יוצאים קבוע עם מערכת דיוור אלקטרוני

זהו, עלית על הגל, ומעכשיו לקוחותיך הקבועים מקבלים ממך ניוזלטר קבוע, מלא בכל טוב: תוכן, תמונות, קישורים ומידע שימושי שיעזור להם וגם לך.
מניוזלטר לניוזלטר היכולת שלך משתכללת, ומתגלות גם תכונות מערכת הדיוור שלך: עורך תוכן מתקדם ותבניות עיצוב מודולריות שהופכות את בניית הדיוור למשחק ילדים ממש: קל, פשוט, יפה וצבעוני. אפילו קופצני: בכל ניוזלטר תוכל להחליף את הצבעים, לשנות את המבנה, לחדש פינה ולהסירה, להוסיף עוד ועוד תמונות, או לוותר עליהן לחלוטין...

אז זהו, שלא. ממש כשם שלא תחליף את הלוגו שלך כל שני וחמישי, ולא תמתג מחדש את המוצר מדי חודש רק לשם הגיוון והשעשוע, כך גם כדאי לשמור על אחידות וקביעות בתבנית הניוזלטר: צבעים, מבנה, פינות קבועות, צורה וגודל של גופן, מיקום הלוגו, הכותרות והתמונות, מספר הרכיבים ועוד.

חסוך זמן יקר : נצל את יתרונות התבנית הקבועה כדי לייצר ניוזלטרים בקלות ובמהירות, ללא השקעת זמן ומשאבים נוספים.

לא מחליפים סוסים מנצחים : התלבטת, תכננת, בדקת, יגעת ומצאת נוסחה שעובדת, מבנה שמתאים לקהל היעד שלך, מושך את הנמענים ומניע את הלקוחות לפעולה? תן לו לעבוד! טפח אותו, הזן אותו בתוכן מגוון, והישאר עם אצבע על הדופק לראות מה עובד הכי טוב. 

אל תבלבל את הלקוח : כמויות הדואר האלקטרוני שמקבלים לקוחותיך הן עצומות, מהם פריטים חשובים, מהם פחות, מהם דואר זבל פרסומי ומיותר. הלקוח, מצידו, הצטרף לרשימת התפוצה שלך ובחר לקבל ממך דיוור; הקל עליו לזהות מהו הדיוור שהוא מחכה לו, מבין שלל המסרים הנוחתים בתיבת הדואר שלו, כדי שיבחר לקרוא אותו.

הניוזלטר – חלק בלתי נפרד מהמותג : תבנית קבועה לניוזלטר מאפשרת לו להשתלב באסטרטגיה השיווקית הרחבה של העסק ושל המותג, ולשמש אמצעי רב עוצמה לקידומם. הקפד על התאמה בין הסגנון, הצבעים והתוכן של הדיוור לבין אמצעי שיווק אחרים: אתר האינטרנט, חומר שיווקי מודפס ואלמנטים נוספים של מיצוב ומיתוג. אפשר ללקוח לזהות במבט אחד שהניוזלטר הזה הוא שלך, ולהיזכר מייד באיכויות שמסמל המותג.

לוחמה פסיכולוגית : עולם המיתוג מבוסס ברובו על מחקרים המלמדים שאנשים נוטים לגשת למוצר שהם מזהים. זיהוי ניוזלטר מוכר יעלה את הסיכויים לפתיחתו וקריאתו, אבל יותר מזה: חזרה על מסר תפיסתי מסויים, באמצעים של צורה או מלל, גורמים להטמעתו בתת המודע. כך, הניוזלטר משמש אמצעי שיווקי ממעלה ראשונה אפילו אם לא נפתח או נקרא; זיהוי העיצוב, הצבעים והפינות הקבועות מטמיע את המוצר שלך עמוק יותר במוחו, ללא ידיעתו. 

יתד נאמן : ניוזלטר במבנה קבוע, בחלוקה ידועה מראש ובמראה מוכר, מסייע לקוראיו לפתח הרגלי קריאה ונאמנות. כידוע, יש מי שיתחיל לקרוא את העיתון בעמודי הספורט, ואדם אחר יפתח במדור התרבות ואולי יסתפק רק בו, אך שניהם יתקשו לעבור לעיתון אחר ליד הקפה של הבוקר. 
תבנית קבועה מסייעת לנמען לאתר את המידע המעניין אותו בקלות ובמהירות, מניעה אותו לפעולה ביתר יעילות, ומגדילה את אהדתו כלפי הניוזלטר וכלפי העסק ששלח אותו, מה שיגרום לו לקרוא גם את הניוזלטר הבא.