דיוור אלקטרוני עם ערך מוסף

אם אתם בעלי עסקים או משווקי עסקים ששולחים דיוור אלקטרוני לאלפי לקוחות מדי שבוע, בטח יצא לכם לא פעם לשאול את עצמכם? האם הנמען יקרא את הדיוור שלי? האם הוא יתחבר אליו בצורה שתניע לפעולה? ויותר מזה – איך ניתן לגרום לו להתעניין בקישורים (לינקים) המצורפים? או לשתף את התוכן ברחבי הרשת?

כדי  לענות על שאלות אלו יש לחשוב מה הופך דיוור אלקטרוני למוצלח? והאם בכלל כדאי להסתפק בדיוור מוצלח, או לשאוף ליותר? הרי הצעות מכר והטבות הם אלמנט הכרחי מאוד בכל דיוור אלקטרוני, ועקב כך הם לעיתים צפויים ובנאליים. דרך אחת לבדל את הדיוור שלכם היא שילוב של ערך מוסף.

למחוק או לקרוא?
הנמען שלכם רוצה תמורה לכסף שלו, וללא ספק הוא רוצה תמורה גם עבור הזמן שלו. התפקיד שלכם, כאשר אתם כותבים דיוור אלקטרוני, הוא לחשוב מהי התמורה שהוא ישמח לקבל יותר מכל. פעמים רבות יצירת הניוזלטר דרך מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת יתרונות עיצוביים וטכנולוגי שישדרגו את הדיוור שלכם.

ספקו ללקוח ערך מוסף
מעבר למטרה העסקית שלכם, הלקוח חייב לזהות בדיוור את התועלת המוצעת לו בעבור ביצוע של הפעולה הנדרשת ממנו. קודם כל, הבליטו את ערכו של המוצר שלכם מבלי להגזים או להמעיט בערכו. שנית ספקו לנמען שלכם ערך מוסף. דבר מה נוסף שסביר שיעניין אותו, ממנו יוכל ליהנות ללא תלות בהיענות מצידו לפעולה. ערף מוסף זה והעובדה שהוא מוגש ללקוח בכוונה טהורה, יצור קשר חיובי עם המותג וישאיר את העסק בתודעת הלקוח באופן המעלה את הסבירות לרכישה בעת הצורך.

מה, המוצר שלי לא מספיק?
זה יהיה פשטני מדי לחשוב שהעובדה שהלקוחות הצטרפו לרשימת הדיוור שלכם מעידה כי הם מכירים את המוצר לעומק או אוהבים אותו ללא תנאים. יכול להיות שהם הצטרפו כי הצעתם הטבה או כי המליצו להם על טיב המוצר או אפילו על טיב התוכן שאתם מדוורים. דווקא בשל כך, חובת העסק היא להוכיח שהבחירה ליצור את הקשר הייתה כדאית... ולעשות זאת בכל פעם מחדש! אחרי הכל- כמו שהלקוח נרשם לקבלת דיוור אלקטרוני, הוא יכול גם להסיר את עצמו מהרשימה אם יתאכזב.

אין ספק שלקוחות אוהבים מתנות, הטבות ומבצעים... אך לצד ערך חומרי זה, ניתן ורצוי לספק ערך רגשי. אחרת, בשנייה הראשונה שהלקוח יקבל הטבה טובה יותר אצל המתחרה, לא תהיה לו בעיה לעבור לצד השני.זה אף פעם לא מזיק לעטוף את הצעת המכר או ההטבה בערך מוסף – משהו נפרד מאיכות המוצר או מרמת השירות.

איך יוצרים דיוור אלקטרוני עם ערך מוסף?
תוכן שימושי – תכנים אלו יש לכתוב בהתאם לתחומי העניין ולמטרות הטיפוסיות של קהל היעד. תוכן שימושי הוא מידע עובדתי שיכול להועיל ללקוח במהלך יומו או במימוש מטרותיו.
תוכן "מחבר" – תוכן בעל אופי רגשי שיצור פתיחות אשר תסייע ללקוח לתפוס את העסק כבעל אותן תכונות רגשיות. למשל: סיפור מסקרן או רומנטי, בדיחה מצחיקה, תובנה חכמה וכו'.

תכנים שימושיים או מחברים יוצרים בדרך כלל רצון לשיתוף (כך שהמסר שלכם יגיע להרבה יותר נמענים ממה שתכננתם) ולעיתים אף יוצרים חיבור שמתרגם לאהדה כלפי המוצר, מבלי לדעת הרבה על המוצר.

סוג נוסף של ערך מוסף הוא פשוט דיוור מהלב: תנו ללקוח להרגיש חשוב, מוערך, מובן... וכמובן, תנו לתקשורת להיות דו-צדדית והקשיבו גם אתם ללקוחות שמגיבים ומשתפים אתכם בדעותיהם ובתחושותיהם כלפי העסק או המותג. 

השתמשו במגוון תכונות מערכת חדשניות כדי לשלב בדיוור ערך מוסף. לחצו לפתיחת חשבון חינם.