• חשיבות שורת הנושא בדיוור מוצלח

    שורת נושא היא אחת הדרכים הטובות ביותר לזכות בקוראים או לאבד קוראים. אם שורת הנושא שלכם חלשה, לא אטרקטיבית, או צעקנית מדי, רוב הנמענים פשוט יתעלמו מהאימייל.
  • טיפול בכתובות מייל חסומות או דואר אלקטרוני חוזר

    פעולת הדיוור האלקטרוני היא אומנם פעולה הזמינה עבור כל אחד ואחת מכם, אך היא בהחלט דורשת מיומנויות מקצועיות ותכנון מקצועי בהכנתה, שליחתה, ואף טיפול ומעקב שוטף אחר תוצאותיה.
  • שימוש בדפי נחיתה

    דפי נחיתה הינם כלי משלים לדיוור אלקטרוני, המאפשר הפקת תוצאות מרביות מקמפיינים מסוימים. בנייה נכונה של דף נחיתה עשויה להועיל רבות לתוצאות הקמפיין שלך.
  • כיצד לטפל במכתבים חוזרים (Bounces)?

    מכתבים חוזרים (Bounces) עלולים להפוך אתכם להיות מזוהים כ- Spammersשולחי דואר זבל, ומכתביכם יחסמו בפעמים הבאות שתבצע שליחה, וזאת למרות שאינכם כאלו. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר עצות שיעזרו לכם לטפל בבעיית המכתבים החוזרים.
  • איך לברוח מתיקיית הספאם?

    פועלים באופן חוקי ולגיטימי בתחום הדיוור האלקטרוני ולמרות זאת מגיעים מעת לעת לתיבות הספאם? זה הזמן לעיין בשורות הבאות ולדעת יותר על כל הדרכים שיאפשרו לכם לברוח מתיקיית הספאם.
  • שילוב וידאו ברשימת התפוצה

    רשימות תפוצה ודיוור אלקטרוני הם כבר מזמן חלק אינטגראלי מכל פעילות שיווקית ופרסומית המתבצעת ברחבי רשת האינטרנט
  • הנעה לפעולה בדיוור אלקטרוני

    מדי יום, כל אחד ואחת מאיתנו נחשפים לחומר פרסומי ושיווקי רב, שאת רובו הגדול, איננו זוכרים כלל.
  • איך מגדילים את אחוז הפתיחה בניוזלטר

    פעילות הדיוור האלקטרונית הינה פעילות הזמינה לכל אחד ואחת מאיתנו, המעוניין להפיץ את מסריו ותכניו המקצועיים והשיווקים
  • על ה-News ועל ה- -Letter: מה עושה את ההבדל בין ניוזלטר מעיק לניוזלטר טוב

    כל מי שברשותו תיבת דואר אלקטרוני פעילה מכיר אותם. הם מגיעים לבקר באופן קבוע, מתיישבים בתיבה ומנסים לסקרן אותנו. ה- Newsletters.
  • ניוזלטר ורשימת תפוצה

    הניוזלטרים ורשימות התפוצה לצרכי העברתן, הפכו בשנים האחרונות לאחד מאמצעי הפרסום והשיווק הנפוצים
???????   Portugu?s