איך לשווק טוב יותר ברשתות החברתיות עם Smoove?

איך לשווק טוב יותר ברשתות החברתיות עם Smoove?

הרשתות החברתיות הן מכרה זהב למשווק שרוצה להיות יותר אישי ורלבנטי מול לקוחותיו בזכות כמות המידע העצומה שנאגרת אצלם.

אבל, למי שכבר משווק יום או יומיים יודע שהם רק המקפצה לתהליכי שיווק יותר מורכבים, וכל הפוטנציאל לא יוכל להתממש בלי מערכות שיווק חיצוניות כמו Smoove.

מערכת שיווק איכותית היא מערכת שלא מתעלמת מהפוטנציאל האדיר של רשתות החברתיות ומאפשרת להשתמש בכלים ויישומים המותאמים לתכונותיהם הייחודיות של כל רשת חברתית כמו פייסבוק, יוטיוב וכו'.

כלים ויישומים אוטומטיים חיצוניים, ישפרו את הסיכוי שלך להעלות תוכן "טרי" באופן עקבי, שליטה טובה יותר על אסטרטגיות ליצירת לידים, וחסכון בזמן כמובן.

לאילו כלים אוטומטים יש  אינטגרציה  ועומדים לרשותך אצלנו במערכת? התשובות פלוס בונוס היכרות עם שתי מערכות עצמאיות שישדרגו את ביצועיכם ברשתות החברתיות, כבר נמצאות במדריך שלפניך.

   

לשונית פייסבוק:  אחד היתרונות בעבודה עם מערכת שיווק אוטומטית כמו Smoove היא שהמערכת מסונכרנת עם פייסבוק, ומאפשרת לך ליצור דף נחיתה ולהטמיע אותו בדף הפייסבוק תחת הלשונית "הצטרף". כל מי שיקליק על הלשונית וירשם, פרטיו יועברו באופן אוטומטי אל רשימת אנשי קשר ייעודית במערכת.

הצטרפות מפייסבוק דרך טופס הרשמה יכול להיות טריגר מצויין, ומהרגע שהלקוח נכנס אל רשימת אנשי הקשר שלך ניתן להתחיל תהליך אוטומטי שלם בהתאם למטרה האסטרטגית (טיפוח לקוח, ליד סקורינג וכו'), או ליעד אחר שברצונך להביא את הלקוח אליו.

בתמונה דוגמה לטופס הרשמה מתוך דף עסקי בפייסבוק.





  • ייבוא אנשי קשר מ Lead Ads: למי שכבר הספיק לעבוד עם מערכת הלידים של פייסבוק נתקל בבעיה שלא מעט משווקים בארץ ובחול מתלוננים עליה, והיא הקושי בייצוא פרטי הלידים החדשים למערכות חיצוניות. במערכת שלנו ניתן לייבא את אנשי הקשר ממערכת הלידים של פייסבוק ללא צורך בייצוא, ובלחיצת כפתור אחת. בנוסף פייסבוק מאפשרת לקבל את הליד ישירות אל מערכת השיווק שלך, בינהם Smoove, באמצעות באמצעות Zapier. Zapier הינו כלי המאפשר ליצור אינטגרציה בין למעלה מ- 800 מערכות חיצוניות בקלות וללא פיתוח.



בהזדמנות זו כדאי לציין שחוץ מהאינטגרציה שפייסבוק תציע לך עם זאפייר במערכת הלידים שלה, הוספנו גם לSmoove,  פעולה בשם Zapier .

הפעולה מאפשרת, למשל, לעדכן בו זמנית איש קשר חדש גם במערכת הדיוור  וגם ב CRM  כמו Salesforce, Pipedrive, ZOHO Dynamics  ואחרות. קבלת רשימת אנשים שנוכחו בוובינר שקיימתם, שליפה ועדכון נתונים מ Google Sheets  ועוד.





  • סרגל חברתי: הכביש מהרשתות החברתיות אל המערכת הוא דו סיטרי. הוספה של בלוק סרגל חברתי לדף נחיתה או מכתב, ובו יופיעו האייקונים של כל רשת, תהיה קיצור דרך משמעותי ללקוח שיקליק עליו, ורוצה למצוא אותך גם באחת מהרשתות החברתיות (פייסבוק, טויטר, אינסטגרם, פינטרסט ועוד).


  • בלוק  YouTube : וידאו הוא תוכן שמניע לפעולה הכי טוב. לכן לא כדאי לפספס את הפוטנציאל שקיים ברשת הוידאו החברתית הגדולה ביותר כיום. לכל מכתב או דף נחיתה ניתן להוסיף גם סרטון מ YouTube.



  • בלוק וואטסאפ ( What’s App): קמפיין סמארטפון בלי כפתור "שתף בוואטסאפ" זה כמו פייסבוק בלי כפתור הלייק. כשכל אדם כמעט רשום בלא מעט קבוצות ויכולת השיתוף היא מהירה ופשוטה, חבל לפספס פוטנציאל שיווקי כזה. בכל  קמפיין סמארטפון שתיצור במערכת שלנו ניתן להוסיף את הכפתור החשוב הזה.



  • תגובות בפייסבוק: לכל דף נחיתה ניתן להגדיר אצלנו במערכת אפשרות לתגובה שתופיע גם בפייסבוק. (מומלץ למי שאינו חושש מדעות הלקוחות, מכיוון שלא ניתן למחוק תגובות).


בונוס

ניהול חשבון, זיהוי לידים, תזמון אוטומטי של פוסטים/ הודעות, הפקת דוחות של המרות מליד ללקוח, ושיתוף לפרסומים של אחרים שבדר"כ עשית מחשבונות נפרדים הם חלק מהמשימות היום יומיות שלך שאפשר להעביר לאוטומציה.

ברשת האינטרנט קיימות לא מעט מערכות ואתרים שיקלו עליך את מלאכת ניהול הפרופילים העסקיים ברשתות החברתיות, הנה שניים מומלצים במיוחד:

  • Hootsuite :

מערכת לניהול ופרסום בכל חשבונות הרשתות החברתיות. המערכת באופן אוטומטית מפעילה את כל המידע מהחשבונות החברתיים שלך כגון חברים עוקבים like, ומאפשרת לך לעשות כל מה שאתה רגיל לעשות דרך כניסות נפרדות. הכלי גם מאפשר לך להציג ניתוח פעילות ברשתות חברתית באמצעות לוחות מחוונים מותאמים אישית, ולהפיק דוחות PDF עבור ניהול הנראות שלך.





דוגמה נוספת ליכולות אוטומטיות המייעלות את אסטרטגיית השיווק ברשתות החברתיות, הם כלים שיאתרו לך את קהל היעד ברשתות החברתיות באמצעות קריטריונים מותאמים אישית ומוגדרים מבעוד מועד.

דוגמה לכלי מהסוג הזה הוא:

  • Socedo:  הכלי מנתח את פעילות היום יומית של המשתמשים ואת קורות החיים שלהם, למשל אם מדובר בפלטפורמה כמו לינקדאין, או טוויטר. התוצאה היא מאגר לקוחות פוטנציאלי ממוקד על סמך הגדרות אישיות שלך.





    זמון אוטומטי במדיה החברתית יכול להיות שימושי רק אם נשתמש בו בתבונה. אם פוסט שכבר הוכיח את עצמו ורלבנטי בכל עת, יתוזמן באופן אוטומטי וריטואלי, אז הוא יכול להצדיק את היתרון בעבודה עם כלי אוטומטי.

    מאידך, אוטומציה לא יכולה להחליף את היחס האישי של האדם, ולכן לא מומלץ להשתמש בהודעות אוטומטיות לאינטראקציה אישית, כמו שירות לקוחות למשל.

     

    השורה התחתונה:

    בשורה התחתונה השאלה היא לא אם להשקיע בשיווק ברשתות החברתיות, אלא איך להשקיע? התשובה לכך היא באמצעות מערכות שיווק אוטומטיות כמו Smoove שמסוגלות לשתף פעולה עם מספר ערוצי שיווק במקביל, ובמרכזם הרשתות החברתיות.

    המערכת מספקת לא מעט יישומים וכלים שמטרתם להניע אל הרשתות החברתיות ומהרשתות החברתיות. היתרון הגדול של המערכת הוא שברגע שאיש קשר חדש הגיע אל החשבון שלך במערכת, זה לא חייב להיעצר שם, אלא אדרבא להמשיך, תהליך שיווק אוטומטי שלם שיכלול בתוכו מסרונים, דפי נחיתה ועוד. אבל זה כבר נושא למאמר אחר.

???????   Portugu?s