איך להגדיל את רשימת התפוצה

הודעת דיוור אלקטרוני היא כמו מודעה פרסומית שאנו שולחים אישית אל המרקע (הצג) של הנמען. פוטנציאל התפוצה של דיוור אלקטרוני כפי שמתאפשר במערכות דיוור הוא נרחב מאוד. בכתבה זו נסביר איך להפיץ הודעות דיוור אלקטרוני בפני כמה שיותר גולשים.

 

הכל מתחיל ברשימת דיוור אלקטרוני

נרשמתם למערכת דיוור והתחלתם להתמקצע ביצירת ניוזלטרים מקצועיים? מצוין. אבל העניין החשוב יותר הוא שתאספו כמה שיותר נמענים לרשימה, אחרת הניוזלטרים המרשימים שתצרו ישלחו לקהל מצומצם... וחבל.

 

שיטות לצירוף נמענים לרשימת דיוור אלקטרוני:

רכישת רשימה.

קיימות כיום חברות המתמחות באיסוף נתונים ופרטי גולשים. המידע נאסף, מפולח ומוצע למכירה לבעלי עסקים שמחפשים קהלי יעד ספציפיים.

 

טופס הצטרפות

מערכת דיוור אלקטרוני מנגישה פיצ'רים תומכי קמפיין כמו טופס הצטרפות לרשימת דיוור אלקטרוני , אותו ניתן להטמיע ברחבי הרשת: באתר העסק, בפרופיל הפייסבוק העסקי ובדפי נחיתה... (אם אין לכם דפי נחיתה פרסומים, המערכת מאפשרת יצירת דפי נחיתה בחינם!)

 

כפתורי שיתוף

כשיוצרים ניוזלטר במערכת דיוור אלקטרוני מקצועית, ניתן להוסיף כפתורי שיתוף שיאפשרו לנמען להיות שגריר של התוכן הפרסומי הנשלח אליו ולהפיץ אותו בכמה דרכים: בפייסבוק – הנמען ישתף את הניזולטר בפרופיל האישי שלו ובכך יחשוף אותו בפני כל חבריו (גולשים שלא ידעתם על קיומם יחפשו לתוכן). בדואר אישי – ע"י כפתור שלח לחבר יוכל הנמען להעביר קדימה כל דיוור אלקטרוני ממנו התרשם. בניוזלטר המופץ תוכלו לשתול לינק המוביל לטופס הצטרפות לרשימת דיוור אלקטרוני.

 

גיוס לקוחות מהאוף ליין

קמפיין סלולארי: מערכת הדיוור V.I.Plus מאפשרת יצירת קמפיין סלולארי באמצעות אשף הסמרטפון. בממשק האשף תוכלו לבנות דף נחיתה אינטרנטי ולקבל קודQR לניתוב גולשי סמרטפון אל הדף. את ה- QR מטמיעים על גבי פרסום מודפס כמו כרטיס ביקור, פלייר, חשבונית, שקית וכו וכשהלקוח סורק אותו הוא מגיע אל דף הנחיתה. בדף הנחיתה תוכלו להטמיע טופס הצטרפות וכך כל מי שנחשף לקמפיין הקוד יוכל להצטרף לרשימת הדיוור.

 

תערוכות: אמנם אנו פועלים בעידן טכנולוגי, אך למזלנו המפגש המסורתי של "פנים מול פנים" עדיין תקף וכך גם שיטת "מפה לאוזן" . תוכלו להשיג פרטי לקוחות פשוט אם תמליצו להם להכנס לאתר / לפייסבוק / לדף הנחיתה ע"י סריקת קוד QR ולהרשם כנמעני דיוור אלקטרוני של המותג שלכם.


פתחו חשבון דיוור חינם , צרו רשימת תפוצה ותתחילו לדוור!