איך לרכוש את אמונו של הלקוח בפחות מ10 שניות?

איך לרכוש את אמונו של הלקוח בפחות מ10 שניות?

הידעת?

הזמן הממוצע שלוקח לגולשים כדי להחליט אם להישאר בדף נחיתה כלשהו הוא... שמונה שניות!

אתם קולטים??

עבדתם על דף הנחיתה ימים ולילות ובסוף כל ההשקעה תלויה בשמונה שניות שבהם הלקוח מחליט אם מצאת חן בעיניו.

מה הוא כבר מספיק לבדוק בשמונה שניות האלו? 
מחקר על רושם ראשוני שארך 15 שנה והתקיים בבית הספר לעסקים של אוניברסיטת הרווארד בארה"ב, (שהיא אחת מן הידועות והמובילות בעולם) מצא כי שתי הסוגיות החשובות ביותר שאנו מגבשים לגביהן עמדה תוך שניות מהתקשורת הראשונית , הן: 1) כמה ביטחון אנו מרגישים שיש לנו באדם המסוים, ו- 2) מידת הכבוד שאנו נכונים להעניק לו.  
החוקרים מסבירים שבמוחנו נעשה שכלול מהיר מאוד של צירופים אפשריים על הבן אדם מולנו שבסופו נתייג אותו תחת אחד מארבעת התארים הבאים:

1. אמין ומוכשר
2. אמין ובלתי מוכשר.
3. לא אמין ומוכשר.
4. לא מוכשר ולא אמין.

וכל זה כאמור מתרחש בפחות מעשר שניות בתת המודע שלנו.

כשלקוח פוטנציאלי נתקל בדף הנחיתה שלך הוא עושה בדיוק את אותה פעולה. הוא שואל את עצמו עד כמה העיצוב והתוכן של דף הנחיתה משדרים אמינות וכישרון? הלקוח בוחן בעצם את האדם שדף הנחיתה מייצג אותו כרגע.

החוקרים מוסיפים שאם נצטרך להכריע מבין השניים כנראה שנעדיף אדם אמין ולא מוכשר, מאשר מוכשר ולא אמין, כי בתפיסה שלנו יכולת ניתן לשפר.

אז מה בדף הנחיתה שלנו יכול לחזק את אמונו של הלקוח?

יצאנו למחקר משלנו והנה הממצאים.
המלצות של לקוחות
אף אחד לא רוצה להיות הראשון שינסה את המוצר או השירות שלך, לכן המלצות אותנטיות של לקוחות מרוצים הם נכס לדף הנחיתה ויוצרים אמון אצל מי שינחת על הדף שלך. לא כדאי להמציא המלצות, הלקוחות אינם טיפשים ולרוב ידעו להבחין בין המלצה אמיתית להמלצה מזויפת, ואז הפסדת פעמיים.

אם אין לך המלצות עדיין, בקש מהלקוחות המרוצים שלך שיכתבו מספר מילים על חווית השירות/מוצר שהייתה להם.


דוגמה מדף נחיתה ובו המלצות לקוחות.

פרטי התקשרות נוספים המבקרים בדף הנחיתה שלך צריכים לדעת כיצד ליצור איתך קשר מלבד השארת הפרטים שלהם בדף הנחיתה. השאירו מספר טלפון, כתובת מייל או תיבת צ'אט שבאמצעותם  ניתן יהיה לפנות אליכם בכל שאלה.

הערך המוסף של השארת פרטי קשר נוספים הוא עבור לקוחות שאינם אוהבים מענה טכנולגי ומעדיפים מענה אנושי.

הנה חלק מדף נחיתה שמשתמש בשני הטיפים האחרונים, גם מצרף המלצות וגם משאיר פרטי קשר נוספים.


הראה שאכפת לך מפרטיות איש הקשר כשלקוח רוצה לסגור איתך עסקה, חשוב לשקף בפניו את מדיניות הפרטיות שלך. למשל הודעה כמו: "לעולם לא נשלח לך ספאם" היא הודעה שמשדרת אכפתיות ומבינה את חששות הלקוח. גם אם מדיניות הפרטיות שלכם ארוכה ולא תקרא על ידי הלקוח, עצם העובדה שהיא נמצאת שם, תשרה את הביטחון והאמון הרצוי.

השתמשו במספרים
למשל - לציין את מספר הלקוחות שלך עד עתה הם דוגמה לשימוש במספר שיחזק את אמון הלקוח בדף הנחיתה שלך. כדאי לחכות כמובן למספר עגול וגבוה כזה שיצדיק את ההודעה עליו.


דוגמה לפרסום שמשתמש בנתון מספרי לחיזוק האמינות אצל הלקוח, זה עובד גם בדף נחיתה.

עקביות

למה אנחנו מתכוונים? בעיקר מהבחינה המיתוגית: על דף הנחיתה ועל האתר שלך להיות דומים בצבע, בלוגו, ובשפה. כדאי שמשפטי מפתח יחזרו על עצמם גם בדף הנחיתה וגם באתר, וגם בבאנר, אם פרסמתם אחד כזה. מכון הכושר הבא לדוגמה משתמש בצבע הכתום בלוגו, בדף הנחיתה, באתר הבית ובמכון עצמו.

תמונה של האתר

תמונה של דף הנחיתה.

לא לבקש יותר מדי מידע

לקוחות נעשים חשדנים כשמבקשים מהם יותר מדי פרטים כבר בהתקשרות הראשונה. ההמלצה שלנו היא לא יותר משאלה אחת חופשית מעבר לפרטי ההתקשרות הבסיסיים. כמו בדף הנחיתה שיצרה קבוצת עזריאלי: 


עיצוב מקצועי

מכירים את המשפט יופי פותח לך את הדלת והאופי יכניס אותך פנימה? כך גם דף הנחיתה שלך יעשה אם הוא יהיה אסתטי וברור לקריאה, לא עמוס בצבעים שונים ועם פונטים קריאים. אצלנו במערכת לא צריך להיות מעצב מקצועי וכשתיצרו דפי נחיתה תוכלו לבחור מתוך מגוון תבניות מעוצבות כך שכל מה יישאר לכם הוא למלא את התוכן. האופי הוא שיכניס את הקורא שלך עוד צעד אחד פנימה.


חלק מהתבניות המעוצבות במערכת שלנו.

איות ודקדוק נכונים
נכון, הקוראים שלך הם לא המורה ללשון מהתיכון אבל ישנן שגיאות כתיב או תחביר שיצרמו ללא מעט ללקוחות פוטנציאלים והתדמית המקצועית שלכם עלולה להיפגם, וכתוצאה מכך גם האמון. אחרי הכל למה שלקוח יסמוך עליך אם לא הפגנתם מקצועיות בפרמטרים בסיסיים?

ההמלצה שלנו היא לתת לשלושה אנשים נוספים לעבור על דף הנחיתה לפני פרסומו, וכן להשתמש בתיקון אוטומטי שקיים בכל מסמך וורד בימינו.

כנות

בסופו של דבר המצרך הכי חשוב כדי לרכוש את אמונו של הלקוח הוא להיות... כנה. לא להבטיח משהו שאינך יכול לקיים גם אם זה מה שימשוך את הלקוח לרכישה, גם אם זה אומר להפחית סופרלטיבים על עצמכם, ולהדגיש רק את מה שאתם טובים בו באמת. בסופו של דבר השקר אינו מחזיק מעמד, אולי הרווחת רכישה אחת, אבל הפסדת עוד רכישות שיכולות היו להגיע מאותו לקוח בהמשך.


השורה התחתונה

נכון שאין שני לרושם ראשוני, אבל יש דף נחיתה שני ושלישי, וכל אחד מהם הוא אבן דרך בעקומת

למידה לדף נחיתה מיקצועי ואמין. ככל שניצור יותר דפי נחיתה, ונפיק לקחים מהדוחות הסטטיסטיים

במערכת, ומטעויות של אחרים, ובצניעות, גם ממאמרים כמו המאמר זה, נצליח להגיע אל המבנה הרצוי לנו.

אז איזה טיפ תיישמו בדף הנחיתה הבא שלכם?





???????   Portugu?s