שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה

דיוור אלקטרוני הוא כבר מזמן פלטפורמה אידיאלית לצרכי שיווק, פרסום, קידום מכירות וכדומה. כיום, מערכות דיוור מתקדמות, מאפשרות לנו לחשוף את אמצעי הדיוור שלנו לקהל רב של נמענים בעת ובעונה אחת, ובמקביל, ליהנות ממספר רב של יתרונות איכותיים הקשורים לתחום הרגלי הגלישה של כולנו ברשת האינטרנט.
אחד החידושים המרעננים ביותר בתחום מערכות הדיוור האלקטרוני, הינו שילוב של מערכות דיוור אלקטרוני עם דפי נחיתה. בשורות הבאות נחשוף בפניכם מספר יתרונות הנובעים משילוב ייחודי זה.

כל היתרונות של הדיוור האלקטרוני
מערכות דיוור אלקטרוני, הן מערכות המאפשרות לכם להגיע לכמות גדולה של נמענים בעת ובעונה אחת. מערכות הדיוור מתבססות על רשימת כתובות אימייל המהוות את רשימת התפוצה שלכם. כיום, ניתן לפלח בצורה מדויקת כתובות אימייל על פי קטגוריות ברורות הנקבעות על ידי מנהלי המערכת. יתרון בולט נוסף הוא היכולת שלכם לדוור באופן זמין ונגיש כל אמצעי פרסום ושיווק במינימום עלויות ובמקסימום נגישות.
כל היתרונות של דפי הנחיתה
דפי נחיתה הם למעשה עמוד אינטרנט ממוקד, המהווה מעין אתר אינטרנט (מיניסייט). ברוב המקרים, דפי נחיתה משמשים לצרכי תפעול קמפיינים פרסומיים ברשת האינטרנט, אך הם פונקציונאליים גם למטרות רבות אחרות. דפי נחיתה מאפשרים לכם למקד מסר פרסומי-שיווקי אחד, ולהתאים את עיצוב ומבנה דפי הנחיתה על פיו.

מערכות דיוור עם דפי נחיתה כל היתרונות
מערכות דיוור אלקטרוני המשלבות דפי נחיתה יכולות לחשוף את המוצרים והשירותים השונים שלכם, בפני קהל לקוחות גדול וממוקד בעת ובעונה אחת. מצד אחד אתם נהנים מפרסום ממוקד מטרה (באמצעות מבנה ואופי דפי הנחיתה), ומצד שני אתם נהנים מכמות גדולה ואיכותית של נמענים (באמצעות מערכות דיוור מתקדמות).
יכולת המיקוד של דפי הנחיתה מאפשרת  לכם לבצע פעילות דיוור ממוקדת יותר לקהל נמענים גדול יותר, וכתוצאה מכך, לחשוף את קהל הנמענים שלכם למסר מרכזי אחד העוזר לקהל היעד להתמקד בתחום אחד, מבלי "ללכת לאיבוד" בתוך מספר עמודי אינטרנט, כפי שקורה פעמים לא מעטות בהפעלת ניוזלטרים המפנים לאתרי אינטרנט גדולים ומורכבים.
האפשרות למקד את המסר הפרסומי-שיווקי שלכם, לצד האפשרות להתאים את אופי המוצר, השירות, המבצע, או כל אלמנט אחר המפורסם בדף נחיתה, מעניק לכם יכולת שליטה גדולה יותר בביצוע פילוח נכון של אופי דפי הנחיתה לקהל הנמענים שלכם, לדוגמא: אתם יכולים להכין דף נחיתה שמיועד רק לגברים/נשים/ בני נוער וכדומה, ובאמצעות כך ליצור פנייה אישית יותר, התואמת את אופי קהל היעד, הן ברמת העיצוב והן ברמת המסרים השיווקים.

כמו כן, שימוש בדפי נחיתה כחלק אינטגראלי ממערכות דיוור, מאפשרים לכם ליהנות מאופציית פרסום ברשימות דיוור של עסקים אחרים המבצעים את אותה פעולה, וכך למעשה, ליהנות מהגדלת רשימת הדיוור שלכם, על ידי פרסום הלינק המפנה לדף הנחיתה שלכם, כחלק מדיוור לקהל נמענים שאיננו נכלל ברשימת התפוצה שלכם, אך הוא מתבסס על פי אותו פילוח של קהל יעד הרלוונטי לכם, לדוגמא: במידה ואתם משווקים מוצרי טיפוח לנשים, אתם יכולים לשתף פעולה עם רשת הנעלה מסוימת, ולהגיע דרכה לקהל לקוחות חדש, וכל זאת במסגרת דף נחיתה שיעניק מבצע אטרקטיבי למוצרים שלכם רק ללקוחות רשת ההנעלה עימה אתם משתפים פעולה.
לסיכום, ככל שרשת האינטרנט הולכת ותופסת מקום מרכזי בחיינו, כך עולה הצורך ביכולת המיקוד של פעולות השיווק והפרסום שלנו. מערכות דיוור המשלבות דפי נחיתה, הן ללא ספק אופציה אידיאלית להתחיל למקד את המסרים השיווקים שלכם כאן ועכשיו!