שיווק במערכת דיוור אלקטרוני

עולם הפרסום הוא תחום דינאמי ומפתיע. אפשרויות הפרסום רבות, והן הולכות ומתרבות עם כל רעיון חדשני של המוח הפרסומאי. מי מאיתנו שמעודכן ברזי הפרסום וודאי שמע על הפרסום באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני. כלי שיווקי זה הוא אחד הכלים המשתלמים ביותר כיום עם ROI גבוה ביותר.

 

פרסום באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני

 

  1. הכנה לפעולה.

איך בוחרים מערכת דיוור אלקטרוני ?

בעולם שיווקי המבוסס ברובו על האינטרנט, אין זה מפתיע כי בכל קטגוריה יש ספקים רבים המציעים את שירותיהם. עובדה זו נכונה גם בנוגע לחיפוש אחר מערכת דיוור אלקטרוני שתהיה האידיאלית ביותר עבור העסק שלכם.

איך בחורים מערכת דיוור אלקטרוני מתוך מבחר הספקיות?

בצעו חקר שוק ושאלו את השאלות הבאות:

  • האם הממשק הגרפי (GUI) ידידותי למשתמש?
  • האם המערכת מציעה יישומים נלווים והאם יישומים אלו ניתנים בחינם או בתשלום נוסף?
  • האם המערכת מציעה את האלמנטים הביסיסיים הנחוצים להצלחת קמפיין דיוור? והאם איכותם מקצועית מספיק?
  • נאם החברה המספקת מערכת דיוור אלקטרוני מתמחה בתחום? האם יש לחברה ניסיון ואמינות בתחום?

 

  1. רגע האמת.

מה עושים עם מערכת דיוור אלקטרוני ?

לאחר שבחרתם לאיזו מערכת דיוור אלקטרוני להירשם, מתחילה מתאכת הדיוור. שיגור של קמפיין ע"י מערכת דיוור אלקטורני מתבצע בשני שלבים פשוטים:

א.      יצירת הניוזלטר: מערכת דיוור אלקטרוני איכותית מציעה יישומים המקלים מאוד את ניסוח ועיצוב הניוזלטר (תבניות עיצוב מוכנות מראש, הוספת תמונות וסרטונים, התאמה לפורמט סלולאר ועוד).

ב.      משלוח הניוזלטר: ניתן לשלוח את הדיוור מיד עם סיום הכנתו או להשתמש באפשרות של תזמו המייל שמציעה מערכת דיוור אלקטרוני טובה. תזמון המייל מסייע לנהל קמפיינים רבים לקהלים מגוונים בו זמנית. למשל: ניתן לחלק את הנמענים לקבוצות, אשר כל אחת מהם תקבל דיוור בעיתוי אחר, התואם את תחומי העניין שלה. ניתן גם לתזמן הודעות באופן אישי לכל נמען. למשל: ביום הצטרפותו לדיוור, ביום ההולדת, הודעת תזכורת לפני תור שקבע בבית העסק וכו'.

 

  1. לכל פעולה יש תוצאה!

קריאת סטטיסטיקות המשלוח וטיוב התהליך.

מערכת דיוור אלקטרוני מקצועית חייבת לכלול נתונים סטטיסטיים אודות הצלחת הקמפיין. נתונים הכוללים מידע על תגובת הנמען לניוזלטר שנשלח אליו: האם הוא מחק את הדיוור או קרא אותו, האם התעניין בקישור מסוים או התעלם מכל הקישורים ועוד מגוון נתונים שיסייעו לכם לנתח את מידת העניים של כל נמען ספציפי בדיוור ולטייב את התוכן שתשלחו אליו בקמפיין הבא.

 

  1. הצעד הבא.

דיוורנו, נהנינו... ומה עכשיו?

לאחר משלוח יחד של קמפיין דיוור אלקטרוני קצת קשה להתייחס לתוצאות כאל הצלחת / כשלון האסטרטגיה השיווקית. סביר להניח שמצבכם התדמיתי ומצב המכירות ישתפר עקב הפרסום באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני. יותר אנשים יכירו את המותג שלכם, ימליצו עליו לחברים ויצפו לשמוע מכם על עדכונים והצעות מכר יחודיות לחברי רשימת התפוצה. אולם, גם לאחר שהגעתם לתוצאות מרשימות, מלאכת הדיוור לא תמה. רצוי להמשיך ולחזק את קשרי הלקוחות ולהציע להם מבצעי ועדכונים באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני, אחרת הצלחת הקמפיין תהפוך להישג חד פעמי חולף. 

 

 

רוצים לפתח קמפיינים שיווקיים באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני?    פתחו חשבון דיוור חינם    !