בניית סקר במערכת הדיוור

דיוור אלקטרוני הוא אחד מאפיקי השיווק המשתלמים ביותר שקיימים כיום, בקרב המדיה המסורתית ומדיית האון ליין גם יחד. אם אתם כבר מנהלים דיוור במערכת דיוור אלקטרוני, אתם ודאי מכירים בעובדה שניהול רשימת נמענים ומשלוח הודעות דיוור אלקטרוני תקופתיות מספקים תוצאות נאות: חיזוק קשרי לקוח, הגעה לתפוצת לקוחות פוטנציאליים נרחבת (כולל גולשים שאינם נמענים ברשימתכם אלה חברים של נמענים) ולבסוף... (האפקט שכולנו מצפים לו- הרחבת היקף המכירות.

אולם, הצלחתו של קמפיין דיוור אלקטרוני אינה אוטומטית. היא תלויה בהצלחת מנהל הדיוור במספר מישורים:

  • איסוף נמענים וחלוקתם לרשימות דיוור אלקטרוני מפולחות.
  • פרסנוליזציה של הודעות דיוור אלקטרוני בהתאם לאופי קהל היעד (בהתאם לרשימה)
  •  טיוב התוכן מתוך התייחסות לסטטיסטיקות המשלוח.
  • טיוב הנתונים אודות הנמענים.

כיצד לבנות מיני סקר לטיוב נתונים ולבקשת משוב מהנמען.

בשלב הקמת רשימת דיוור אלקטרוני המטרה הראשית שלנו היא – לשכנע גולש לקבל ממנו דיוור אלקטרוני תקופתי. מכיוון שזו הבקשה העיקרית שלנו, לרוב אנו מוותרים על בקשות נוספות ("חמדניות" יותר) הנוגעות לפרטים נוספים שהם מעבר לפרטי הבסיס: שם וכתובות דואר אלקטרוני. אולם בחלוף הזמן כשאנו רוצים להתאים תכני דיוור אלקטרוני ספציפית עבור קבוצת לקוחות מסוימת, ניתן לבקש פרטים נוספים.

 

טופס הצטרפות לטיוב נתונים

בצירוף בקשה מנומסת וידידותית, ניתן לשלוח לנמען דיוור אלקטרוני הכולל טופס הצטרפות עם שדות הפרטים אותם אנו מבקשים להשיג.

אילו שדות ניתן להגדיר בטופס:

  • שם פרטי, שם משפחה ודוא"ל- כבר יש לכם, אך תוכלו לבקש עדכון / אימות פרטים.
  • שם החברה או העסק
  • תפקיד בחברה / עסק
  • טלפון בבית, בעסק
  • פקס
  • לינק לאתר האינטרנט
  • פרטים הרלוונטים לתחום עיסוקכם, למשל: סוכנות רכב תשאל בנוגע לסוג הרכב  שבבעלות הנמען, דגם, שנת יצור, צבע, מידת שביעות רצון, מתי לאחרונה חיפש רכב  חדש, מה מונע מהנמען להחליף רכב ועוד...


טופס הצטרפות לבקשת משוב

מערכת דיוור אלקטרוני איכותית מנתחת את נתוני המשלוח ומציגה נתונים (כמו: מי מנמענים פתח את הדיוור, הקליק על לינק וכו') המסייעים להבין את עמדת הנמען כלפי הדיוורים. אולם, אם ברצונכם להגדיל ולעשות – תוכלו לשלוח לנמען טופס הצטרפות המכיל מספר שאלות. הגדירו כל שדה בטופס כשאלה. תוכלו להשאיר מקום לטקסט חופשי או לכתוב מספר תשובות אפשריות לבחירה.

אילו שאלות ניתן להגדיר בטופס:

ניתן להגדיר כל שאלה הרלוונטית לתחום העיסוק או לתקשורת שלכם עם הלקוח. למשל: אם לאחרונה ערכתם אירוע ללקוחות, תוכלו לשאול את הנמען האם נהנה באירוע? מה לדעתו כדאי לשפר?


הירשמו עכשיו למערכת הדיוור V.I.Plus וצרו עם לקוחותיכם קשר רציף ובונה! פתחו חשבון חינם.