שליחת ברכות באמצעות דיוור אלקטרוני

אסטרטגיית שיווק חכמה היא כזו ש"מכסה" את כל התרחישים האפשריים, ואילו מערכת דיוור חכמה היא זו שמבצעת בפועל את התהליכים הנדרשים. אם אחת המטרות המרכזיות בשליחת הניוזלטר היומי, השבועי, החודשי או כל תדירות אחרת בה בחרתם, היא שמירה על קשר ישיר ורציף עם קהל הלקוחות מתוך הבנה כי שיווק ממוקד באמצעות מערכת הדיוור היא פעולה נכונה והכרחית לצורך שימור לקוחות והגדלת רווחי החברה, אתם בוודאי מודעים לחשיבות של שמירת "טאצ'" אישי, שליחת ברכות באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני מבטיחה לא רק לשמר לקוחות קיימים ולחזק את הקשר עימם, אלא מגדילה באופן משמעותי את פוטנציאל המכירות של החברה. אם הנכס היקר ביותר לכל חברה, ארגון או עסק הוא קהל הלקוחות, שליחת ברכות באמצעות הדיוור האלקטרוני היא פעולה הכרחית בשוק התחרותי כיום על ליבו של כל צרכן. כול מה שרציתם לדעת על שליחת ברכות באמצעות מערכת הדיוור האלקטרוני במאמר שלפניכם.

יתרונות שליחת ברכות באמצעות דיוור אלקטרוני

לשליחת ברכות באמצעות הדיוור האלקטרוני יש אך ורק יתרונות ואפס חסרונות, ראשית כל מכיוון שמדובר במערכת יחסים מעין וירטואלית בין החברה לבין הלקוח, מתן יחס אישי הוא תנאי הכרחי על מנת שאותו לקוח יזכור אתכם לטובה ובעת שיגעון הקניות של החגים למשל, הוא יבחר לרכוש מוצרים דווקא אצלכם. מעבר לכך, שליחת ברכות היא הזדמנות מצוינת עבורכם לצ'פר לקוחות נאמנים ורוכשים קבועים. שליחת ברכות אינה נתחמת אך ורק לימי הולדת וחגים, לכן נצלו את הפלטפורמה ולהודות באמצעות ברכה לרוכש "המתמיד", הרווח יהיה כולו שלכם. לקוח המרוצה מהמוצר ו/או השירות תמיד ידע להמליץ בפה מלא לחוג מכריו על הניסיון הטוב שהוא חווה. יתרון נוסף לשליחת הברכות ומעבר ליחס האישי, היא שניתנת לכם האפשרות לקדם, מעבר לברכה, מוצר או שירות חדש והרי זו המטרה, להגדיל את נפח המכירות של החברה. כמו כן, שליחת ברכות באופן קולקטיבי או ספציפי היא אפשרות מצוינת לערוך מעקב אחר לקוחות קיימים וכמובן הזדמנות לצרף לקוחות חדשים לרשימת התפוצה. כדאי לציין, אם טרם השתכנעתם, כי עובדה קיימת ששיעורי פתיחת ניוזלטרים אשר בשורת הנושא נכתב שמו של הלקוח בצרוף צמד המילים "יום הולדת" או "מזל טוב", זכו לנתונים גבוהים מהרגיל. כעת כל שנותר הוא לעצב ולמלא בתוכן את הברכות, ובדיוק כאן נכנסת לתפקידה מערכת הדיוור החכמה.

מערכת דיוור חכמה

מערכת דיוור אלקטרוני היא הכלי באמצעותו נשלח הניוזלטר לאלפי נמענים בהינף של קליק. מערכת דיוור חכמה, לא רק מצטיינת ביעילות אלא מספקת מגוון רחב של פרמטרים אשר הופכים את פעולת השיווק של כל חברה, לממוקדת וקלה יותר, פרמטרים כגון מערכת ידידותית למשתמש אשר אינה מצריכה ידע טכני של מתכנת ותיק. בנוסף, מערכת דיוור חכמה מאפשר לנהל מספר רב של רשימות תפוצה ללא הגבלה, כך שלכל מוצר או שירות שאתם מציעים, ניתן יהיה להתאים במדויק את רשימת התפוצה הרלוונטית לאותו מוצר. מעבר לכך למערכת דיוור חכמה יש את היכולת לשלוח דיוורים לנמענים בודדים ולמנוע כפילויות. יש עוד לא מעט פרמטרים המקלים ומייעלים את תהליך הדיוור, אך לעניינו, שליחת הברכות, חשוב לציין שני פרמטרים עיקריים, כאשר הראשון שבהם הוא היכולת לקבוע, בהתאם לתאריך הרצוי כגון יום הולדתו של הלקוח, כמדי שנה תישלח אליו ברכת מזל טוב, וכמובן לציין את הפרמטר במערכת הדיוור החכמה האחראי על עיצוב התבניות, פרמטר אשר מייתר את הצורך בשימוש בשירותיו של מעצב גרפי. מכאן, על שנותר הוא לכתוב את הברכות.

טיפים לשליחת ברכות באמצעות הדיוור האלקטרוני

כאמור, המטרה בשליחת ברכות באמצעות הדיוור האלקטרוני לקהל הנמענים של החברה הוא לשמירה על קשר ישיר ואישי ככל האפשר. לכן, בהתייחס לתכנים, מעבר לציון שמו הפרטי של הנמען (עובדה ברורה מאליה) חשוב להקפיד על ברכה אישית ככל האפשר. ברור כי אותו לקוח בוודאי יקבל לא מעט ברכות מדוורות על ידי חברות אחרות, חלקן בוודאי מתחרות ישירות שלכם, מכאן שנימה ותוכן אישי ככל האפשר, יבדלו אתכם מן השאר ויצרו תחושת הערכה כלפיכם מצד הלקוח. כמובן שניתן להציע לחתן או כלת היום הולדת הטבה מסוימת, כך גם אותו נמען יחוש מיוחד וכך החברה זוכה בפוטנציאל להגדיל רווחים. שימו לב, כי ברכה שתישלח ללקוח לאחר מועד יום ההולדת, יכולה ליצור "טעם מר" בפיו, ולכן הקפידו לשלוח את הברכה יום לפני או ביום התאריך המדויק. בנושא ברכות הנשלחות בחגים, אין ציפייה מיוחדת ליצור לכל נמען ברכה אישית, אך הקפידו כי שמו הפרטי של הנמען אכן יופיע. בנושא שליחת הברכות בחגים, ייחודכם יכול להיות בתוכן עצמו, במקום לשלוח ברכת חג שמח בנאלית, חשבו באופן יצירתי ומחוץ לקופסא, צרפו סרטון וידאו בו כל העובדים מצולמים בולסים תפוחים בדבש, השתמשו בתוכן הומוריסטי, כל דבר שיוכל לייחד אתכם מפני השאר יוכל להשאיר חותם על קהל הנמענים. אותו חותם יוכל להתבטאות בביצוע רכישות. בסיכומו של דבר, שליחת ברכות באמצעות הדיוור האלקטרוני מבטיחה את שמירתכם בתודעת הלקוח, כחברה אשר מייחסת חשיבות אישית לכל לקוח.

© כל הזכויות שמורות