דפי נחיתה – מבנה בסיסי

דיוור אלקטרוני הוא כלי מרכזי ויעיל מאוד בעולם השיווק הדיגיטלי. באמצעות ניהול רשימות נמענים מפולחות ניתן לשלוח ניוזלטר מותאם אישית לכל קבוצת נמענים. דרך נוספת לחדד את פילוח המסר לקה"מ היא התאמת דפי נחיתה למקור הפרסומי- בין אם מדובר בבאנר, מודעת פייסבוק, מודעה ממומנת ב- Google או מודעה עם קוד QR שמפנה אל דפי נחיתה - ניתן ליצור דפי נחיתה שונים שיענו בדיוק על התוכן שהוצג במקורות שונים.

 

מבנה השלד של דפי נחיתה.

קיימים מספר מאפיינים משותפים לכל סוג של דפי נחיתה :

1.      USP - Unique Selling Proposition : הצעת מכר ייחודית המבדלת את העסק ממתחריו. ניתן להשתמש גם ב-ESP= Emotional selling proposition שהינה הצעה רגשית הקושרת את קה"מ לאופי המותג. תחת קטגוריה זו: כותרת ראשית, כותרת משנית, סלוגן קריאטיבי תדמיתי - זכיר ואווירתי שמוביל את הגולש לחלק הבא.

2.      תמונת מוצר: דפי נחיתה טובים הם כאלו המשלבים מספר רכיבי תוכן. תמונת תדמית של המוצר המוביל או סרטון קצר, ייצרו עניין בקרב הגולשים ויתפסו בעיני רובוט הסריקה של גוגל כ"תוכן עשיר" המעניק לדף קידום בתוצאות החיפוש.

 

3.      תועלת: דפי נחיתה לא אמורים להיות ארוכים מדי אך צריכים לספק לגולש מידע שלא הופיע בפרסום עליו הקליק. תועלת המוצר היא מידע חשוב וכדאי לציין אותה במספר משפטים קצרים המעוצבים בבולטים או באייקונים מעניינים. ניתן להוסיף פירוט קצר המעוצב באופן פחות דומיננטי כדי לעשות את החלוקה בין העיקר למשנה ולא להעמיס על העין.

 

4.      הוכחות! : המלצת לקוח או אייקון רשת חברתית המציג את מספר החברים / הלייקים. דפי נחיתה הם מוצר פרסומי וכדאי לתקף את דבר המשווק באמצעות דעת הקהל.

 

5.      הנעה לפעולה: לכל קמפיין יש מטרת קמפיין. לקראת פרידת הגולש מהדף יש להזכיר לו את סיבת הביקור. ההנעה לפעולה של דפי נחיתה תואמת לנושא עליו דובר במקור הפרסומי שהפנה אל דפי נחיתה אלו. ניתן לשלב מגוון אלמנטים שיובילו לביצוע הפעולה, כמו: כפתור רכישה / כפתור לחיוג מיידי אל נציג העסק, טופס הצטרפות/ טופס השארת פרטי לקוח / טופס בקשה לקבלת שיחה מנציג העסק... או פשוט טקסט המציין את פרטי העסק להתקשרות.


פתחו חשבון חינם במערכת V.I.Plus וצרו דפי נחיתה בחינם.