פונציאל רשימת התפוצה ומערכת הדיוור

זה אולי נראה מובן מאליו שלכל עסק יש מאגר לקוחות- רשימה של לקוחות עבר או של מתעניינים שהשאירו פרטים, אליהם ניתן לשלוח דיוור אלקטרוני . בעלי עסקים כבר למדו להעריך את חשיבות השמירה על קשר עם לקוחותיהם. לעומת זאת, היקף השימוש ברשימה זו ותדירות משלוח המיילים לנמענים... לעיתים אינה מוערכת מספיק.

חלק נכבד מההכנסות של העסק יכול להגיע מלקוחות ומתעניינים שהצטרפו לרשימת הדיוור. מדובר בלקוחות שהפגינו את רמת ההיענות הגבוהה ביותר למותג או לשירות שלך (רכשו אותו או חקר עליו). יחד עם זאת, קיימים עסקים שלא ממשים את מלוא הפוטנציאל של רשימת התפוצה שלהם. עסקים שבעליהם או המשווקים שלהם מחכים למבצע משמעותי או לעדכון חשוב כדי ליצור קשר... כשלמעשה השמירה על קשר רציף עצמה היא המפתח לעסקים שוטפים ומוצלחים.

על פניו, הפניית מאמצי (ותקציב) השיווק כלפי לקוחות חדשים לגמרי שטרם שמעו על המותג אולי נראית לך הגיונית. שהרי הלקוחות ברשימת הדיוור כבר "בכיס" שלך ואחרים עדיין לא. אולם ההיפך הוא הנכון- אמנם חשוב מאוד שהלקוחות ידעו על קיום המותג אבל חשוב יותר שהם יבצעו פעולת רכישה או המלצה.

אם יש לך רשימת תפוצה "רדומה", אם אינך יוצר קשר עם הלקוחות באופן תדיר כדי להציע להם הצעות הטבות או אפילו טיפ מקצועי... אתה מפספס את היתרון הגדול של ניהול רשימת תפוצה – להשאיר את העסק בתודעת הלקוח ולייצר רכישות חוזרות!

היכן עומדת רשימת התפוצה על ציר החזר ההשקעה (ROI)?

פרסום ב- ATL  – מדיות מסורתיות.
חשיפה: טלוויזיה, עיתונות, רדיו ושלטי חוצות.
עלות - לרוב הפרסום בשטחי מדיה אלו הוא יקר מאוד.
תועלת – הפרסום ייחשף לכלל הציבור (ולא יפולח לקהל יעד ספציפי).

פרסום ב- BTL – מדיות אינטרנטיות.
חשיפה: באנר אינטרנטי, סרטון ויראלי, מודעה ממומנת, דיוור אלקטרוני.
עלות -   לרוב זולה יותר ממדיה מסורתית.  
תועלת - ניתן לפלח את הפניית המסר על פי סוג האתרים בהם רוכשים את המדיה (לכל אתר, קהל יעד מסוים).

מבין כל האלמנטים במדיה האינטרנטית, המשתלם ביותר הוא דיוור אלקטרוני.

חשיפה: משלוח ניוזלטר אל תיבת המייל האישית או הודעת טקסט אל הטלפון הנייד של כל לקוח פוטנציאלי.
עלות – חבילות משלוח דרך מערכת דיוור אלקטרוני מציעות מחירים משתלמים ביותר ונמוכים מאלו של המדיה המסורתית ושל שאר האלמנטים במדיה האינטרנטית.
תועלת – פילוח המשלוח ללקוחות עבר או ללקוחות מתעניינים בלבד. עדכון רלוונטיות הרשימה עפ"י סטטיסטיקת התעניינות של הנמען: כמה נמענים פתחו/קראו/לחצו על קישור ומי הם?

פרסום באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני מאפשר הגעה להיקף נרחב של לקוחות רלוונטיים, (כאלו שהמותג שלך קשור לעולם התוכן שלהם או כאלו שכבר מכירים את העסק), במחיר הנמוך ביותר (מחיר חבילת דיוור חודשית). 

להתנסות במערכת הדיוור האלקטרוני V.I.Plus - לחצו כאן ל פתיחת חשבון חינם .