• הכונו לנחיתה

    מערכת הדיוור המתקדמת של V.I.Plus מציעה את השלב הבא בקמפיין השיווקי: בניית דף נחיתה עצמאי, כחלק בלתי נפרד מהמערכת
  • איך מעבירים מסר ב-70 תוים?

    רוצה להעביר מסר שיווקי במסרון? פילוח, מיקוד והנעה לפעולה מייצרים מסר אפקטיבי וקצר (אלה היו 70 תווים). האם כדאי להשקיע בשיווק באמצעות הודעות SMS? בהחלט, אבל כדאי לעשות זאת נכון
  • מי פתח את הדיוור שלי?

    כיצד ניתן לעקוב אחר יעילות הדיוור הישיר, ומה ניתן ללמוד ממנו
  • סקירה קצרה של חוק האנטי ספאם בארץ וגם סקירה קצרה של חוק האנטי ספאם בעולם

    תיבות הדואר האלקטרוני של כל אחד ואחת מאיתנו הן אישיות ומיועדות לצרכים ושימושיים אישיים כאלו ואחרים
  • חשיבות שורת הנושא בדיוור מוצלח

    שורת נושא היא אחת הדרכים הטובות ביותר לזכות בקוראים או לאבד קוראים. אם שורת הנושא שלכם חלשה, לא אטרקטיבית, או צעקנית מדי, רוב הנמענים פשוט יתעלמו מהאימייל.
  • טיפול בכתובות מייל חסומות או דואר אלקטרוני חוזר

    פעולת הדיוור האלקטרוני היא אומנם פעולה הזמינה עבור כל אחד ואחת מכם, אך היא בהחלט דורשת מיומנויות מקצועיות ותכנון מקצועי בהכנתה, שליחתה, ואף טיפול ומעקב שוטף אחר תוצאותיה.
  • שימוש בדפי נחיתה

    דפי נחיתה הינם כלי משלים לדיוור אלקטרוני, המאפשר הפקת תוצאות מרביות מקמפיינים מסוימים. בנייה נכונה של דף נחיתה עשויה להועיל רבות לתוצאות הקמפיין שלך.
  • כיצד לטפל במכתבים חוזרים (Bounces)?

    מכתבים חוזרים (Bounces) עלולים להפוך אתכם להיות מזוהים כ- Spammersשולחי דואר זבל, ומכתביכם יחסמו בפעמים הבאות שתבצע שליחה, וזאת למרות שאינכם כאלו. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר עצות שיעזרו לכם לטפל בבעיית המכתבים החוזרים.
  • איך לברוח מתיקיית הספאם?

    פועלים באופן חוקי ולגיטימי בתחום הדיוור האלקטרוני ולמרות זאת מגיעים מעת לעת לתיבות הספאם? זה הזמן לעיין בשורות הבאות ולדעת יותר על כל הדרכים שיאפשרו לכם לברוח מתיקיית הספאם.
  • שילוב וידאו ברשימת התפוצה

    רשימות תפוצה ודיוור אלקטרוני הם כבר מזמן חלק אינטגראלי מכל פעילות שיווקית ופרסומית המתבצעת ברחבי רשת האינטרנט
???????   Portugu?s