דפי נחיתה עם וידאו

דפי נחיתה – מעבר לבסיס הסטנדרטי

ברגע שיצרנו בסיס של דפי נחיתה אפשר להמריא על כנפי הדמיון. כמובן שמפאת קידום אתרים ומפאת המוכנות לקשב של הגולש, יש מינון נכון ליצירתיות ויש מינון יתר.

דפי נחיתה יצירתיים מגיעים במגוון צורות. חלקם מכילים טקסט מקיף וחלקם מצומצמים להפליא. שילוב וידאו על גבי דפי נחיתה הוא דרך מצוינת לומר הרבה בצורה מינימאלית.

 

דפי נחיתה קולנועיים

סרטוני וידאו הם לא רק התחביב העיקרי של דור ה - Y. קסמי הקולנוע הוכיחו את עצמם מאז שנות ה- 30 (תחילתה של הוליווד נפלאה). האפקט האסקפיסטי לא מיצה את עצמו על מסך הטלוויזיה בלבד ובעידן האינטרנט סרטוני וידאו משיגים את אותה תוצאה. ולראייה: YouTube הינה אחת הרשתות החברתיות המושכות והמעניינות ביותר כיום.

 

סרטון וידאו פרסומי על גבי דפי נחיתה מאפשר לגולשים לצרוך את המסר ללא מאמץ בצורה פאסיבית ומהנה.

 

יתרונות דפי נחיתה משולבי וידאו

  1. עניין וקידום אתרים - סרטון וידאו מושך את הגולש להישאר זמן רב יותר על דף הנחיתה, ובכך נותן לגולש זמן רב יותר לספוג את המסרים וכן מקדם את הדירוג של הדף כבעל תוכן עשיר.
  2. סרטון אחד שווה אלף תמונות - בוידאו ניתן להביע אווירה שלא ניתן להעביר במילים... וגם לא בתמונות. דפי נחיתה המציגים בסרטון קליל את אופי העבודה על פיתוח המוצר, אופי העובדים ואופי המותג יותירו רושם חזק יותר מזה של דפי נחיתה סטנדרטיים.
  3. קיצור דרך - בעולם רווי תוכן, מפרסמים צריכים למצוא את הדרך המהירה והנוחה ביותר אל הגולש. ולרוב, גולשי אינטרנט פתוחים יותר לצפות בתוכן מצולם ולא לקרוא תוכן כתוב.

 

טיפים ליצירת סרטונים מוצלחים עבור דפי נחיתה

  1. הפעלה אוטומטית או בשליטת הצופה?

עדיף לתת לצופה לבחור מתי להתחיל את הסרטון ולא להגדיר הפעלה אוטומטית עם כניסתו לדף. סרטון מהווה גירוי ויזואלי ושמעיתי ובמידה והווליום גבוה והתמונה מרצדת + הצופה לא היה מוכן לכך = גירוי שלילי – ההיפך ממנה שניסינו להשיג עם דפי נחיתה משולבי וידאו.

גולש שחווה את הסרטון כהפרעה פשוט ילחץ על ה- X ויסגור אותו מבלי להתלבט. ואם התחושה השלילית תשאיר טעם רע בפה – יש ספק גדול אם הוא ירצה לפתוח אותו שוב במועד מאוחר יותר.

  1. הנעה לפעולה בגוף הסרטון - דפי נחיתה המשלבים סרטון יכולים לכלול גם שורת טקסט ובה פרטי התקשרות שיופיעו באופן קבוע על המסך בתחתית או פעמים אחדות (בהתחלה ובסוף למשל).
  2. דפי נחיתה המכילים סרטון הם לא דבר צפוי. לרוב, נמענים יתלהבו לגלות שהם יכולים לצרוך מידע במדיה מהנה כמו סרטון אך הם עשויים גם להתעייף אם הסרטון ארוך מדי. נסו גרסה מלאה וגרסה מקוצרת. על דפי נחיתה שמיוצרים במערכת דיוור נעשה ניתוח סטטיסטי ממנו תוכלו להסיק איזו גרסה עדיפה ועבור אילו נמענים.
  3. דפי נחיתה שערוכים היטב יכולים להכיל גם סרטונים חובבניים יותר היות והגולש צורך תחילה את התוכן בדף ואח"כ את התוכן בסרטון. בכל זאת, אם אתם מצלמים את הסרטון בעצמכם, כתבו תסריט כדי לארגן מראש את הרצף, הקצב והסגנון של הסרטון.
  4. ניתן לשדרג מצלמות וידאו סטנדרטיות עם עזרי הקלטה שיסיעו להפיק סאונד איכותי יותר. כך תוכלו ליצור דפי נחיתה עם סרטון שהסאונד שלו הרמוני ולא צורם.

פתחו חשבון חינם  במערכת V.I.Plus וצרו דפי נחיתה משולבי וידאו בחינם.