כיצד לשפר את הניוזלטר שלך

היתרון הבולט של הפרסום באמצעות הדיוור האלקטרוני, הינו היכולת המיידית שלכם לבחון את הצלחת הפעילות בכל רגע נתון. באמצעות מספר פונקציות טכנולוגיות ובאמצעות מחשבה יצירתית ותכליתית, תוכלו גם את לשפר לאין ערוך, את יכולות התגובה וההנעה לפעולה של הפעילות הפרסומית-שיווקית שלכם במסגרת ניוזלטר. בכתבה שלפניכם, ריכזנו עבורכם מספר נקודות למחשבה שיקדמו גם אתכם לעבר ההצלחה!
  • שורת הנושא
    שורת הנושא הינה אחת הפונקציות הראשוניות אליה נחשפים נמעני הדיוור. הקפדה יתרה על ניסוח מעניין, מושך ואטרקטיבי לשורת הנושא, תמשוך באופן טבעי יותר ויותר נמענים לפתוח את גוף המייל ששלחתם אליהם. כמו כן, תוכלו לנסח מספר שורות נושא שונות, ולבחון לאיזו שורה היו יותר אחוזי הצלחה.

  • עיצוב הניוזלטר
    לעיצוב ניוזלטר, בדיוק כמו לעיצוב אתרי אינטרנט, חשיבות מכרעת באופן הצלחת הקמפיין שלכם. עיצוב מושך ובולט המתמקד באפיון מטרה אחת אותה אתם רוצים להעביר ללקוחותיכם, תאפשר לכם ליהנות מיכולות תגובה אפקטיביות יותר. שימו לב- ניוזלטרים שאינם מורכבים ממספר עמודי אינטרנט, מומלץ שיהיו מותאמים לגדלי המסכים השונים הקיימים בשוק, וזאת על מנת להימנע ככל שניתן מגלילה מיותרת של הניוזלטר על גבי המסכים השונים.

  • מבצעים
    הפצת ניוזלטרים במערכות דיוור אלקטרוניות, מאפשרות לכם ליהנות מאמצעי מדיה זול, יעיל וזמין בכל רגע נתון. הזמינות ונוחות השליחה מאפשרים לכם להתנסות במספר אופני מכירה באמצעות מבצעים והטבות שונות לנמענים, דבר שיאפשר לכם לבחון בטווח הקצר והרחוק, אילו מבצעים עובדים יותר ואילו פחות.
  • סטטיסטיקה
    כלי הסטטיסטיקה השונים מאפשרים לבחון את אופן הפעילות באמצעות מגוון כלים מקצועיים, החל מבחינת כמות הנמענים שפתחו את המייל ועד לבחינת מעבר הגולשים לקישורים השונים המופיעים בניוזלטר. כלים אלו מאפשרים לכם לתכנן באופן יעיל ויצירתי יותר כל מהלך פרסומי המיועד לרשימות הדיוור השונות שלכם.

  • קישורים
    הקפידו על הופעת קישורים רלוונטיים לתחום בו עוסק הניוזלטר שלכם. את הקישורים מומלץ לשבץ על גבי מילים שונות בטקסט המופיע בגוף הניוזלטר. כמו כן, ניתן לבחון (באמצעות הכלים הסטטיסטיים השונים), את אופן ההקלקות, ובכך לדעת יותר על הרגלי הגלישה של הנמענים שלכם.

  • הנעה לפעולה
    הנעה לפעולה הינה הגדרה כוללת למגוון נרחב של פונקציות אותן מומלץ לשבץ כחלק מרכזי מהניוזלטר אותו אתם מדוורים. פונקציות אלו כוללות: אפשרות להטבה או הנחה לרוכשים אונליין, מחיר מיוחד לתקופה מוגבלת בזמן, שימוש זמני בחינם במוצר או השירות שאתם מציעים ועוד. על מנת ליהנות מניוזלטר אפקטיבי ומוצלח, הקפידו להבליט באופן משמעותי את אמצעי ההנעה לפעולה שלכם, וכמו כן, מומלץ למקם אותם בכל אחד מדפי הניוזלטר שלכם (במידה ומדובר בניוזלטר עם מספר דפי אינטרנט).

  • תמונות
    מומלץ לבחון בטרם שליחת הניוזלטר את אופן הצגת התמונות בשירותי אימייל שונים. לחלק גדול משרתי האימייל אין אפשרות להצגת תמונות בגוף המייל, ולכן מומלץ לשבץ טקסט מתחת לתמונה במידה ואתם בוחרים להציג אותה. כמו כן, הקפידו על גדלי התמונה, זמני טעינתה, ובחנו לאורך כל הדרך האם קישורים לגלריית תמונות עושה את העבודה.

  • טקסטים
    הקפידו על בחירת פונט (סוג כיתוב) קריא ובולט, והימנעו ככל שניתן מסוגי כיתוב מתוחכמים מדי. כמו כן, הקפידו על גודל נכון וראוי לכל רמת הטקסט המופיעה בניוזלטר, והכי חשוב, השתמשו בכותרות ותתי כותרת להבלטת מסרים חשובים.

  • פעילות המתחרים
    תכנון נכון של הניוזלטר שלכם, חייב להיעשות תוך התמקדות גם בפעילות המתחרים שלכם ברשת. בחינת ההצעות השונות של המתחרים שלכם, אפיון עיצובי לניוזלטר שלכם והכי חשוב, העמדת הצעה רלוונטית שתגרום לנמעני הדיוור לנוע לפעולה!