כפתור שלח לחבר בדיוור אלקטרוני

השיווק במדיה האינטרנטית ובפרט דיוור אלקטרוני הם אמצעי פרסום משתלמים ונוחים מאוד לביצוע. כשזה נוגע למשלוח דיוור אלקטרוני למשל, כל שצריך לעשות הוא להירשם למערכת דיוור, ליצור ניוזלטרים באופן עצמאי ולשלוח. מנהל המשלוח מקבל את כל הכלים לתזמון הניוזלטר ולמעקב אחר תוצאות. ומהיום, עומד לשירותו כלי נוסף להגדלת החשיפה עוד יותר: כפתור "שלח לחבר".

רוצה שהניוזלטר שלך יגיע רחוק? "שלח לחבר" זה ה"מפה לאוזן" הדיגיטלי. בין אם טרחת ועמלת על דיוור אלקטרוני מהמם ובין אם עשית זאת בקלות באמצעות תבנית העיצוב האהובה עליך במערכת דיוור אלקטרוני ... עכשיו מגיע השלב הכיפי יותר בתהליך הכולל של דיוור אלקטרוני: שלב השיגור, ולא הרבה אחר מכן – שלב העיון בתוצאות!

רוצים שעוד אנשים יפתחו את המייל שלכם?
איך תגיעו לעוד אנשים מעבר למי שרשום אצלכם כנמען ברשימת התפוצה? אפשרו ללקוחות שלכם לשלוח לחבר כל דיוור אלקטרוני שהם מקבלים. זו למעשה הגרסה האינטרנטית של שיטת "חבר מביא חבר" ושל המלצות "מפה לאוזן".

שיטה זו של הפניית דיוור אלקטרוני לחבר שאינו נמען ברשימת התפוצה שלך תסייע לך לצרף לקוחות חדשים אל רשימת הדיוור, אחרי שהגעת אליהם בדרך מקוצרת יותר ובפנייה אמינה יותר – המלצה של חבר מוכר ששולח את התוכן מתוך חיבור לתחומי העניין של אותו נמען חדש ולא כמשווק היורה אל עבר קהלים שונים אותם אינו מכיר.  

נכון, יכול להיות שחלק מהנמענים שלכם כבר מפנים הודעות דיוור אלקטרוני לחבריהם מבלי שתעודד אותם לכך, אבל כמה מהם? ומה התוצאות של היוזמה המבורכת? לא תדעו אם לא תתערבו. כפתור שלח לחבר הוא יישום חדש של מערכת V.I.Plus והוא מאפשר לשולח לא רק להציע לנמען להפיץ את המסר הלאה בצורה מכובדת וידידותית אלה גם לקבל סטטיסטיקה כמה מהנמענים אכן שלחו לחבר וכמה חברים כאלו הצטרפו לרשימת הדיוור בעקבות אותו דיוור אלקטרוני שהועבר.

צירוף של כפתור "שלח לחבר" ישדרג כל דיוור אלקטרוני
•    נמענים שאפילו לא ידעתם על קיומם מצטרפים לרשימת הדיוור.
•    נמענים "מופנים" אלו יהיו פתוחים יותר לצרוך את המסרים שלכם.
•    גם הלקוח שהפנה את הניוזלטר לחברו יהיה לקוח מרוצה יותר אם ידע שחברו אכן השתכנע ומקיים אינטראקציה 
     עם המותג.


    ליצירת ניוזלטרים המשלבים כפתור שלח לחבר, פתחו חשבון חינם.