כל יישומי המערכת למדוור המתחיל

המדריך למדוור המתחיל - כל יישומי המערכת שיזניקו את הדיוור שלכם!

 

דיוור אלקטרוני הוא אפיק שיווק מצוין. מאמרים רבים ודיעות שונות הנודדות מפה לאוזן מספרים על תפעול נוח של יצירת ומשלוח דיוור אלקטרוני , החזר השקעה (ROI) גבוה, חיזוק תדמית העסק והרחבת היקף המכירות.  אולם מדוורים שאינם מכירים היטב התהליך של דיוור אלקטרוני , לעיתים חשים שאינן ממצים את מלוא הפוטנציאל של אפיק שיווקי זה.

 
1. בונים רשימת תפוצה.

כדי לשלוח דיוור אלקטרוני לנמענים, יש צורך בנמענים. מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת בניית רשימות נמענים מפולחות. ניתן ליצור רשימה נפרדת לכל קבוצה או רשימה אחת שתפולח מאוחר יותר כשתלמדו על אופי הנמען לפי פעילותו המדווחת בסטטיסטיקות המערכת.

 

איסוף לקוחות קיימים

גיוס לקוחות חדשים

אספו את פרטי הלקוחות שברשותכם – חפשו ביומני העסק, בחשבוניות, ברשימות הטלפון הנייד או בתכתובות דוא"ל. בין אם מדובר בלקוחות אחדים שרכשו מכם בעבר או במאות או אלפים.


העבירו את הפרטים לרשימה במערכת
– אם הפרטים כבר מסודרים בקובץ אקסל, תוכלו להשתמש ביבוא אנשי קשר. אם הפרטים מפוזרים במקורות שונים, תוכלו להקליד כל נמען באופן ידני.

 

רכישת כתובות – אם אין לכם נמענים רבים ותרצו בכל זאת להגדיל את נפח הרשימה, תוכלו לרכוש כתובות של לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים מחברה העוסקת במכירת מאגרי מידע.

גיוס לקוחות – צרו טופס הצטרפות לרשימת דיוור אלקטרוני והטמיעו אותו באתר העסק, בדף הפייסבוק ובדפי נחיתה פרסומיים. טופס זה יופיע בפני גולשים ויציע להם להצטרף לרשימת הדיוור.

 

 

 

  2.  מפלחים

לאחר שיצרתם רשימת נמענים, עברו על פרטיהם: גיל, מין, עיסוק, מעמד סוציו אקונומי, מיקום דמוגרפי וכו' ופלחו אותם לקבוצות בעלות מאפיינים ותחומי עניין משותפים. כך תוכלו ליצור דיוור אלקטרוני מותאם לכל רשימה. למשל: הצעת מכר לסטודנטים, להורים, לבני נוער וכו'.

 

3. מנסחים ומעצבים

תוכן - לכתיבת תוכן שיווקי יש חוקיות משלה. תוכלו ללמוד איך לכתוב הודעת דיוור אלקטרוני במאמרים ברחבי הרשת.

עיצוב – תבניות מעוצבות במערכת הדיוור V.I.Plus נוחות לשימוש ומציעות אלמנטים יצירתיים לעיצוב ייחודי של הודעת דיוור אלקטרוני.

 

מידע נוסף על עיצוב ויצירת הודעות דיוור אלקטרוני תוכלו למצוא כאן:
תבנית אישית 
מנגנון building blocks

 

4. שולחים

לרשותכם יישומים לתזמון משלוח דיוור אלקטרוני. תוכלו ליצור הודעה מראש ולהגדיר משלוח בעיתוי המתאים, למשל: דיוור אלקטרוני המקדם את פני הנמען ביום הצטרפותו, הודעה אוטומטית בסוף עונה, ביום ההולדת של הנמען וכו'.

 

מידע נוסף על תזמון דיוור אלקטרוני תוכלו למצוא כאן:
מענה אוטומטי
תזכורות אישיות
איחולי יום הולדת

אחרי שהתהליך הותנע  מנתחים ומטייבים.
מערכת דיוור אלקטרוני מקצועית מספקת נתונים סטטיסטיים למשל: מי פתח את הדיוור, הקליק על לינק, מי מחק, מי העביר לחבר וכו'.
תוכלו להסיק מנתונים אלו לגבי מידת העניין שעורר קמפיין הדיוור בנמענים ולפעול בהתאם.

 פתחו חשבון דיוור חינם ותתחילו לדוור!