איך לעשות כסף עם רשימות דיוור?

הכול על רשימות דיוור אלקטרוני 
רשימות דיוור אלקטרוני הן למעשה נתונים אודות קהל יעד מסוים המוטמע בתוך מערכת ממוחשבת (ברוב המקרים). נתונים אלו מהווים בסיס מקצועי ואיכותי להפצת מסרים פרסומיים ושיווקים מטעם החברה המחזיקה בהן. רשימות דיוור  אלקטרוני יכולות להזין נתונים אופרטיביים אודות קהל היעד שלכם או אודות הקהל המתעניין לרכוש את השירותים והמוצרים אותם אתם מציעים.

האמצעים הטכנולוגיים מאפשרים לכם למסד כיום מערכת נתונים מקצועית המסוגלת גם לפלח עבורכם רשימות דיוור אלקטרוני רלוונטיות לצרכים העסקים שלכם וגם להוות כלי תפעולי המותאם באופן אישי לצרכים השיווקיים השוטפים שלכם.

כיום, מערכות דיוור אלקטרוני מאפשרות לכם ליהנות מהיצע נרחב של יתרונות ושיטות טכנולוגיות מתקדמות לצרכי מיסוד מערכת קשרים ביניכם ובין קהל הלקוחות שלכם.

שימוש יעיל במערכת דיוור אלקטרוני 
היתרון הבולט של שימוש מקצועי ברשימות הדיוור הוא היכולת להגיע לקהל יעד מפולח ורלוונטי למוצר אותו אתם משווקים. כיום, תוכלו לבנות מאגר רלוונטי של קהלי יעד ביתר קלות. רשימות דיוור אלקטרוני מאפשרות לכם להגיע לקהלי היעד שלכם באמצעות הדוא"ל, הטלפון הנייד והנייח, מכתבים ממוענים לכתובת הפיזית של הלקוח ועוד. כיום, השיטה הנפוצה ביותר לשימוש חסכוני וידידותי לסביבה היא כמובן העברת דיוור באמצעות תיבות הדואר האלקטרוני, המאפשרות לכם ליהנות מחיסכון באמצעי ההפצה (אין צורך בהדפסה ואין צורך בביול).

מעבר לחיסכון הכספי באמצעי ההפצה דרך המייל, תוכלו ליהנות גם ממערכת מתקדמת המפלחת את קהלי היעד שלכם על פי הגדרות שונות המוטמעות במערכת (לדוגמא: הפצה לפי מגדר (נשים, גברים, דתיים, חילוניים וכו), הפצה לפי מצב משפחתי (רווק, נשוי, גרוש, אלמן), הפצה לפי העדפות אישיות (המערכת קולטת פרטים שונים אודות ההעדפות האישיות של הרשומים במערכת ומאפשרת לכם לתזמן הפצה שיווקית על פי צורך או עניין) ועוד.

רשימות דיוור אלקטרוני מודרניות מאפשרות לכם ליהנות ממגוון כלים סטטיסטיים ופונקציות מקצועיות המאפשרות לכם לפלח את קהל המתעניינים, להעניק להם את המוצר או השירות לו הם זקוקים כעת ולהעניק להם את הדרך המשתלמת והכדאית ליצירת קשר עימכם.
מחקרים שונים בתחום ההפצות הממוקדות לצרכי מכירה דרך רשימות דיוור אלקטרוני מראים כי יצירת קשר ושוטף ובניית מערכת יחסים המבוססת על אמון ופרגון ללקוח מעלה את רמת המכירות ותורמת באופן ישיר לביצוע עסקאות אונליין.
על מנת למסד קשרים מסוג זה מומלץ לדוור לקהל הלקוחות שלכם מידע שוטף אודות מוצרים או שירותים חדשים שלכם, למסד אפיק של מועדון הטבות או החנות ללקוחות הקבועים שלכם ועוד.

הירשמו למערכת הדיוור V.I.Plus ונהלו קמפייני דיוור אלקטרוני עם רשימות מפולחות!  פתחו חשבון חינם