שילוב קופונים בדיוור אלקטרוני

כיצד ניתן להזכיר את המילה "קופון" מבלי להיזכר באחד מהמערכונים המפורסמים של ארץ נהדרת אשר נוצר כתוצאה מטרנד הקופונים ששטף את הארץ. בחלק מן המערכון, הדמות של עלמה זק מגלה כי היא בהריון מתקדם מכיוון שהקופון של שילב היה משתלם יותר מהקופון של דורקס, מדובר באחד המערכונים המצחיקים ביותר, וכמובן שהמערכון הקצין את המצב לצורך הסאטירה. אך נשאלת השאלה האם הקופונים מהווים למעשה טרנד חולף או שמא מדובר בכלי שיווקי יעיל? כיצד ניתן לשלב את הקופונים עם מערכת דיוור אלקטרוני ? ומהם היתרונות הגלומים בכך? כל התשובות לשאלות במאמר שלפניכם.

כל מה שרציתם לדעת על קופונים בישראל בשילוב עם מערכת דיוור אלקטרוני

תופעת הקופונים הגיעה לישראל מארה"ב כמובן, שם תרבות הצריכה היא ערך קדוש וחלק בלתי נפרד מחייה של כל משפחה אמריקנית ממוצעת. ניתן לשער כי "האיחור" בהעתקת ויישום טרנד הקופונים מארה"ב התרחש( השערה בלבד) בעקבות הקונוטציה השלילית שהייתה לתלושי המזון בתקופת מדיניות הצנע בין השנים 1949 ועד 1959 בישראל. עד לשלוש השנים האחרונות, קהל הצרכנים הישראלי לא הביע התעניינות מוגזמת בשימוש בקופונים, אך מהרגע שההיסטריה סביב הקופונים החלה, בעיקר לאור המחאה החברתית, והעלייה החדה במחירים לצרכן, כאשר גובה ההכנסות לא תואם את גובה ההוצאות ועוד, הצורך לחפש "דילים" והנחות רק גבר, מעבר למאפיין הדומיננטי של הצרכן הישראלי שלא לצאת "פראייר" כמעט בכל מחיר מדובר בקרקע הפורייה ביותר להצלחת הטמעת השימוש בקופונים בישראל. יש עשרות של אתרי קופונים ישראלים אשר מציעים מגוון רחב של הצעות עסקיות, החל מארוחה זוגית במסעדה ועד קופונים ייעודים להורים טריים למשל. האם תופעת הקופונים היא טרנד חולף? זו שאלה שהתשובה אליה נעוצה במבחן התוצאה, כפי שהרוחות נושבות כרגע, נראה כי הקופונים הם תופעה שעתידה להישאר ולאורך זמן. כל שנותר כעת הוא לשלב את טרנד הקופונים אל תוך הניוזלטר השבועי.

יתרונות שילוב הקופונים עם מערכת דיוור אלקטרוני

מערכת דיוור אלקטרוני היא האמצעי היעיל ביותר עבור ארגונים וחברות לבצע שיווק ממוקד לקהל לקוחותיהם. הניוזלטר אשר נשלח בתדירות שקבעתם מראש ע"י פונקציות חכמות של מערכת דיוור אלקטרוני מכיל לרוב את המסר המרכזי אותו החברה מעוניינת להעביר ללקוחותיה יחד עם קריאה להנעה לפעולה. באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני חכמה ומתקדמת ניתן לערוך פילוח ממוקד של רשימות התפוצה ולהתאים לנמענים ניוזלטר מותאם. מכאן כל שנותר לעשות הוא פשוט להתאים את הקופון אל קבוצת הנמענים המתאימה. היתרון הברור מאליו עבור הנמענים הוא רכישת מוצר או שירות בעלות נמוכה משמעותית באמצעות הקופון וללא כל התחייבות. היתרון עבור החברה או העסק היא כמובן הנעה לפעולה יעילה יותר, שכן הקונוטציה הראשונה של הקופון עבור הנמענים היא הנחה משמעותית ומשתלמת עבורם וכך יחס ההקלקות עולה, שיעור פתיחת הניוזלטר עולה, יותר ויותר גולשים יכנסו לאתר הבית או לחנות הווירטואלית על מנת לבדוק את הקופון, ותוך כדי יוכלו לסקור מוצרים או שירותים נוספים שהאתר מציע, כך שהדרך לביצוע רכישה בפועל הופכת לקלה יותר.
יתרון נוסף הוא חיסכון משמעותי בעלויות השיווק, במקום לבצע הפרדה בין הניוזלטר לבין שליחת הקופונים, משלוח הקופונים באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני חוסך עלויות הדפסה, עלויות שליחת דואר ועוד.  

עצות לשילוב מוצלח של קופונים עם מערכת דיוור אלקטרוני

לאחר שסקרנו את היתרונות של שילוב הקופונים עם מערכת דיוור אלקטרוני כל שנותר הוא שלב הביצוע. כפי שכבר ציינו, הקופונים הם אמצעי שכנוע די מפתה לביצוע רכישה של שירות או מוצר כלשהו, מעצם המילה "קופון" הנמענים מבינים אוטומטית כי מדובר ברכישה בעלות נמוכה מהרגיל לכן על מנת להעצים את הדיוור המשולב בקופונים יש לפעול במספר מישורים, ראשית יש לשים לב לעיתוי. מומלץ לשלוח את הקופון באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני כאשר אתם מעוניינים להשיק מוצר חדש למשל וכך לזכות באחוזי חשיפה גבוהים מהרגיל או כאשר אתם מעוניינים להיפטר ממלאי של מוצרים אשר הצטבר, כך הקופון הופך את הסחורה ליותר אטרקטיבית בעיני הנמענים והסיכויים לביצוע רכישות בפועל רק עולה. מעבר לכך, ניתן להשתמש בקופון המשולב בדיוור כפלטפורמה מצוינת להגדיל את רשימת התפוצה שלכם, לדוגמא נמען אשר ידאג לצרף חברים נוספים אל רשימת התפוצה יזכה בהנחה משמעותית במסגרת הקופון. כלומר שילוב הקופון בדיוור האלקטרוני מהווה תמריץ מעולה להגדלת רשימת התפוצה של החברה. דרך נוספת להוסיף מימד של חדשנות לקופון המשולב בניוזלטר הוא שימוש בקופון בקוד QR. בפועל יש מיליוני ישראלים בעלי טלפונים חכמים, כך שכמעט בכל רגע נתון הם יכולים ואף בודקים את תיבת המייל שלהם. הציעו להם לסרוק את הקופון באמצעות הנייד ולהגיע לאסוף את המוצר, כך תוכלו לזכות בלקוחות באופן מיידי וכמובן במוניטין של חברה הדוגלת בחדשנות. לסיום, חשוב לזכור על מנת שהקופון יהיה אטרקטיבי מספיק, שימו דגש על עיצוב אשר מושך את העין, תוכן קצר וקולע, כלומר הסבר קצר על המוצר או השירות ודרכי מימוש הקופון, מומלץ להוסיף את לוגו החברה על הקופון וכמובן על הקופון להציע עסקה שאכן משתלמת עבור קהל הלקוחות

פתחו חשבון חינם
 במערכת הדיוור V.I.Plus והתחילו לשלוח קופונים באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני.


© כל הזכויות שמורות