מבחן הרפרוף – תוכן ניוזלטר שעובד

משווקים רבים חושבים שהסוד להצלחת קמפיין דיוור אלקטרוני הוא שורת נושא מושכת. הבסיס לאמונה זו הוא אמונה בהצעת המכר. משווקים אלו בטוחים שברגע שהלקוח יבין את ההצעה בשורת הנושא הוא ימשיך לקרוא כל דיוור אלקטרוני בשלמותו, עד שיגיע אל ההנעה לפעולה ויממש אותה. אולם לנמעני דיוור אלקטרוני יש אסטרטגיית קריאה שונה- הם רוצים להבין את המסר בכמה שפחות זמן. הרי זמן = כסף נמענים לא רוצים "לשלם" על זה שהצטרפו לרשימת דיוור אלקטרוני.

 

משכת את הלקוח לפתוח את המייל? מעולה! עכשיו מגיע השלב השני והחשוב אפילו יותר: מסירת פרטים נוספים וביצוע העסקה.
 

שורת הנושא מציבה רף מסוים – שחובה לעמוד בו!

אם לקוח אהב את המסר בשורת הנושא זה אומר שהוא סומך על דיוור אלקטרוני זה שיספק לו פרטים רלוונטיים באותה הקלות גם בגוף המייל. אם הלקוח יתקל פתאום בתוכן עמוס ומבלבל הוא ישוב על עקבותיו ויסגור את הדיוור מבלי לקרוא אותו.  

 

מבחן הרפרוף של הודעות דיוור אלקטרוני

כמובן שניתן בהודעת דיוור אלקטרוני לספק פרטים מעבר למה שהוצע בשורת הנושא. לשם כך נועד גוף המייל. אך כדאי לעשות זאת בצורה הידידותית ביותר למשתמש. כדי להקל על הנמען למצוא את מבוקשו בתוך התוכן, יש לסמן לו את הדרך ולהדגיש את המידע העיקרי, ע"י היררכית התוכן והמידע:
הרעיון של היררכית מידע הוא פשוט. דיוור אלקטרוני מאפשר שילוב של אלמנטים עיצוביים, קישורים וטיפוגרפיה. היררכיית המידע משתמשת בכל אלו כדי לרמוז לנמען איזה מידע חשוב יותר או חשוב פחות. תוכלו לחלק את התוכן שלכם לפי החלוקה המוצעת הבאה:

  • רמה 1 - בכותרת, ובכותרת המשנה.
  • רמה 2 - בתמונות שלצידן טקסט תיאור.
  • רמה 3 - בטקסט מודגש או מעוצב (טיפוגרפיה).
  • רמה 4 - בקישורים בעלי כותרת מפתה ועיצוב בולט.

     

בצעו בעצמכם את מבחן הרפרוף

בניתם דיוור אלקטרוני עם היררכיית מידע? עברו על גוף המייל תוך התייחסות לחלקים המודגשים בלבד וודאו שהמסר שרציתם להעביר מובן וששום פרט חשוב לא חסר.

טיפ: תמיד רצוי לתת למכר שאינו מעורב בתהליך יצירת המייל לבצע את מבחן הרפרוף, כדי שיספק מבט רענן יותר כמי שמסתכל על התוכן פעם ראשונה ובאובייקטיביות.


הירשמו עכשיו למערכת הדיוור V.I.Plus ושלחו ללקוחותיכם הודעות דיוור קולעות! פתחו חשבון חינם.