שילוב וידאו ברשימת התפוצה

רשימות תפוצה ודיוור אלקטרוני הם כבר מזמן חלק אינטגראלי מכל פעילות שיווקית ופרסומית המתבצעת ברחבי רשת האינטרנט, וכיום, יותר ויותר מפרסמים נעזרים בשיטה זו לצרכי הפצה איכותית וכמותית, כאחד, של מוצריהם ושירותיהם השונים.
אחת מהאפשרויות לביצוע דיוור אלקטרוני באמצעות רשימות התפוצה, היא לבצע זאת באמצעות סרטון וידאו המועלה לרשת ומאפשר לנמעני הדיוור לצפות באופן ישיר בתכנים ומסרים שיווקים המועברים באמצעיים חזותיים כאלה ואחרים. שילוב סרטוני וידאו כחלק מפעולת הדיוור האלקטרונית,  חייבת להתחשב במספר נקודות מרכזיות המשפיעות על הצלחת התהליך:
  1. הצגת סרטונים בתוך המייל מתאפשרת רק באמצעות שירות הדוא"ל של חברת גוגל (ה-GMAIL), וזאת בתנאי, שהסרטון מוצג כחלק מאתר YOUTUBE, ולכך שהנמען אליו הגיע הסרטון אפשר הגדרת צפייה בהגדרות הראשיות של הדואר האלקטרוני האישי שלו.

  2. למרות הטכנולוגיה המתקדמת ומהירויות הגלישה הגבוהות, טעינת סרטונים עדיין אורכת מספר שניות רב יותר מטעינת עמודי אינטרנט ללא קטעי וידאו, זמן הטעינה (גם במידה ואורך שניות ספורות בלבד), הינו זמן קריטי וחשוב בכל פעולה שיווקית ומסחרית המתבצעת ברשת האינטרנט.

  3. תוכן הסרטון המתוכנן- נקודה זו מהווה את החלק הקריטי והחשוב ביותר בהצלחת פעילות הדיוור האלקטרוני שלכם, המשלב סרטוני וידאו. שימוש מקצועי ונכון בסרטוני וידאו יכול ליצור עבור לקוחותיכם (נמעני הדיוור) עניין רב, ואף ימשוך את תשומת ליבם לנושא אותו תרצו לחשוף בפניהם.
העלאת סרטון וידאו ושילובו כחלק מפעילות שגרתית במסגרת דיוור אלקטרוני, יעילה במיוחד במקרים הבאים:
  • הדגמות פעילותן של מוצרים שונים – סרטון וידאו המציג את המוצר וחושף בפני קהל היעד את אופן תפעולו, יכולותיו ואיכויותיו, יעיל בצורה משמעותית מהצגת תמונות בודדות או כיתוב טקסטואלי המציג את המוצר
  • הוספת מימד אנושי ורגשי- סרטוני וידאו המשלבים תמונה וקול מצליחים לרגש אותנו בעוצמות גבוהות יותר מאשר סיפור המורכב ממילים בלבד (וזאת על פי מחקרים שונים הנעשים בעולם השיווק והפרסום), ולכן אם ברצונכם לרגש, להפתיע ולחדש, סרטוני הוידאו הם בהחלט האמצעי לעשות זאת.
סרטוני וידאו נחשבים כיום למוצר טכנולוגי ישים, נוח וקל לתפעול במרבית האתרים הגדולים והקטנים כאחד. כמעט בכל אתר אינטרנט משמעותי אליו תיכנסו תוכלו ליהנות מגלריית וידאו המציגה בפניכם מגוון נרחב של סרטוני וידאו בתחומים שונים בהם עוסק האתר באופן רשמי ומקצועי.
הכנת סרטוני וידאו לצרכי שיווק, פרסום ויצירת תדמית,  כוללים בין היתר: ימי צילום בסטודיו או במסגרת צילומי חוץ, עריכת וידאו, שילוב פסקול ועוד. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של חברות הפקה לסרטוני תדמית ופרסום, המעניקים לכם את כלל השירותים הנ"ל בעלויות סבירות ומשתלמות לכל כיס. כמו כן, במידה ואתם בית עסק העוסק בשיווק מוצרים של חברת מסחרית אחרת, תוכלו להיעזר בסרטוני תדמית של החברה הראשית, ולבצע שליחת סרטונים מטעמה.
על פי דעת מומחים בתחום המכירות המקוונות ואנשי שיווק ברשת האינטרנט, תופעת שילוב הוידאו באתרים בכלל, ובפעולות הדיוור האלקטרוני בפרט, יהוו בשנים הקרובות, כלי מכירתי יקר ערך, שמצד אחד יאפשר לכם להגביר את החשיפה והמכירות של מוצריכם ושירותיכם, ומצד שני, יעניק לכם תדמית של חברה מתקדמת ואיכותית בתחום עיסוקה, בעיני גולשי רשת האינטרנט.
במידה וגם אתם מעוניינים לשלב סרטוני וידאו באמצעי השיווק והפרסום המקוונים שלכם, ובמידה וגם אתם רוצים להפיק סרטון וידאו שייצג את שירותיכם ומוצריכם, ראוי ומומלץ לעשות זאת בעזרתם של אנשי מקצוע מנוסים מתחום הצילום, העריכה, הפרסום והשיווק לצרכי האינטרנט, לרבות, התאמת השפה הפרסומית בסרטון לקהל היעד, התאמת אורך הסרטון והתאמתו לדפדפני האינטרנט השונים וכדומה.