דיוור אלקטרוני לעסקים. האם זה עסק מסובך?

דיוור אלקטרוני ליצירת קשר רציף עם הלקוח, להנעה למכירה ולחיזוק הנאמנות למותג. האם ניתן לנהל את העסק הזה מחשבון דוא"ל אישי או שרצוי לעשות זאת דרך מערכת דיוור אלקטרוני ?

בעלי עסקים מתחילים נוטים לחשוב:
•    אין לי עדיין כמות גדולה של לקוחות לשלוח להם דיוור אלקטרוני אז עד כמה קשה יהיה ניהול הדיוור בחשבון המייל האישי שלי?
•    איזה מן מנהל עסק מפחד מקצת עבודה?
•    אין לי כרגע תקציב להשקיע על מערכת דיוור אלקטרוני !

בעלי עסקים שחושבים קדימה, יודעים שלמעשה:
•    עסקים טבעם להתרחב. היום יש לך עשרות לקוחות. אך השאיפה היא להגיע למאות ולאלפים. כדי לנהל משלוח דיוור אלקטרוני בקנ"מ נרחב, יש צורך במערכת מקצועית.
•    לפחד ממעט עבודה זה לא הגיוני אבל להתעלם מהיקף עצום של פעולות שיש לבצע על הצד הטוב ביותר?... זו כבר בעיה.
•    מערכת דיוור אלקטרוני מקצועית היא ההשקעה שמחזירה רווחים, בזכות מאפיינים מתקדמים למשלוח, לניהול ולמעקב אחר דיוורים, שמייעלים את התהליך ואת תוצאותיו  וחסכים בזמן.

דיוור אלקטרוני אפקטיבי לרשימות תפוצה נרחבות לא ניתן לבצע מחשבון דוא"ל רגיל מכיוון שהקיבולת שלו אינה ערוכה לכך. מערכת דיוור אלקטרוני מקצועית, בנויה לתמוך בסדר גודל של אלפי מיילים במשלוח בודד, תוך שמירה על ביצוע מהיר, יעיל וחסר כשלים של פונקציות משלוח מורכבות.

המאפיינים היחודיים של מערכת דיווראלקטרוני
מאפיינים מתקדמים ותוספות חיוניות הופכות את מערכת הדיוור להרבה יותר מתיבת דואר אלקטרוני. הנה כמה פונקציות שניתן לבצע במערכת דיוור מקצועית:

ניהול מעקב אחר דיוורים שנשלחו - הכל תחת שליטה!
המערכת מספקת נתונים אודות כל הדיוורים המנוהלים בה. מתי נשלחו, למי, האם נפתחו,  נמחקו, או נתקלו בבעיית כשל, מי הם הנמענים שפתחו את הדיוור והאם לחצו על לינק מצורף, ועוד נתונים רבים המאפשרים לבצע ניתוחים והערכות ולהבין האם הדיוור אפקטיבי ובאיזו דרך יש לשפר אותו.

עיצוב הדיוור בתבניות מוכנות מראש –  קשרים עם לקוחות צריך ליצור...
מערכות דיוור מתקדמות, מציעות כחלק מהיישומים שנועדו להקל על יצירת הדיוור, תבניות עיצוב מודולאריות המאפשרות עיצוב אישי בקלות ובמהירות. ללא כל ידע מקצועי
תהליך העיצוב פשוט ונוח, הלקוח מקבל דיוור אלקטרוני עם פנייה אישית והעסק זוכה לנוכחות מקצועית ומתחשבת.

ייבוא תוכן ממקורות שונים אל הדיוור שלך
תיבת המייל האישית מאפשרת להדביק פנימה תכנים ממקומות שונים. יישומים מתקדמים המצויים בחלק ממערכות הדיוור, מאפשרים יבוא מהיר ופשוט הרבה יותר תוך שימוש בכפתור RSS. (הקיים לשמל במערכת הדיוור של V.I.Plus.

מנגנון למניעת חסימות – דואגים שהמסר יעבור
מערכות דיוור אלקטרוני מקצועיות מגובות במגוון מנגנונים וכלים שנועדו לסייע למקסם את יעילות המשלוח של הדיוור ולמנוע חסימתו, ניתובו אל תיבת דואר הזבל, התקלות בחומות אש ועוד.

ממשקי SMS-  מתקשרים עם הלקוח בכל מכשיר
כאשר שולחים הודעות טקסט לטלפונים ניידים בתוכנת משלוח או באופן עצמאי, העניין יכול לייקר את הקמפיין. ממשקים ליצירת ולמשלוח הודעות SMS המוצעים במערכות דיוור אלקטרוני מאפשרים יצירת דיוורים המוניים שיישלחו אל הטלפון הסלולארי ואף הגדרת הודעות אוטומטיות שיישלחו בתזמון מוגדר מראש.  

מענה אוטומטי- קשר מוגדר עם הלקוח
בעלי עסקים המבינים את חשיבות הקשר עם הלקוח, יודעים כי הפרטים הקטנים חשובים כמו הגדולים. לברך לקוח על הצטרפותו לרשימת התפוצה לא פחות חשוב מלשלוח לו הודעת מכר המניעה לפעולה. עם מערכת דיוור מקצועית ניתן להגדיר משלוח אוטומטי של הודעות ודיוורים אשר ינהלו קשר רציף עם הלקוח, כמו: ברכת הצטרפות ביום ההצטרפות, בקשת משוב לאחר שבוע, הצעת מוצר נוסף לאחר חודש וכו'.

את כל אלו אפשר לבצע במערכת הדיוור V.I.Plus! לחצו לפתיחת חשבון חינם.

© כל הזכויות שמורות