טיוב נתונים באמצעות טופס הצטרפות


איסוף פרטי לקוחות ברשימת דיוור וניהול קשר שוטף עימם הוא צעד חשוב ובלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של כל סוגי העסקים – קטנים וגדולים כאחד. כיום, אחד מאפיקי הפרסום הנפוצים והמשתלמים ביותר הוא השיווק באמצעות דיוור אלקטרוני . שיווק מסוג זה הוא זול יותר ומפולח יותר (מנקודת המבט של העסק) וטורדני פחות (מנקדות המבט של הלקוח).

אולם, מעבר למודעות ההולכת וגוברת ליתרונותיו של תהליך דיוור אלקטרוני, חשוב שבעלי עסקים יפתחו גם את הגמישות לנהל את רשימות הדיוור שלהם על פי רמת הדינאמיות הנדרשת בתחום שמהותו תחרות גדולה ותדירה על תשומת ליבו של הלקוח.

ניהול קשרי לקוחות בכלל הוא תחום מאוד דינאמי... וניהול קשרי לקוחות במדיה הדיגיטלית הוא פי כמה וכמה יותר דינאמי – עקב הטכנולוגיה המתקדמת המאפשרת למשווקים דרכים רבות אל לב הלקוח ובכך מרחיבה את זירת התחרות. בניגוד לימים עברו בהם לא היינו חושבים כלל לשמור רשימה של פרטי הלקוחות שביצעו בעבר רכישה של המוצר או הזמינו מאיתנו שירות. בניגוד לימים בהם המילה "לידים" לא הייתה כלולה בלקסיקון השיווקי- היום כל בעל עסק יודע שבנוסף לגיהוץ כרטיס האשראי של הלקוח, יש לקחת ממנו גם פרטי התקשרות כדי לעניין אותו במוצרים ובמבצעים חדשים ולטפח עימו קשר כדי למכור לו שוב בעתיד.

אילו פרטים חייבים להופיע ברשימת דיוור אלקטרוני ?
התשובה לשאלה זו משתנה בהתאם לסוג העסק ולפעילותו. האם אתם מתקשרים עם לקוחות רק דרך המייל או שיש לכם גם מוקד טלמרקטינג? האם אתם מבססים את הצעות המכר על סמך גיל ומגדר בלבד או שיש משקל גם לאזור המגורים, רכישות קודמות ושאר מאפיינים ספציפיים יותר?

מטייבים את העסק? מטייבים גם את פרטי הלקוח.
יכול להיות שכשהקמתם את רשימת הדיוור ואספתם פרטי לקוח לא הייתם תובעניים מדי והסתפקתם בשם ובכתובת מייל אבל מה עושים כשצורכי העסק משתנים, כשאסטרטגיית השיווק משתכללת ופתאום החלטתם לעשות גם טלמרקטינג (אבל אין לכם מספרי טלפון או שיש לכם מספרים שגויים) או לשלוח מתנת יום הולדת (אבל אין לכם תאריכי לידה). אולי בכלל הלקוחות החליפו כתובת או מספר נייד, והדבר האחרון שעבר להם בראש זה לעדכן אתכם... (אל תעלבו).


אימות ועדכון פרטי לקוח בטופס הצטרפות.
במערכת דיוור אלקטרוני קל לעדכן פרטי לקוח. כדי לוודא שיש ברשותם את הנתונים העדכניים ביותר של לקוחותיכם, פשוט בקשו מהם לאמת או לעדכן את הפרטים בתהליך פשוט. שלחו ניוזלטר בו תסבירו ללקוח שאתם מעוניינים לעדכן את פרטיו במערכת. הטמיעו בניוזלטר קישור אל דף נחיתה הכולל טופס הצטרפות. נכון- הלקוח כבר מילא טופס כזה בעבר אבל טופס זה נועד לאימות ועדכון פרטים. הטופס החדש יכיל את אותם שדות חסרים או שדות שיש צורך לאמת או לעדכן כמו: מספר טלפון, תאריך לידה, תאריך יום הנישואין, האם הלקוח בעל רשיון נהיגה, מה רכש הלקוח לאחרונה או כל פרט אחר שעולה על רוחכם או שהכרחי לאסטרטגיית קשרי הלקוחות שלכם.  

ליצירת טופס הצטרפות ולהתנסות במערכת הדיוור האלקטרוני V.I.Plus - לחצו כאן ל פתיחת חשבון חינם .