דפי נחיתה – פירוט מסרים ארוכים בכיף!

כבעלי עסקים וכמשווקים, יש לנו הרבה מה לומר על המוצר או השירות שאנו מוכרים. מעבר לריבוי התועלות הבסיסיות ולמגוון טענות השכנוע שאנו רוצים לומר לכל לקוח פוטנציאלי, קיימים גם עדכונים ושדרוגים תקופתיים בהם נרצה ליידע את לקוחותינו. אז איך מעבירים כל כך הרבה מסרים במדיה אחת, באופן שינעם לצרכן ולא יעמיס עליו עד כדי רצון לסגור את הדף ולהימלט?

דפי נחיתה מותאמי מסר וקהל הם דרך מצוינת לפנות אל כל לקוח אך ורק עם פיסת המידע המעניינת אותו באופן אינדיבידואלי, מתוך מכלול המידע שאנו שכמוכרים מתפתים להציף אל פני השטח.

 

בכתבה זו נסקור את שימושם של דפי נחיתה ונסביר איך ליצור את הפירוט בכל אחד מהסוגים של דפי נחיתה.

 

רמת הפירוט בהתאם למיקום דפי נחיתה.

דפי נחיתה ממקורות שונים – מצריכים רמת פירוט שונה. כך למשל, לקוחות שמגיעים מתוך דפי נחיתה שהוצמדו לציוץ בטוויטר, יצטרכו פירוט נרחב יותר  מאשר גולשים שהגיעו ממודעה אינטרנטית מפורטת. ככל שמנדבים פחות פרטים בפרסום המוביל אל דפי נחיתה – יש צורך להשלים מידע באופן נרחב ומפורט יותר על גבי דפי נחיתה אליהם נותב הגולש.

 

המקור בו הופיעה הפניה לדף הנחיתה

רמת הפירוט הנדרשת בדף הנחיתה

דפי נחיתה נלווים לדיוור אלקטרוני

 

דיוור אלקטרוני מאפשר פירוט של מידע וכן חלוקה קונספטואלית ועיצובית של המידע המפורט, לכן דפי נחיתה המשלימים דיוור אלקטרוני יכולים להיות יותר מתומצתים, וניתן להקצות אותם להשלמת האווירה ע"י סרטו או תמונה או להשלמת הפונקציונאליות ע"י אפשרות רכישה וסליקה.

דפי נחיתה נלווים לבאנר

 

באנר הוא מקור פרסומי מתומצת יחסית, לכן דפי נחיתה שנועדו להשלים באנרים יהיו יחסית ארוכים. ניתן גם לפצל ולהפנות לכמה דפי נחיתה ע"י מספר קישורים בבאנר.

דפי נחיתה נלווים למודעת Google Adwords

 

מודעת Google Adwords מתאפיינת בתמצות רב. למודעה זו יש מגבלת תווים נוקשה ולכן דפי נחיתה המשלימים אותה חייבים לספק את מירב הפירוט!

דפי נחיתה מאת קוד QR שצומד למודעה מודפסת

קוד ה- QR נועד לנתב לקוחות ממקור פרסום מודפס (Offline) למקור אינטרנטי (Online). בד"כ המקור האינטרנטי הוא דף הבית או דפי נחיתה. מומלץ לבחור באפשרות של דפי נחיתה היות ומודעות מודפסות הן תקופתיות. דפי הנחיתה צריכים פשוט לענות על מה שהוצע במודעה. ניתן לצרף אל דפי נחיתה אלו שובר מתנה שהובטח בפרסום וכו'.

 
ליצירת דפי נחיתה בחינם במערכת הדיוור V.I.Plus - פתחו חשבון דיוור חינם!