נטוורקינג במערכת דיוור אלקטרוני

בדרך כלל, דיוור אלקטרוני משמש לשיווק, לשימור ולחיזוק קשרי לקוחות. בעוד שזו אכן המטרה העיקרית והמומחיות של דיוור אלקטרוני. ניתן ליצור באמצעותו סוג נוסף של קשרים- נטוורקינג עם קולגות. צרו לכם רשימה ייחודית בתוך אנשי הקשר: רשימת אנשים פוטנציאליים לשת"פ או כאלו שיכולים לפעול כשגרירי העסק.

דיוור אלקטרוני שמוביל לקשר מקצועי
יצירת רשימת דיוור אלקטרוני המורכבת מלקוחות קיימים או פוטנציאליים זו משימה ידועה- פשוט מאגדים יחד את פרטיהם של כל מי שאי פעם רכשו את המוצר או התעניינו בו. ומהי הדרך ליצירת רשימת דיוור אלקטרוני לעמיתים? מערכת דיוור אלקטרוני היא זו שתאכלס את הפרטים ותבצע את שיגור ההודעות אבל מנהל הדיוור הוא זה שיצטרך לספק את פרטי הנמענים.

איך יוצרים רשימת עמיתים לצרכי דיוור אלקטרוני ?
קודם כל, כמו שלקוח שפעם קנה ממך נשמר כאיש קשר ברשימת לקוחות, כך איש עסקים שעשה איתך עסקים פעם אחת או סיפר על תחום עיסוק שיכול להיות רלוונטי לשת"פ, ישמר מיידית ברשימת דיוור אלקטרוני לשת"פ. שנית, אם עדיין לא יצא לכם לדבר עם אנשים שעשויים להיות עמיתים מתאימים, זה הזמן לצאת לפגוש אותם- בכנסים, ברשת החברתית, דרך הפצת פרסומים מתאימים וחלוקת כרטיסי ביקור.

דיוור אלקטרוני לעמיתים – איך לטפח נטוורקינג?
1. בכל הודעת דיוור אלקטרוני תנו לכל חבר ברשת הנטווריקינג יחס מכבד ורציני, גם אם אינו בעל השפעה מיידית על הצלחת העסק שלכם. הקשיבו לדבריו, סייעו לו והיעזרו בו. אם אדם בחר להיות אתכם בקשר אל תזלזלו בו.

2. בכל התלבטות אם לשלוח דיוור אלקטרוני לאנשים שנראים כפחות רלוונטיים, זכרו שכל חבר בנטוורק שלכם, חבר של אנשים אחרים שאולי אתם לא מכירים בכלל, ואולי דווקא אותם חברי צד ג' שלו יכולים להזניק את העסק שלכם.

 3. היו פעילים בנטוורק: להשתייך לרשת כפרטי משתמש על הנייר לא יטפח את הקשר שלכם עם עמיתים ולא את העסק. צרו קשר רציף עם חברי הרשת באמצעות דיוור אלקטרוני, כתבו להם, התייעצו, הציעו להם עזרה, עדכנו אותם במתחדש אצלכם... ככל שתהיו בולטים לעיניהם כך הם יזכרו בכם באופן מיידי לכשיזדקקו לאדם בתחומכם.

להתנסות במערכת הדיוור V.I.Plus וליצירת רשימות דיוור, פתחו חשבון חינם.