למה צריך ארכיון ניוזלטר

כל ארגון, חברה או עסק המכבדים את עצמם הקימו ארכיון מסודר לניוזלטרים הנשלחים על ידם. מדוע? כי מדובר בתנאי הכרחי במסגרת המערך הלוגיסטי של כל חברה, ובפרט לצורך השמירה על הסדר והארגון במערך השיווקי. טעויות אנוש קורות וימשיכו לקרות, דוגמא לטעות אנוש היא הפצת ניוזלטר אשר נשלח כבר בעבר, או נמען מסוים אשר בטעות מחק ניוזלטר מעניין, כיצד הוא יוכל לאתר אותו מחדש? הקמת ארכיון מסודר עבור כל ניוזלטר יכול לפתור את כל הבעיות בנקל. כל מה שרציתם לדעת על הצורך בהקמת ארכיון ניוזלטר במאמר שלפניכם.

יתרונות הקמת ארכיון ניוזלטר

ארכיון הוא למעשה מקום בו שמורים אוסף של מסמכים, בין אם מדובר בניירות, חפצים, קלטות שמע ווידאו וכמובן גם קבצים. המטרה היא לשמר ולקטלג בצורה מסודרת את אוסף המסמכים או הקבצים, כאשר בעת הצורך, יהיה ניתן לשלוף כל קובץ לפי דרישה. אחד המאפיינים של שימוש במערכת דיוור חכמה ושליחת ניוזלטרים באופן תדיר היא האפשרות ליצור ארכיון מסודר לכל הניוזלטרים שנשלחו אי פעם. היתרון המרכזי בהקמת ארכיון ניוזלטר הוא האפשרות ליצור מאגר מידע מקוטלג על פי נושאים, תאריכים וכו' וכך, וכך לאפשר חווית גלישה נוחה יותר עבור קהל הנמענים אשר מעוניין לבצע חיפוש. מעבר לכך, ארכיון ניוזלטר יכול לשמש פלטפורמה מצוינת לקבלת פידבקים מקהל הלקוחות כמו גם רעיונות לנושאי דיוור חדשים וכמובן באמצעות ארכיון ניוזלטר מסודר יחד עם תכונות מערכת הדיוור החכמה שברשותכם כגון המחקר הסטטיסטי, תוכלו לבחון את הנושאים הפופולאריים ביותר על ידי הנמענים וכך להמשיך ולהרחיב בנושא, במידה והוא אכן רלוונטי גם כיום. בנוסף, כמובן שככל שהניוזלטרים אשר ישלחו על ידכם יהיו מעניינים דיים, רלוונטים ומחכימים, תוכלו למצב את עצמכם במומחים בתחומכם והקמת הארכיון יהיה המקום אליו יגיעו גולשים אשר לווא דווקא נמצאים בתוך רשימת התפוצה שלכם, אלא מתוך מנועי החיפוש. כך תוכלו להרוויח מצטרפים חדשים לקהל הלקוחות, ואלו מתאפיינים בפוטנציאל רכישה גבוה מהממוצע. כך שבשורה התחתונה  בהקמת ארכיון מסודר לניוזלטרים שנשלחו אי פעם ומהיום הראשון, מדובר ברווח נקי לחברה ורווח נקי לגולשים.

מערכת דיוור חכמה

למערכת דיוור חכמה יש את היכולת ליצור ארכיון מוגדר לכל ניוזלטר שנשלח מ  DAY ONE. כיצד תוכלו להשתמש בארכיון לצורך מינוף החברה? פשוט מאוד, יש להנגיש את הארכיון עבור הנמענים ברשימות התפוצה באמצעות הוספת קישור לכל ניוזלטר שנשלח אל הארכיון. שימו לב והקפידו להנגיש את הארכיון גם למובייל, על מנת להרחיב את גישת הנמענים ושאר הגולשים. מעבר לכך, בדף הארכיון עצמו תוכלו לעצב תיבת פידבק והצטרפות למועדון הלקוחות, הפידבק נועד לאפשר לגולשים לחוות את דעתם בנושאים מסוימים, המלצות וביקורות וכמובן האפשרות להצטרף לרשימת התפוצה של החברה היא רלוונטית לאותם גולשים המתעניינים בתכני הניוזלטרים ששלחתם עד כה. הארכיון מאפשר למצטרפים הפוטנציאלים לעיין בניוזלטרים שנשלחו עד כה ולהחליט האם להצטרף לרשימת התפוצה או לא. הקפידו למקם את תיבת ההצטרפות במקום מרכזי וברור בדף . צירופם של לקוחות חדשים והגדלת המאגר הקיים, היא אחת המטרות המרכזיות של כל חברה. כאמור, מערכת דיוור חכמה מאפשרת את הקמת הארכיון לניוזלטרים וכמובן ממנפת את יכולת החברה למצב את עצמה  כמומחית בתחומה ומאפשרת הצטרפות קלה ללקוחות פוטנציאלים למאגר הלקוחות הקיים.

כוחם של הניוזלטרים

לכל ניוזלטר יש שלושה תפקידים עיקריים במסגרת פעילות השיווקית של העסק, כאשר הראשון שבהם הוא לשמור על קשר ישיר ותדיר עם קהל הלקוחות של החברה, כלומר פעולת שימור הלקוחות. התפקיד השני הוא פלטפורמה מצוינת להצגת מוצרים חדשים, מבצעים בפני הלקוחות, כלומר פעולת המכירה והתפקיד השלישי הוא שמירת החברה בתודעת הלקוחות כמומחית ומובילה בתחומה. ניוזלטר אפקטיבי הוא ניוזלטר אשר נשלח לאחר שביצעתם מחקר מעמיק בדבר אפיון קהל היעד של המוצר או השירות שאתם מציעים, קביעת תדירות שליחת ניוזלטר וכמובן התכנים שיכללו בתוך ניוזלטר. יחד עם זאת, בעיקר כאשר מדובר בקהל יעד רחב עם מאפיינים שונים, חשוב להשתמש ברשימת התפוצה בחוכמה. כאן מגיע תפקידה של מערכת דיוור חכמה לצורך ביצוע פילוח ממוקד של הכמות האדירה של הנמענים על מנת להתאים את הניוזלטר לכל נמען בצורה המדויקת ביותר, ללא כפילויות מיותרות, וכך גובר הסיכוי לביצוע רכישה או כל פעולה אחרת בה אתם מעוניינים שהנמענים יבצעו. תוכנו של כל ניוזלטר חייב להיות רלוונטי ככל האפשר לקהל היעד, הדגש הוא על חדשנות, מידע חיוני ומעניין וכמובן ניוזלטר אשר מעודד הנעה לפעולה.

© כל הזכויות שמורות