שאלות נפוצות

  • +איך אני רושם אנשים מהאתר שלי לרשימת התפוצה?

    על מנת להוסיף טופס הצטרפות לרשימת התפוצה באתר:

    1. יש לעמוד על יצירת לידים, ללחוץ על טפסים מוטמעים לאתרים ולאחר מכן על הוספת טופס מוטמע לאתר
    2. במסך עריכת הטופס נוכל להגדיר את רוחבו, השדות שמופיעים בו, העיצוב והנראות
    3. לאחר עיצוב ועריכת הטופס, נעבור ללשונית הודעת תודה ונעצב את המסך שיופיע לנרשם לאחר השארת הפרטים
    4. בלשונית הגדרות נגדיר את מקום ההטמעה (שם האתר שלנו, לדוגמא) ונגדיר את הרשימה אליה יגיעו הנרשמים
    5. יש לשמור את הטופס
    6. לסיום, יש ללחוץ על כפתור אפשרויות פרסום, להעתיק את הקוד הנוצר ולהדביק אותו באתר שלך

  • +מדוע מיילים חוזרים ומה ההבדל בין חזרה רכה לחזרה קשה?

    כאשר ניוזלטר שנשלח לא מגיע ליעד הוא נכנס לסטטיסטיקת החזרות, שם תוצג רשימת כתובות מייל אשר המשלוח אליהן חזר ולצד כל כתובת תצוין סיבת החזרה:

    • חזרה קשה - תיבת הדוא"ל אליו נשלח הדיוור לא קיימת, בוטלה או לא מאויתת נכון. בחזרות מסוג זה מומלץ בדרך כלל לבצע בדיקה ורענון
                              של פרטי איש הקשר כדי לוודא שכל הכתובות תקינות.
    • חזרה רכה - הדיוור לא התקבל אצל נמען עקב בעיה זמנית בתיבת הדוא"ל שלו. (למשל: בעיית שרת, תיבת דוא"ל מלאה וכו').

    לעיתים שגיאות קטנות בכתובת, כמו gamil במקום gmail, הן הסיבה לחזרה קשה.
            מומלץ למיין את הרשימה לפי ספקי דוא"ל כך שיהיה קל יותר להבחין בטעויות מסוג זה ולתקן אותן.

  • +שלחתי דיוור ויש אחוז גדול של נמענים תחת "טרם נרשם מידע", האם זה אומר שהם לא קראו את המייל ששלחתי?

    סטטיסטיקת משלוח המציינת כי טרם נרשם מידע בנוגע לסטאטוס הדיוור, לא בהכרח מעידה כי הדיוור טרם נפתח.

    בכדי לרשום את הדיוור כנקרא, המערכת שותלת בדיוור תמונה קטנה, עליה מקליק הנמען במהלך קריאת המייל.
    יחד עם זאת, לעיתים נמענים לא לוחצים על תמונה זו ופעולת הרישום לא מתבצעת, זאת למרות שייתכן כי כן קראו את התוכן שמכיל הדיוור (אך לא לחצו על התמונה).

  • +איך אני מייצר דף נחיתה לעמוד העסקי שלי בפייסבוק?

    לפי המדיניות החדשה של פייסבוק, אפשר להוסיף לשוניות רק אם מתקיים אחד מהתנאים הבאים:
    1. יש לדף שלך מעל 2000 לייקים.
    2. חשבון הפייסבוק שמנהל את הדף הוא חשבון מפתחים.
    יש לך כבר לשונית בדף הפייסבוק? אל דאגה, המדיניות החדשה לא תשפיע עליך.
    אם יותר מ- 2000 גולשים אהבו את הדף שלך, אנא פעלו לפי מדריך א', במידה ולא אנא פנו למדריך ב'.


    מדריך א': על מנת להוסיף דף נחיתה בלשונית העמוד העסקי בפייסבוק הכולל מעל 2000 לייקים יש לפעול לפי ההנחיות הבאות:

    1. בסרגל העליון יש לעמוד על יצירת לידים וללחוץ על לשונית פייסבוק
    2. בחלון שיפתח נעצב ונערוך את התבנית המוצגת
    3. לאחר עיצוב התבנית, יש לעבור ללשונית הודעת תודה ולעצב את המסך שיופיע לנרשם לאחר השארת הפרטים
    4. בלשונית הגדרות נגדיר לאיזו רשימה יגיעו הנרשמים.
      בנוסף, נצטרך להתקין את האפליקציה באופן הבא:
      • יש להעתיק את קוד הפייסבוק
      • ללחוץ על הקישור להתקנת האפליקציה
      • לאחר התקנה יש לחזור לעמוד הפייסבוק העסקי, ללחוץ על לשונית הצטרף לדיוור (join our mailing list) ולהדביק בה את הקוד שהעתקנו
    5. לסיום, יש לשמור את הדף.

      לצפייה במדריך מלא עם צילומי מסך, לחצו כאן


    מדריך ב': במידה וטרם צברתם 2000 עוקבים, לא נורא, לחצו כאן ותגיעו למדריך המסביר כיצד לבנות לשונית תוך שימוש בחשבון מפתחים בפייסבוק


  • +כיצד להחליף מיקום ללשונית הפייסבוק?

    על מנת לשנות את המיקום של לשונית הפייסבוק בעמוד העסקי:

    1. בעמוד הפייסבוק העסקי גשו ל-Settings 
    2. לחצו על Edit Page
    3. לסיום, יש לעמוד על הלשונית ולגרור אותה למקום המתאים

  • +איך להעביר איש קשר לרשימת החסומים?

    במידה ונרצה להעביר את אחד מאנשי הקשר לרשימת החסומים:

    1. בסרגל העליון יש לעמוד על אנשי קשר וללחוץ על איתור איש קשר בכדי למצוא את כרטיס איש הקשר
    2. יש להקליד את את פרטי איש הקשר וללחוץ על חיפוש
    3. בתוצאות החיפוש, יש ללחוץ על אייקון העריכה  על מנת לפתוח את כרטיס איש הקשר
    4. בתחתית הכרטיס, תחת ניהול הרשאות נפעיל את כפתור העבר איש קשר לחסומים
    5. יש לשמור את השינוי

  • +איך ניתן לגבות את אנשי הקשר? האם ניתן לייצא את הרשימה למחשב?

    על מנת לייצא רשימת אנשי קשר מהמערכת לקובץ:

    1. יש לבחור את הרשימה אותה נרצה לייצא, מתוך סרגל הרשימות שלי המופיע בצד ימין
    2. בלשונית שתפתח יש ללחוץ על אייקון ה-Excele  בצד ימין
    3. בחלון הבא יש ללחוץ על התחל ייצוא
    4. בסיום התהליך לוחצים על הורד קובץ ובוחרים מקום לשמירת הקובץ במחשב

  • +איך יוצרים קישור בתוך פסקה?

    בכדי ליצור קישור בתוך בלוק פסקה:

    1. בסרגל כלי העריכה של הפסקה לוחצים על אייקון הקישור   
    2. בחלון שיפתח מדביקים את הקישור בשדה כתובת
    3. לסיום לוחצים על אישור

  • +איך מעלים קובץ PDF?

    כדי להעלות קובץ PDF ולהפוך אותו לקישור:

    1. בסרגל כלי העריכה של הפסקה, יש לפתוח את הסרגל המתקדם בלחיצה על האייקון 
    2. בסרגל שיפתח יש ללחוץ על אייקון ה-PDF 
    3. בתיבת קבצים להורדה שתפתח, יש ללחוץ על כפתור העלאה ולבחור את הקובץ
    4. לסיום יש ללחוץ על הכנסה

  • +אני מעוניין לשלוח מספר מיילים בעלי עיצוב דומה. האם יש אפשרות לשמור מייל כתבנית?

    המערכת מאפשרת עיצוב נוח של ניוזלטרים תוך שימוש בתבניות מודולאריות. בכדי לשמור עיצוב שהכנת כתבנית:

    1. בחלון עריכת המייל שאותו נרצה לשמור כתבנית, מופיע סרגל בצד המסך - מה תרצו לעשות?
       יש לעמוד על אייקון השמירה ולבחור בהוספה לגלריית התבניות.

      

    2. יש לתת שם לתבנית החדשה.
    3. ביצירת המכתב הבא, התבנית החדשה תוצג לבחירה.

  • +האם ניתן להוסיף לניוזלטר כפתור "השב" או "הזמן עכשיו" כדי להקל על הנמען את התגובה לדיוור?

    הוספת קישור "השב" או "הזמן עכשיו" לניוזלטר:

    קישור דרך תמונה:
    מעלים את התמונה הרצויה אל גוף הטקסט ולוחצים עליה
    לוחצים על אייקון הקישור
    בתיבת הקישור בוחרים בסוג קישור: mailto
    אפשרות ה-  mailto תתווסף אל שורת הכתובת – מקלידים לצידה (ללא רווח) את כתובת המייל אליה רוצים להפנות את מייל התגובה של הנמענים.
    לוחצים על "אישור" ואז על "שמור"
     
    קישור דרך טקסט:
    מקלידים את הטקסט שישמש כלינק (למשל: "השב" או "הזמן עכשיו").
    מסמנים את הטקסט עם הסמן של העכבר (כך שהמילים הרצויות יהיו מושחרות).
    לוחצים על אייקון הקישור.
    בתיבת הקישור בוחרים בסוג קישור: mailto.
    אפשרות ה-  mailto תתווסף אל שורת הכתובת – מקלידים לצידה (ללא רווח) את כתובת המייל אליה רוצים להפנות את מייל התגובה של הנמענים.
    לוחצים על "אישור" ואז על "שמור".

    הקלקה על התמונה או על הטקסט תפנה אוטומטית את הנמען אל תיבת המייל לתגובה.

  • +איך אני יוצר קמפיין להסרה של אנשי קשר מרשימת התפוצה שלי?

    למדריך בנושא יצירת קמפיין סמארטפון להסרה של אנשי קשר לחצו כאן

  • +כיצד להחליף את סיסמת הכניסה לחשבון?

    בכדי להחליף את הסיסמה:

    1. בסרגל העליון יש ללחוץ על הגדרות
    2. לעבור ללשונית סיסמה
    3. יש להזין בשדות המתאימים את הסיסמה החדשה ואת הסיסמה הישנה
    4. לסיום יש ללחוץ על שמור


  • +מה ההבדל בין "לחצו על קישור" לבין "הקלקות"?

    שני נתונים המופיעים בסטטיסטיקות לאחר השליחה הם לחצו על קישור ו- הקלקות.

    • לחצו על קישור - נתון המציג את מספר אנשי הקשר שלחצו על קישור.
    • הקלקות - נתון הסופר את כל ההקלקות שהיו על הקישור.

    לדוגמא, אם איש קשר אחד לחץ על קישור 3 פעמים, בסטטיסטיקות נקבל לחיצה אחת על קישור ו-3 הקלקות.

  • +איך ניתן לשחזר מייל שנמחק?

    כל מייל שנמחק מגיע לסל המחזור.
    על מנת לשחזר מיל שנמחק:

    1. יש לעמוד על המיילים שלי בתפריט העליון וללחוץ על סל מחזור
    2. לאתר את המכתב וללחוץ על כפתור השיחזור

  • +האם אנשי הקשר ברשימת החסומים נספרים ברשימת כל אנשי הקשר?

    לא, אנשי הקשר הנמצאים ברשימת החסומים אינם חלק מרשימת אנשי הקשר ולכן אינם נספרים ברשימה הכללית.

  • +איך לייצא אנשי קשר מה-Outlook שלי?

    באפשרותך לייצא את אנשי הקשר מה-Outlook ולייבא אותם לחשבון שלך.
    בכדי לייצא את אנשי הקשר לקובץ:

    1. בחשבון ה-Outlook יש ללחוץ על קובץ (File)
    2. בסרגל שיפתח נבחר ב- פתח ויצא (Open & Export) ולאחר מכן על יבא/יצא (Import/Export)
    3. בתיבה שתיפתח נסמן את ייצוא לקובץ (Export to a file) ונלחץ על המשך
    4. נבחר את סוג הקובץ כ- ערכים מופרדים באמצעות פסיקים (Comma Separated Values) ונלחץ על המשך
    5. נבחר את התיקייה ממנה נרצה לייצא את אנשי הקשר ונלחץ על המשך
    6. כעת עלינו לתת שם לקובץ ולבחור היכן נרצה לשמור אותו. נלחץ על המשך
    7. לסיום, יש לאשר את הפעולה בלחיצה על סיום (Finish)


    התהליך אפשר לנו לייצא את אנשי הקשר לקובץ מסוג (CSV (Comma delimited וכעת נוכל לייבא את הקובץ לחשבון ה-V.I.Plus שלנו.

  • +כיצד לשנות את כתובת השרת השולח?

    על מנת לשנות את כתובת השרת השולח לכתובת אישית:


    1. יש לבחור כתובת ייעודית לשליחה
    2. יש להגדיר forward אוטומטי שיעשה מהכתובת השולחת אל הכתובת [email protected]
    3. יש להוסיף לדומיין את רשומת ה-SPF  הבאה: v=spf1 include:vpcontact.com ~all  
    4. לסיום, יש לעדכן אותנו מה הכתובת שנבחרה בכדי שנגדיר אותה בחשבון

      אם מעוניינים להחליף רק את תחילית השרת השולח ולהשאיר את הדומיין של המערכת (vpcontact.com),
             ניתן לעשות זאת באמצעות שליחת מייל למחלקת התמיכה הטכנית שלנו.

  • +המערכת מציגה שהמייל עומד להשלח למספר נמוך ממספר הנמענים ברשימת השליחה, מה הסיבה?

    אחד משלבי שליחת המייל מציג את מספר הנמענים שעתידים לקבל את הדיוור.
    במידה ומוצג מספר שונה ממספר הנמענים ברשימת השליחה, יש לבדוק האם ברשימה ישנם אנשי קשר לא מאושרי דיוור.

    בכדי לאתר אנשי קשר לא מאושרי דיוור:

    1. בסרגל העליון יש לעמוד על אנשי קשר וללחוץ על איתור איש קשר
    2. בלשונית שתפתח, בשדה מורשה לשליחת מיילים נסמן לא ונמשיך ונלחץ על חיפוש.



    3. בתוצאות החיפוש יוצגו אנשי הקשר שלא אישרו את הדיוור


       ניתן להרחיב את החיפוש ולאתר מתוך רשימה ספציפית את אנשי הקשר הלא מאושרים לדיוור, ע"י בחירת

              הרשימה המתאימה תחת חיפוש לפי נתוני מערכת

  • +איך מעלים תמונת רקע לקמפיין?

    בכדי להגדיר תמונת רקע לקמפיין לידים:

    1. בסרגל מה תרצו לעשות? המופיע בחלון עריכת הקמפיין, יש ללחוץ על אייקון העיצוב
    2. בסרגל שיפתח, לוחצים על רקע
    3. תחת תמונת רקע לוחצים על העלה תמונה


      גדלים מומלצים לתמונות רקע:

             דף נחיתה - רוחב מומלץ של 1920 פיקסלים
             קמפיין סמארטפון - רוחב מומלץ של 640 פיקסלים

  • +התמונות בבלוק גלריה לא מתחלפות, מה הסיבה?

    במידה וקיימות בעיות בתצוגת התמונות המתחלפות בבלוק גלריה, יש לבדוק הדברים הבאים:

    1. יש לוודא שהשם של קובץ התמונה הוא באנגלית וללא תווים מיוחדים
    2. יש לבדוק שהכפתור בכל אחת מלשוניות התמונות בעריכת הבלוק, מסומן כפעיל

  • +ייבוא אנשי קשר למערכת מכניס רשומות בג'יבריש. כיצד לתקן?

    קיימות שתי דרכים לפתרון הבעיה.
    במידה והדרך הראשונה אינה פותרת הבעיה, יש להמשיך לדרך השנייה.

    פתרון 1 - שינוי הגדרות קידוד:

    1. יש לפתוח את קובץ ה- (CSV (Comma delimited, ללחוץ על קובץ (File) >> שמירה בשם (Save As)
    2. בחלון שיפתח יש ללחוץ על כלים (Tools) >> אפשרויות אינטרנט (Web Options)
    3. בחלון הבא יש לעבור ללשונית קידוד (Encoding)
    4. תחת שדה שמור מסמך זה כ (Save this document as) יש לבחור ב- Unicode (UTF-8) וללחוץ על אישור (OK)
    5. לסיום יש לשמור את הקובץ





    פתרון 2 - שינוי הגדרות שפה במחשב:

    1. עלינו לחפש במחשב את לוח הבקרה (control panel). ניתן למצוא ע"י לחיצה על אייקון החיפוש של windows
    2. יש להכנס לאזור (region)
    3. בלשונית תבניות (formats), בשדה תבנית יש לבחור ב- "עברית (ישראל)" / Hebrew (Israel)



    4. בלשונית ניהולי (administrative) יש ללחוץ על שינוי אזור המערכת (change system locate) ולבחור ב- "עברית (ישראל)" / Hebrew (Israel)



    5. לסיום יש ללחוץ על אישור (OK)

    יתכן ולאחר עדכון ההגדרות, המחשב יצטרך לעשות הפעלה מחדש, על מנת להכניס את השינויים לתוקף.


  • +בעת שיתוף דף נחיתה בפייסבוק מופיע תוכן לא רלוונטי. כיצד לתקן?

    בלשונית מתקדם בדף הנחיתה אנו מגדירים את אפשרויות השיתוף בפייסבוק.
    יתכן והתכנים שהזנו לא יתעדכנו מיידית, ובעת השיתוף בפייסבוק יוצגו התכנים הקודמים.
    על מנת לתקן זאת:

    1. יש להכנס ל- Facebook Debugger
    2. יש להדביק את הקישור של דף הנחיתה במקום המתאים וללחוץ על debug
    3. במרכז המסך יוצגו התכנים לאחר הרענון.
      במידה והתכנים התעדכנו, נחזור לעמוד הפייסבוק שלנו ונשתף את קישור דף הנחיתה.

       

    במידה והתוכן לא השתנה, יש ללחוץ על scrape again עד להצגת התוכן הרלונטי.

     

  • +כיצד להגדיר תמונה וטקסט שיוצגו בשיתוף דף נחיתה בפייסבוק?

    על מנת להגדיר את התמונה והטקסט שיופיעו בעת שיתוף דף הנחיתה ב-Facebook:

    1. יש להכנס לעריכת דף הנחיתה
    2. לגשת ללשונית מתקדם
    3. ללחוץ על הגדרות שיתוף בפייסבוק ולעדכן את הכותרת, הטקסט והתמונה שנרצה



    4. לסיום יש ללחוץ על שמור



  • +איך לקשר בין דף נחיתה לבין מייל?

    על מנת לשלב דף נחיתה שיצרנו בתוך מייל:

    1. לאחר עריכת ושמירת דף הנחיתה, יש להכנס ליצירת המייל
    2. יש לגרור לגוף המייל בלוק מסוג כפתור וללחוץ על אייקון העריכה
    3. בחלונית שתפתח יש ללחוץ על כפתור קישור חכם



    4. הקישור החכם מאפשר לנו ליצור קישור מהיר למגוון דפים, ביניהם דפי נחיתה שיצרנו.
      בשדה קישור ל נבחר בדפי נחיתה ונבחר את הדף הספציפי מהרשימה שתפתח מטה



    5. לסיום נלחץ על עדכן ולאחר מכן על שמור


    נוכל לסמן מילוי אוטומטי של שדות קיימים במידה ונרצה שהפרטים הידועים לנו על הנמענים,
           יופיעו אוטומטית בטופס דף הנחיתה.


  • +כיצד להגדיר את שפת העריכה בחשבון?

    במידה ונרצה שהמכתבים ודפי הנחיתה שאנחנו יוצרים יהיו מותאמים לשפה מסויימת, עלינו להגדיר את שפת העריכה בחשבון.
    בכדי לעשות זאת:

    1. יש ללחוץ על הגדרות בסרגל העליון
    2. בשדה שפת עריכה יש לבחור את השפה הרצויה



    3. לבסוף יש לשמור את השינוי

  • +כיצד להוסיף כתובת מייל לקבלת התראות על הרשמות?

    על מנת להוסיף כתובות מייל נוספות לקבלת התראות:

    1. יש לעמוד על טופס דף הנחיתה (האיזור בו מופיעים השדות למילוי הפרטים) וללחוץ על אייקון ההגדרות
    2. בחלונית שתפתח יש לבחור בלשונית הגדרות
    3. בשדה התראה על ליד חדש בדוא"ל ניתן להוסיף מספר כתובות לקבלת התראות ע"י הפרדה בפסיק
    4. יש ללחוץ על כפתור שמור לסיום


  • +כיצד להוסיף שדות נוספים למערכת?

    על מנת להוסיף שדות נוספים למערכת:

    1. יש ללחוץ על הגדרות בסרגל העליון
    2. בלשונית שדות מותאמים אישית יש ללחוץ על הוסף שדה



    3. נותנים שם לשדה
    4. בוחרים את סוג השדה (טקסט, תאריך, רשימת ערכים וכו')



    5. לוחצים על כפתור שמור

  • +מעקב אחר מקורות הפניה אל דף נחיתה

    ניתן לעקוב אחר מקורות הפניה מהם איש הקשר הגיע אל דף הנחיתה דרכו הוא נרשם.
    על מנת לעקוב אחר מקורות הפניה יש להוסיף את הפרמטר הבא אל קישור דף הנחיתה:

    cs=LeadSource?

    דוגמא:
    אם נרצה לעשות קמפיין בפייסבוק ובגוגל אשר מפנה לדף נחיתה הבא, אז:

    1. כדי לעקוב אחר האנשים שהגיעו מקמפיין פייסבוק, נשים את הקישור הבא בהפניה מהקמפיין: 

       http://lp.vp4.me/nzp4?cs=facebook

    2. כדי לעקוב אחר האנשים שהגיעו מקמפיין גוגל, נשים את הקישור הבא בהפניה מהקמפיין:

       http://lp.vp4.me/nzp4?cs=google


    3. בכרטיסית איש הקשר, שדה מקור הפניה יציג את הערך המתאים 

  • +כיצד להמיר קובץ ל- CSV

    על מנת להמיר לקובץ (CSV (Comma delimited בצע את הפעולות הבאות:

    1. יש לפתוח את קובץ ה-Excel xls
    2. יש ללחוץ על תפריט קובץ וללחוץ על שמירה בשם
    3. בחלונית השמירה שתפתח, יש לפתוח את רשימת הבחירה בשדה שמור כסוג
      ולבחור בסוג (CSV (Comma delimited
    4. לסיום יש ללחוץ על שמור

לא מצאת מענה לשאלתך? נציג מטעמנו ישמח לסייע באמצעות טופס התמיכה