דיוור אלקטרוני ב- SMS

יומן אישי, לו"ז משרדי, אינטרנט, נגן מוזיקה, קונסולת משחקים ועוד אפשרויות ניהול ופנאי רבות... נמצאים כולם בתוך מכשיר אחד – הסמרטפון. גם למסר הפרסומי שלך יש שם מקום. ניתן לשלוח ללקוח הודעת SMS או דיוור אלקטרוני ב- SMS.

 

מהפכת הטלפונים הניידים והסמרטפונים, יצרה פלטפורמה נוחה ויעילה לפנייה אל קהלי יעד מגוונים. אם בעבר הופצו תכני פרסום במדיה המסורתית (ההמונית יותר) – טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות. כיום שולט העדין הטכנולוגי ושיטת הפרסום הנלוות אליו – פרסום המדיה הדיגיטלית: פרסום באינטרנט ובסלולאר.

 

דיוור אלקטרוני באינטרנט ובסלולאר

דיוור אלקטרוני הינו הודעה הנשלחת במייל או כהודעת טקסט לטלפון הנייד. בין אם מדובר בטלפון חכם (סמרטפון) או פשוט יותר, הטכנולוגיה של ימינו מאפשרת משלוח הודעת טקסט פשוטה, עשירה (מעוצבת וכוללת לינקים) או קובץ תמונה, קול או וידאו.

דיוור אלקטרוני הנשלח בהודעת SMS שווה ערך במהותו לשלט חוצות, מודעה, תשדיר רדיו או סרטון פרסומת – בתוספת ההבדל הקטן: פנייה לקהל מדויק= נמען ספציפי שנרשם לקבלת דיוור אלקטרוני וסיפק פרטים המסייעים להתאים לו מסר והצעת מכר הייחודיים רק לו (ולנמענים נוספים השותפים לאותם מאפיינים).

 

דיוור אלקטרוני ב – SMS

ממש כמו דיוור אלקטרוני לתיבת המייל של הנמען, דיוור אלקטרוני ב- SMS נשלח אל הנמען לאחר שביקש להיות חבר ברשימת התפוצה. תפוצת דיוור אלקטרוני ב- SMS מכסה למעשה את אותו נתח שוק של נמענים שאינם מול המחשב כל יום. היות והטלפון הנייד הוא מכשיר שצמוד אלינו 24 שעות, דיוור אלקטרוני לנייד מבטיח שההודעה נצפתה בזמן. כך שגם אם הלקוח בודק את תיבת הדואר האלקטרוני רק פעם בכמה ימים, שום דיוור אלקטרוני לא נאלץ "לחכות" למועד המיוחל אלה התגובה אליו תינתן בד"כ, ברגע שהוא מתקבל במכשיר.

 

דיוור אלקטרוני ב- SMS : אינטראקציה מירבית עם הלקוח.

מערכת דיוור איכותית מאפשרת מגוון אפשרויות דיוור אלקטרוני בהודעת טקסט לסלולארי. החל מהודעת טקסט תפוצתית פשוטה דרך הודעת תמונה ווידאו וכלה בהודעה משולבת רכיבים כמו ניווט בזמן אמת אל בית העסק או הודעה מתוזמנת אשר נשלחת לנמען רק כשהוא קרוב פיזית אל בית העסק.