• מה הקשר בין מרקו, אמא של מרקו ודפי נחיתה?

    לא כולם מכירים את הסוף האמיתי של הסדרה "מרקו"
  • קידום אתרים באמצעות ניוזלטר -VIPlus

    התקשורת של פעם, שכללה בעיקר ניירת, פינתה את מקומה לתקשורת מתקדמת דרך האינטרנט. ניוזלטר למשל, היא דרך מצוינת לשמור על קשר וגם כלי נהדר לקידום אתרים.
  • תוכן שיווקי ממוקד

    חדש ובלעדי מבית V.I.Plus - שליחת מייל עם תוכן ממוקד לפי מאפייני הנמען. הפיצ'ר החדש שלנו מאפשר לך להוסיף לנמענים ספציפיים תוכן ממוקד ומיוחד עבורם, שרק הם ייחשפו אליו.
  • 10 תוספות מעניינות לדפי נחיתה

    דפי נחיתה הם פלטפורמה מעולה לתמיכה בקמפיין הפרסומי, אולם, ישנם דפי נחיתה מוצלחים יותר או פחות. לפניכם 10 תוספות מעניינות באמצעותן ניתן להעצים דפי נחיתה.
  • ניוזלטר שלא ניתן להתעלם ממנו

    נמעני הדיוור של מותגים שונים, מקבלים מאות הודעות ניוזלטר בשבוע. עקב ים המידע הפרסומי הפוקד את תיבותיהם, הנמענים צריכים להפעיל סינון כלשהו כדי להחליט איזה ניוזלטר לקרוא ומאיזה להתעלם. אז איך תגרום לנמען לבחור את ההודעה שלך על פני המתחרים?
  • שיווק דיגיטלי באמצעות דפי נחיתה

    מערכת דיוור מציעה למנוייה יישומים רבים וביניהם- יצירת דפי נחיתה פרסומיים בחינם. מהם דפי נחיתה ומהם היתרונות של שילוב דפי נחיתה באסטרטגיית הפרסום? קראו בכתבה הבאה.
  • שיווק במערכת דיוור אלקטרוני

    בזירת השיווק האינטרנטי, יש אפשרויות פרסום רבות ומגוונות (מודעה ממומנת, באנר, רשתות חברתיות וכו') אחת משיטות השיווק הנוחות והמשתלמות היא דיוור אלקטרוני. למערכת דיוור אלקטרוני יש יישומים רבים להציע...
  • 3 כללי בסיס לניסוח ניוזלטר

    מנהלי שיווק רבים מכירים היטב את היתרונות של משלוח ניוזלטר ונהנים מהם. אולם היצירתיות הנדרשת לניסוח ניוזלטר בכל שבוע או חודש עשויה להיות מעט מאתגרת. לפניכם טיפים לניסוח ניוזלטר
  • ציר התקשורות במערכת V.I.plus

    לא מזמן השקנו את היישום החדשני שלנו: CRM במערכת הדיוור. בכתבה זו נסביר על מסך שימושי מאוד: ציר התקשורות - שהינו חלק מרכיב ה- CRM.
  • 10 טיפים ליצירת דפי נחיתה

    דפי נחיתה הם כלי עזר מצוין לסיפוק מידע הנחוץ ללקוח מתעניין ולפירוט מסרים ברמה התואמת את התעניינותו. לפניכם טיפים ליצירת דפי נחיתה יעילים ומושכים!
 «   ‹   ..  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ..   ›   » 
???????   Portugu?s