איך להפיק את המירב ממערכת V.I.Plus

נרשמתם ל- V.I.Plus ? מזל טוב
בכתבה זו נסביר איך מנצלים את מלוא הפוטנציאל של יישומי המערכת.

כל מי שהספיק להיחשף לכמות מכובדת של פרסומי מערכות דיוור, יודע שהשימוש בתכונות שונות וחדשניות של מערכת הדיוור מפשט את תהליך השיווק ומגדיל את היענות הלקוח. אבל לא לכל אחד זה ברור איך בדיוק נעשה השדרוג. לכן חשוב להכיר את המאפיינים והשירותים השונים המוצעים במערכת דיוור אלקטרוני כדי לנצל אותם באופן מיטבי.

איך לנצל היטב את מערכת הדיוור V.I.Plus?

1. קשה באימונים קל בקרב...
 איסוף וטיוב פרטי לקוחות:


אשף ההטמעה: הדבר הבסיסי ביותר שניתן בקלות לבצע במערכת הוא ליצור טופס הצטרפות לקבלת דיוור אלקטרוני אותו תשתלו באתר העסק כדי שירשמו לקוחות לדיוור שלכם. בניית והרחבת רשימת התפוצה הינה חלק משמעותי בתהליך הדיוור וחלק זה בהחלט לא שמור רק לשלב ההקמה – גם כאשר כבר יש לכם מאגר של לקוחות אליהם אתם מדוורים באופן קבוע. חשוב להמשיך באופן שוטף להרחיב את המאגר וגם לטייב (לאמת ולעדכן) את פרטי הנמענים הרשומים באמצעות משלוח של טופס נוסף מפעם לפעם.

אשף הפייסבוק: גם אם יש לכם אתר וגם אם, תוכלו לצרף לקוחות אל רשימת התפוצה ישירות מפרופיל הפייסבוק של העסק. אשף הפייסבוק מאפשר ליצור ולעצב לשונית "הצטרפות לדיוור" בפייסבוק, ודף נחיתה בו יוצב טופס ההצטרפות.

2. אני בולט משמע אני קיים!
יצירת פרסומים והפצתם:


תבניות העיצוב: במערכת V.I.Plus מוצעות תבניות עיצוב נוחות לשימוש שיסייעו ליצור ניוזלטר מקצועי ומעוצב עם מיתוג העסק. בלי מעצב... בלי מתכנת... רק אתם והשראה שלכם!
הגדרות משלוח: ניתן לשלוח כל ניוזלטר לרשימה אחת, לכמה רשימות או לכל הרשימות במערכת.
שיגור אוטומטי: המערכת מאפשרת להגדיר מראש את העיתויים בהם יישלח כל דיוור אלקטרוני באופן אוטומטי.
מענה אוטומטי- משלוח אוטומטי של הודעת "תודה" על הצטרפות הלקוח ברגע שהוא נרשם אל רשימת הדיוור.
סדרת הודעות- משלוח בתדירויות של חודש/שבוע/יום לאחר הצטרפות לקוח לרשימה.

כפתור שיתוף בפייסבוק: להגברת החשיפה של הניוזלטר שלכם ברשת, פשוט תעזרו בחברים (הם אפילו לא חייבים להיות חברים שלכם), אפשר לשלב בכל דיוור כפתור לשיתוף בפייסבוק וכך המסר יגיע לעוד אנשים שלא היו ברשימה שלך (חברים של חברים של חברים...)

מערכת מסרונים: עכשיו כשהטלפונים חכמים... גם הצרכן הרבה יותר חכם. יותר ויותר צרכנים מתעדכנים בהצעות נכר וגם רוכשים דרך הסלולאר. מערכת המסרונים מאפשרת לשלוח את הדיוור שלך ב – SMS,
בפורמט פשוט או מעוצב.

קמפיין סמרטפון: אשף הסמרטפון של V.I.Plus הוא יישום פשוט ונוח המאפשר בניית דף נחיתה סלולארי וקבלת קוד  QR(לסריקה באמצעות סלולאריים חכמים) להפניית לקוחות מה- Off-line  (כרטיס ביקור, תפריט, חשבונית העסק) אל הקמפיין ברשת.

דפי נחיתה: אשף דפי הנחיתה מציע תבניות עיצוב מדולריות ליצירת דף נחיתה עצמאי וקישור להטמעתו בכל מיקום ברשת: בדיוור הישיר, באתר, בבאנר הפרסומי ועוד.

3. ידע זה כוח.
מעקב אחר תוצאות:

סטטיסטיקת שליחות, סטטיסטיקת חזרות, מניעת חסימות ועמידה בתקנים – מאפייני מערכת אלו יאפשרו לכם לנהל מעקב אחר סטאטוס הניוזלטר מבלי להיות אקטיביים מדי. מדובר בנתונים שמציגה המערכת הנשלחים אליכם לעיון. מהנתונים השונים תוכלו להסיק מסקנות כמו: האם שורת הנושא הייתה מעניינת, האם נמענים התעניינו ללחוץ על לינק ששילבתם וכו'.

הכתבה עשתה לכם חשק ועוד לא פתחתם חשבון V.I.Plus ? פתחו חשבון חינם.