איך מעבירים מסר ב-70 תוים?

רוצה להעביר מסר שיווקי במסרון? פילוח, מיקוד והנעה לפעולה מייצרים מסר אפקטיבי וקצר (אלה היו 70 תווים). האם כדאי להשקיע בשיווק באמצעות הודעות SMS? בהחלט, אבל כדאי לעשות זאת נכון.

SMS עובד

נתונים מחקריים מלמדים כי 65% מהאנשים אוהבים לקבל הצעות פרסומיות לטלפון שלהם, ויותר מזה – 75% מבעלי הסמארטפונים מעדיפים לקבל הצעות בSMS. אכן, גם בעידן הסמארטפון והאינטרנט הסלולארי, המסרון (SMS) חי, קיים ובועט: בשנת 2011 נשלחו 8 טריליון מסרונים בעולם; 200 אלף נשלחים כל שניה, ונהנים משיעורי פתיחה מדהימים: 97% מהודעות ה-SMS נפתחות.
שיווק באמצעות מסרונים הוא זמין, יעיל וזול. רובם המכריע של לקוחותיך מצויידים בטלפון נייד, צמודים אליו באופן רציף ובכל מקום, רגילים לקבל באמצעותו מסרים קצרים, מסוגלים בקלות להעביר את המסר הלאה ונוטים לפתוח הודעות SMS יותר מאשר דואר אלקטרוני.
המסרון כאמצעי שיווק רלוונטי כתמיד, אך עדיין מוגבל ל-70 תוים. נכון, אף אחד (כמעט) כבר לא מקבל שלוש הודעות המשך בזו אחר זו, אבל סמוך על המפעילים שזקוקים לכל שקל בתחרות הגוברת: מה שנראה לשולח ולמקבל כמו הודעה אחת, מורכב למעשה משלוש, ארבע או יותר, ועליהן אתה משלם.

אז איך לשווק נכון במסרון

שלח את המסרון הנכון, לאדם הנכון, והצע לו את ההטבה הנכונה (שתגרום לו לפעול). בכל דרך של שיווק ישיר, ובשיווק באמצעות מסרונים במיוחד, פילוח וניתוח מאפייני הלקוחות חיוניים להעברת מסר ממוקד.

• למד מיהו הלקוח בצד השני של הקו, מה הוא רוצה ומה הוא צריך. כך תוכל לספק לו בדיוק את מה שמתאים לצרכיו, מבלי להכביר במילים, ותגדיל באופן ניכר את הסיכוי שייענה להצעתך.

• נסח את המסר בצורה קצרה, נקיה וברורה, כשהלקוח במוקד

• ערך מוסף – הצע ללקוח הטבה או מידע שימשכו אותו, יפתיעו אותו, יפתו אותו

עשה ואל תעשה במסרון

• תכנן את תדירות ועיתוי שליחת המסרונים. מחקרים מלמדים כי כ-80% מנמעני קמפיינים של דיוור סלולרי מעדיפים לא לקבל יותר משתי הצעות בחודש. לא צריך מחקר כדי לדעת שלא מומלץ שדווקא צפצוף המסרון שלך יעיר את הלקוח בשלוש לפנות בוקר.

• שלב בין קמפיין המסרונים לאמצעי השיווק האחרים בעסק. הפנה במסרון לתחרות בפייסבוק; צור ציפיה במסרון לקבלת קופון במייל או להפך; הצע בפרסומים לשלוח מסרון מקוצר למספר מקוצר, להגדלת רשימת התפוצה, ועוד.

• ספק עניין מתמשך. מסרון מתקבל בקלות, ונמחק בקלות. וודא שהמסרון כולל הטבה למימוש או מידע משמעותי שיגרום ללקוח לשמור אותו ולצפות בו שוב.

נחיתה רכה וחכמה

בעידן הסמארטפונים שיווק סלולארי מאפשר להנות מכל יתרונות השיווק במסרונים, בצד אפשרויות ההעמקה של האינטרנט, שירותים מבוססי מיקום, גרפיקה גמישה ומדיה מתקדמת. הפנה במסרון לדף נחיתה סלולארי ייעודי, המאפשר:
• להוסיף אינפורמציה עשירה מבלי להוסיף תוים
• להמשיך את תוכן המסרון בדף מעוצב ובו הטבה והצעה מפורטת
• להניע לפעולה ולהגדיל את יחס ההמרה – שיעור אלה מבין הגולשים שהקליקו, נכנסו, נרשמו, רכשו.

התחל עכשיו לדוור באמצעות מסרונים 

מערכת הדיוור של smoove כוללת ממשק משוכלל של שליחת מסרונים לרשימות תפוצה, לרבות פניה אישית, פילוח ופיצול רשימות, מעקב אחר תוצאות הדיוור ועוד תכונות מתקדמות לשדרוג הדיוור. בחר עכשיו חבילת מסרונים, והתחל לדוור.

smoove
0 תגובות

השאירו תגובה

תרצו להצטרף לדיון?
נשמח שתכתבו לנו הצעות / הארות והערות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *