איך להתממשק עם מעל 750 מערכות מבלי לפשוט את הרגל?

איך להתממשק עם מעל 750 מערכות מבלי לפשוט את הרגל?

עולם השיווק הדיגיטלי מספק לנו לא מעט אפליקציות ומערכות כלים שיקלו עלינו את מלאכת העבודה, יש לנו מערכת לכל מטרה:
את דף הפייסבוק העסקי כדי להשיג לידים חדשים, את מערכת הדיוור האוטומטית ליצור מכתבים ודפי נחיתה, את חשבון הגימייל והאפליקציות שלו (Drive, Docs ו-Sheets), את מערכת ה-CRM  לניהול קשרי לקוחות (כמו Salesforce, Pipedrive, Dynamics ואחרות), את Bufer כדי לפרסם את כל התכנים שלך ברשתות החברתיות, את Somume כדי להגדיל את התנועה אל האתר שלך, בקיצור...

שוב לא קל לנו.

אבל לא להרבה זמן. נא להכיר: Zapier

Zapier הינו כלי המאפשר ליצור אינטגרציה בין למעלה מ 750 מערכות חיצוניות בקלות וללא פיתוח. עד היום כדי לחבר שתי מערכות דרש ממחלקת הפיתוח זמן עבודה של מספר ימים או שבועות!

המערכת הייחודית מאפשרת לבנות תרשים זרימה שמסנכרן בינהן, משפר את יעילות העבודה, ובעיקר חוסך בזמן.

שוב תודה לטכנולוגיה.

בדומה ליצירת תהליך ב- Smoove, מערכת האוטומציה החדשה שלנו, יצירת תרשים זרימה בין המערכות עובד על פי עיקרון של טריגר ופעולה.
האם הסיטואציה הבאה מוכרת לך?

לקוח חדש נרשם בדף נחיתה שיצרת בחשבון V.I.Plus שלך, הפרטים שלו נכנסים באופן אוטומטי לרשימה ייעודית במערכת, אבל לא ל-CRM שלך.

הפיתרון במצב כזה הוא להקליד את פרטיו באופן ידני או במקרה היותר מורכב, לבקש ממחלקת הפיתוח ליצור קוד ייעודי לכך.

עכשיו אתם מוכנים לבשורה היותר טובה?

הטמענו ב V.I.Plus וב Smoove בלוק בשם Zapier שיאפשר להוסיף לכל תהליך אוטומטי שתיצרו, אינטגרציה לשאר המערכות והיישומים שאיתם אתם עובדים. כעת באפשרותכם ליצור אינטגרציה עם למעלה מ-750 מערכות, וללא צורך בפיתוח מיוחד.

הפתרון הפרקטי לסיטואציה שהצגנו קודם, הוא להוסיף פעולה חדשה בשם "Zapier" בתהליך האוטומציה שבניתם ב- Smoove והוא יאפשר לכם להוסיף ליד חדש למערכת ה-CRM שלכם, לשלוף רשומה מ- Google Sheets או מאות פעולות נוספות.



בדרך כלל ה"זאפ" יהיה מורכב משני צעדים, אך לאחרונה מפתחי Zapier השיקו אפשרות חדשה של תהליכים מרובי צעדים. אפשרויות הטריגר והפעולה בכל מערכת מגוונות ומותאמות לפונקציונליות שלה. היתרון של זאפ הוא שמפתחי תוכנות יכולים לרשום את עצמם למערכת, כיום כאמור רשומים מעל 750 יישומים ואפליקציות, מה שלבסוף מאפשר חופש פעולה כמעט מוחלט.

קבוצת עזריאלי העניקה קוד הנחה להופעה של SIA במסרון לכל מי שנרשם למועדון הלקוחות שלה, הטריגר היה משיכת הקוד מגוגל Sheets והפעולה הייתה הטמעתו בשדה מותאם אישית אצלנו במערכת, ומשם לשליחת מסרון עם הקוד המבוקש.

כך נראה התהליך ב- Smoove.
הטריגר לתחילת התהליך הוא מילוי דף נחיתה אצלנו במערכת. לאחר מכן הלקוח יקבל מסרון המודה לו על הצטרפותו למועדון עזריאלי ובמקביל, נתוני המשתמש מועברים לזאפייר.


 
בשלב זה, זאפייר ישלוף שורה לפי מספר סידורי ייחודי ממסמך Google Sheets הכולל רשימה של מספרי שובר ייחודיים ומעדכן את המספר בשדה ייעודי לכך בפרטי איש הקשר ב- V.I.Plus ולסיום מעדכן בשורה הרלוונטית ב-Google Sheets את פרטי איש הקשר שקיבל את אותו השובר.




הפעולה הפשוטה הזו, חסכה ימי עבודה רבים ופיתוח בעלות של אלפי שקלים שהיו נדרשים ללא שיתוף הפעולה עם Zapier, שכן האלטרנטיבה להקצאת השוברים ישירות מ-Google Sheets  הייתה לפתח מנגנון ייעודי להקצאת מספרי שובר ייחודיים ושריפתם.

עוד דוגמה טובה לשימוש ביישום הנהדר הזה, הוא למשל במקרה של נטישת עגלה. במצב כזה ניצור זאפ שהטריגר יהיה התחיל רכישה ולא סיים, והפעולה האוטומטית תהיה העברת ליד אל נציגי המכירות דרך ה Salesforce ( או כל מערכת CRM  אחרת).
במקום שנצטרך לאתר את הלקוחות שלא סיימו את הרכישה כדי להעביר אל נציגי המכירות, (מה שבינתיים יכול לקרר את הלקוח), נציג המכירה מקבל את הליד סמוך לזמן נטישת העגלה.



השורה התחתונה

אם חיינו נעשו יותר קלים ורווחיים כשכלי כמו Smoove נכנס לתמונה, כעת עם הטמעת הבלוק החדש של Zapier במערכת, אפשר לעלות עוד קומה. האינטגרציה עם למעלה מ-750 מערכות מאפשרת לנו ליצור תהליכים אוטומטים שרק חלמנו עליהם, לחיסכון בזמן מעולם לא הייתה הגדרה טובה יותר.

נשמע מעניין? לפרטים נוספים על Smoove, מערכת האוטומציה שלנו ואפשרויות החיבור ל-Zapier – לחץ כאן



 
???????   Portugu?s