כיצד להגדיל את רשימת התפוצה של מערכת הדיוור

כל בעל עסק רוצה ליהנות מחשיפה רחבה יותר לאמצעי השיווק והפרסום אותם הוא מפעיל. באמצעות מערכות דיוור אלקטרוני תוכלו גם אתם להגיע למטרה זו, ולהגדיל את כמות הנמענים שלך באופן קבוע ובהדרגה לאורך זמן, וזאת במידה ותבצעו מספר מהלכים ממוקדים לצרכי הגדלת רשימת התפוצה. בכתבה הבאה, ריכזנו עבורכם מספר עצות שיעזרו גם לכם להגדיל את רשימת התפוצה באופן עקבי וקבוע.
  1. מצעי הרשמה
    אמצעי ההרשמה לרשימת התפוצה שלכם אמורה להופיע בכל מערכי השיווק והפרסום שלכם, הן אלו המתקיימים ברשת האינטרנט והן אלו המתקיימים מחוצה לה. בשלב הראשוני, מומלץ לגייס לקוחות באמצעות השארת פרטים מינימאליים, כגון: שם, כתובת דוא"ל וגילאי המצטרפים), בשלב השני (לאחר הצטרפות הלקוח), ניתן להרחיב את המידע הכללי אודות לקוחותיכם, באמצעות שאלון מורחב המפרט את העדפותיו האישיות של כל לקוח ולקוח.
    אמצעי ההרשמה השונים חייבים להופיע בכל תשתיות השיווק והפרסות שלכם, וזאת על מנת לגייס מספר רב של לקוחות לאורך זמן. גיוס לקוחות חדשים למסגרת הניוזלטר יכולה להיעשות גם באמצעות מבצעי גיוס במרכזי קניות פיזיים וגם ברחבי רשת האינטרנט.
  2. ניהול מבוקר של רשימת התפוצה שלכם
    מערכות דיוור מתקדמות מאפשרות לכם ליהנות ממגוון נרחב של כלים סטטיסטיים, המעניקים לכם אפשרות לבחון את אופי הרגלי הצריכה של לקוחותיכם, ולדעת יותר על העדפותיהם הצרכניות בכל הנוגע למוצרים או השירותים אותם אתם משווקים. כמו כן, נתין לבחון מגוון נרחב של קריטריונים באמצעות הכלים הסטטיסטיים של המערכת, כגון: וותק החברות, תאריכי רכישה אחרונים באמצעות הניוזלטר, יחסי המרה ועוד. ניהול נכון ויעיל של הכלים הסטטיסטיים העומדים לרשותכם, מאפשרים לכם להפיק מעת לעת קמפיינים ממוקדים על פי ניתוח הנתונים אותם גיבשתם, ובאמצעות כך להגדיל את החשיפה והמכירות דרך הניוזלטר.
  3. שיתוף. שיתוף. שיתוף
    רשת האינטרנט מבוססת על עיקרון השיתוף והפצת המידע, נצלו את כלל אפשרויות השיתוף העומדות לרשותכם ברשתות החברתיות השונות, וכך תוכלו להגדיל את החשיפה המיידית לאמצעי הדיוור השונים שלכם, וגם לבסס את מעמדכם כמותג חדשני ושיתופי ברשת.
  4. פונקצית ההסרה מרשימת התפוצה
    עסקים רבים העושים שימוש במערכות הדיוור האלקטרוניות, רואות בשורות ההסרה מרשימת ההפצה "איום", וזאת למרות שההיפך הוא הנכון: גולש הטורח להסיר את עצמו מרשימת התפוצה חוסך לכם שליחת דיוור ליעד לא רלוונטי. כמו כן, תוכלו להשתמש בכפתורי ההסרה בצורה יעילה ולהפוך חיסרון ליתרון, וזאת באמצעות ניסוח שורת הסרה מקורית ומשעשעת, ובאמצעות הצמדת שאלון קצר המסביר את הסיבות בגללן הגולש מעוניין להסיר את עצמו מהרשימה.
  5. רלוונטיות זה שם המשחק
    בכל הקשור לשמירה על קהל לקוחות מרוצה במסגרת הפצת דיוור אלקטרוני, רלוונטיות היא שם המשחק. גיבוש הצעות מכירה אטרקטיביות ושליחת אינפורמציה רלוונטית ועניינית, יאפשרו לכם ליהנות משמירה לאורך זמן על קהל לקוחות רלוונטי המעוניין לקבל מכם יותר ויותר ניוזלטרים לאורך זמן.
  6. מבצעי גיוס לקוחות פוטנציאלים
    רשת האינטרנט מאפשרת לכם להגיע לכל אחד ואחת מהגולשים הרלוונטיים לכם באמצעות פרסום בפורומים ואתרים ממוקדי קהל. תכנון נכון של פריסת המדיה שלכם ברשת האינטרנט (בהתאם למאפייני קהל היעד הפוטנציאלים עבורכם). התכנון הנכון של פריסת המדיה, בשילוב הצעות אטרקטיביות להצטרפות למועדון המנויים שלכם, תעמיד לרשותכם קהל לקוחות רלוונטי לאורך זמן.
לסיכום, שמירה על קהל הלקוחות הקיים באמצעות עיצוב נכון של הניוזלטר, והגברת הפעילות לצרכי גיוס לקוחות חדשים באופן עקבי, תאפשר לכם ליהנות מרשימת תפוצה רלוונטית לאורך זמן, ובכך לתרום באופן ישיר לביסוס המותג, חשיפתו והגדלת המכירות כפועל יוצא של הפעילות.