איך לשלוח SMS אפקטיבי

גם כניסת הסמארטפונים והאפליקציות החדישות ביותר אל תוך חיינו, לא הצליחו "לנגוס" בכוח עוצמתה של הודעת SMS פשוטה ומיידית. גם כיום, הודעות ה-SMS ממשיכות לשמש כל אחד ואחת מאיתנו למגוון צרכים, החל מאיחולי שנה טובה וימי הולדת, דרך העברת מסרים מיידיים כאלו או אחרים, ועד לצרכי ניהול עסקים וניהול מערכות שיווק מתקדמות. לבעלי העסקים שבינינו, הודעת SMS  מאפשרת לנו ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות עסקיים, שאת חלקם נסקור עבורכם בשורות הבאות.

משלוח SMS ע"י מערכת דיוור אלקטרוני
קצר, ברור, מהיר ויעיל.

כיום, קיימות מערכות דיוור אלקטרוני המשלבות הודעות SMS . באמצעות מערכות דיוור אלקטרוני המסונכרנות למערכי שיווק והפצה שונים ומתקדמים. יכולים בעלי העסקים שבינינו, ליהנות מדרך יעילה ומהירה של העברת מסרים שיווקים באופן ממוקד למספר רב של לקוחות בעת ובעונה אחת.
מערכות דיוור אלקטרוני אלו מתבססות לא רק על האופציה להעביר הודעת SMS  לקהל הלקוחות הרחב שלנו, אלא גם להעביר תזכורות ללקוחות הנמצאים בזמן אמת בסביבת בית העסק שלנו.
להלן מספר יתרונות של מערכות דיוור אלקטרוני לשליחת הודעות SMS  :
  • שליחת הודעת SMS אחידה למספר רב של לקוחות בעת ובעונה אחת, וכל זאת באמצעות לחיצת כפתור אחד- דרך אפקטיבית להגיע למספר רב של לקוחות בזמן הקצר ביותר!
  • שליחת הודעת SMS  כחלק אינטגראלי ממערך השיווק שלכם, מאפשרת לכם למקד את התוכן המופץ, ובכך למעשה להניע את הלקוח לפעולה באמצעות מסר קצר, ברור ומשכנע
  • מערכות דיוור אלקטרוני מאפשרות העברת הודעות המתוזמנות לפי מיקומו הנוכחי של הלקוח- עם כניסת הטלפונים החכמים אל תוך חיינו, הלכו וגדלו האופציות השיווקיות בעת שליחת הודעת SMS, החל מהגדלת נפח התוכן המועבר, דרך העברת הודעה באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת המאתרת את מיקומו המדויק של הלקוח, כתוצאה מכך, אתם יכולים לשלוח דיוור אלקטרוני בפורמט SMS ללקוח הנמצא בסמיכות לבית העסק (וזאת במידה והוא רשום כנמען במערכת הדיוור שלכם). 
  • ביצוע העברת הודעות דיוור אלקטרוני מתוזמנות על פי תאריכים –עניין זה מאפשר לכם לפנות לכל לקוח ולקוח בנימה האישית, כגון: העברת הודעות ברכה לרגל יום ההולדת (להלן נוסח לדוגמא: לרגל יום הולדתך, אנחנו רוצים להעניק לך מתנה מיוחדת...כנס עכשיו לאחד מסניפי _______ ,הצג הודעה זו וקבל מתנה מיוחדת )
  • הודעת SMS  בניגוד להודעות דיוור אלקטרוני , הינה הודעה שהלקוח נחשף אליה באופן מיידי ובכל רגע נתון. עם שמיעת צליל ההודעה, מרבית מחזיקי הטלפונים הניידים טורחים לפתוח את גוף ההודעה באופן מיידי, ובכך למעשה אתם מרוויחים זמינות שאיננה קיימת באף אמצעי מדיה אחר כמעט.

מערכות דיוור אלקטרוני לצרכי שליחת SMS  בארגונים וחברות


הודעת SMS  מהווה גם אמצעי התקשרות אידיאלי בתוך ארגונים, חברות ומוסדות. באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני עם הודעות SMS, אתם יכולים להפיץ כל מסר כזה או אחר הקשור לארגון שלכם, החל מהודעה על קיום פגישה, דרך הודעות דיוור אלקטרוני עם תזכורת לניהול פרויקטים שונים, ועד להודעות אישיות, לרבות, איחולי מזל טוב, חג שמח וכדומה לציבור העובדים בארגון.
שליחת הודעות דיוור אלקטרוני ב-  SMS הן ללא ספק אמצעי תקשורת יעיל, מהיר, זמין וזול הן לקהל הפרטי והן לקהל העסקים. מערכות דיוור אלקטרוני לצד מערכות דיוור אלקטרוני המשלבות SMS הפכו בשנים האחרונות לחלק אינטגראלי ממערכות שיווק מתקדמות של עסקים רבים בארץ ובעולם, בין אם מדובר בעסקים קטנים או בינוניים, ובין אם מדובר בעסקים וארגונים גדולים במיוחד.
אם גם אתם מעוניינים להגדיל באופן משמעותי את החשיפה שלכם למגוון המוצרים והשירותים השונים שלכם, ואם במידה וגם אתם מעוניינים לשלב מערכות שיווק מתקדמות, זה הזמן להכיר מקרוב את כל היתרונות של מערכות דיוור אלקטרוני המשלבות SMS לקהל לקוחותיכם.