• 3 כללי בסיס לניסוח ניוזלטר

    מנהלי שיווק רבים מכירים היטב את היתרונות של משלוח ניוזלטר ונהנים מהם. אולם היצירתיות הנדרשת לניסוח ניוזלטר בכל שבוע או חודש עשויה להיות מעט מאתגרת. לפניכם טיפים לניסוח ניוזלטר
  • ציר התקשורות במערכת V.I.plus

    לא מזמן השקנו את היישום החדשני שלנו: CRM במערכת הדיוור. בכתבה זו נסביר על מסך שימושי מאוד: ציר התקשורות - שהינו חלק מרכיב ה- CRM.
  • 10 טיפים ליצירת דפי נחיתה

    דפי נחיתה הם כלי עזר מצוין לסיפוק מידע הנחוץ ללקוח מתעניין ולפירוט מסרים ברמה התואמת את התעניינותו. לפניכם טיפים ליצירת דפי נחיתה יעילים ומושכים!
  • מתחילים לדוור? מאיפה באמת מתחילים...

    משווקים רבים כבר נהנים ומרוויחים משילוב של קמפיין דיוור אלקטרוני באסטרטגיית השיווק שלהם. אולם, לפני שמשגרים דיוור אלקטרוני יש להבין היטב מה לכתוב ואיך לנסח את המידע.
  • פילוח מסרים באמצעות דפי נחיתה

    מערכת דיוור אלקטרוני כבר מזמן משמשת את מנוייה להרב היותר מדיוור. הפורמט הדינאמי ווהיצירתי מאפשר גם יצירת דפי נחיתה.
  • Crm במערכת דיוור אלקטרוני

    לראשונה בישראל ובלעדית ב- V.I.Plus! CRM במערכת הדיוור. מהיום, חושבים (גם) מחוץ לתיבה ומנהלים קשרי לקוחות אישיים וחכמים.
  • איך להגדיל את רשימת התפוצה

    יעילותו של הדיוור האלקטרוני ככלי שיווק היא מאוד גבוהה. אולם, גודל ההצלחה תלוי בגודל רשימת התפוצה. בכתבה זו נסביר איך להפיץ הודעות דיוור אלקטרוני בפני כמה שיותר גולשים.
  • דפי נחיתה – פירוט מסרים ארוכים בכיף!

    יש לכם הרבה מה להגיד על המותג שלכם? איך מעבירים כל כך הרבה מסרים במדיה אחת, באופן שינעם לצרכן ולא יעמיס עליו? דפי נחיתה הם תשובה מעולה...
  • יעילותו של דיוור אלקטרוני - מה אומרים המחקרים?

    יש סיבה טובה שמשווקים שולחים המון הודעות דיוור אלקטרוני – דיוור אלקטרוני עובד! ויש גם דרך למשווקים לוודא שכל הודעת דיוור אלקטרוני תחשב.
  • דיוור אלקטרוני ב- SMS

    מהפכת הטלפונים הניידים והסמרטפונים, יצרה פלטפורמה נוחה ויעילה להפצת מסרים שיווקיים בפני קהלי יעד מגוונים. בין היתר ניתן לשלוח ללקוחות דיוור אלקטרוני ב- SMS.
 «   ‹   ..  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ..   ›   » 
???????   Portugu?s