פרטיו האישיים לידי גוף שלישי. כמו כן, אל "תפציצו" את הלקוחות שלכם במבצעים ומידע רב, שמרו על איזון בכל הקשור לתדירות הפצת הדיוור. הפקדה יתרה על מבצעים איכותיים בתדירות ובמינון נכון, ימתגו לאורך זמן את איכויות המבצעים שלכם בקרב קהל הנעמענים שלכם, דבר העדיף על שחיקת המוניטין שלכם בפרק זמן קצר.
לסיכום, מבצעים המותאמים לרצון קהל הנמענים שלכם יגבירו באופן טבעי את היקף ההכנסות שלכם, למדו כיצד לעשות זאת נכון ואתם בדרך הנכונה למסלול ההצלחה.

© כל הזכויות שמורות