הגבלת מבצעים בזמן

בין אם הבטחתם לנמענים שלכם הטבות ומבצעים במעמד הרשמתם לרשימת דיוור אלקטרוני או לא, חשוב שתדעו שהסוג האהוב ביותר של הודעות דיוור אלקטרוני הוא תוכן המעניק תועלת שאינה מוענקת למי שאינו חבר מועדון.  דיוור אלקטרוני הוא דרך יעילה לשיווק מבצעים. אולם כששולחים דיוור אלקטרוני עם מבצע, חשוב שהנמען ידע שהמבצע מוגבל בזמן ושלאחר תאריך היעד הנמען ישלם על המוצר כאחד הצרכנים ולא כבעל הזכויות המשתמעות מחברות במועדון לקוחות.  

 

הגבלת מבצעים בזמן חשובה מכמה סיבות:  

1.    העצמת חשיבות הלקוח כחבר מועדון  

השתייכות לרשימת דיוור אלקטרוני כמוה כחברות במועדון לקוחות. דיוור אלקטרוני המציע מחיר מיוחד, יגרום ללקוח להבין שהוא זוכה ליחס מועדף. לכן חשוב שההצעה באותו דיוור אלקטרוני אקסקלוסיבי אכן תהיה ייחודית. אם הלקוח ימצא שהמחיר היחודי מוצע לאנשים אחרים הוא יתאכזב ויתפוס אתכם כמשווקים לא אמינים. דעה שלילית כזו על המותג יכולה להתבטא בהסרה מרשימת דיוור אלקטרוני , בסלידה מהתקשרות עמכם בעתיד, ואולי אפילו בפרסום שלילי שיופץ מפה לאוזן או בכל פלטפורמה אינטרנטית שתתן לכך מקום (וישנן רבות ומגוונות)

 

2.    ניהול נכון של תהליכי מכירה

כשבעל עסק יוצא במבצע הוא למעשה עושה ויתור (במחיר) במטרה להשיג משהו אחר. המטרה יכולה להיות תדמית משופרת, גיוס מאסיבי של לקוחות למועדון כדי ליצור תקשורת לטווח הארוך, הסחת דעת ממכירה מאסיבית של המתחרים וכו'.

כל אלו הם מטרות קצרות מועד עליהם עונה דיוור אלקטרוני בקלות. אין טעם לתת התחייבות ארוכת טווח. דיוור אלקטרוני עם מבצע ללא דד ליין מסכן את רווחיות העסק- אתם אולי חושבים שתוכלו לעמוד במבצע למשך X חודשים כשלמעשה, הגבלות בלתי צפויות עלולות לחול עליו בכל עת. מומלץ להגביל מבצעים בכל פעם לתקופה סבירה ואם רוצים להמשיך – פשוט להאריך את המבצע כשהוא מסתיים, ולשלוח דיוור אלקטרוני נוסף שיבשר על כך.

 

3. קצר יותר – מושך יותר 

הגבלת מבצע בזמן מניעה את הנמען לפעול במסגרת אותו זמן קצוב. בדוק כפי שחפץ ששילמנו עבורו כסף, חשוב בעינינו יותר מחפץ שנקבל בחינם – כך מבצע המוגבל בזמן יחשב מעניין ועוצמתי יותר מכזה שממתין ללקוח נואשות. ברגע שהלקוח מקבל דיוור אלקטרוני עם מבצע מפתה מספיק ומרגיש שאם הוא יחכה הוא יפסיד, המוטיבציה לפעול תהיה גבוהה יותר.

 

שילחו ללקוחותיכם ניוזלטר עם מבצעים והטבות! פתחו חשבון חינם.