עקביות המיתוג בניוזלטר

למותג שלכם יש אופי? אם כן אנחנו בטוחים שהשקעתם זמן, חשיבה וגם כסף כדי למתג את העסק באופן ההולם ביותר שיביא לתוצאות הרצויות ביותר. אחרי תהליך כזה של מיתוג עסק (זה כמו שיפוץ הדירה ממשהו פשוט ומוכר למשהו מד-הים שאתם כבר מתים להשוויץ בו). כדאי ליחצ"ן ולהפיץ את העסק כמה שיותר. לא. זה לא הזמן להצטנע!

דיוור אלקטרוני הוא אפיק שיווק נוח ומשתלם שלא מצריך השקעה גבוהה מדי של זמן וכסף... משווקים רבים מתפתים להתנסות בו ולשלוח בכל פעם עיצוב שונה לגמרי של הודעת דיוור אלקטרוני (כי אפשר!). אך כשזה נוגע לעקביות המותג כדאי לשקול דיוור אלקטרוני בעל עיצוב עקבי כך שהנמען יבין בכל פעם מחדש כי מדובר בהודעת דיוור אלקטרוני של חברת X המוכרת (שלכם) ולא Y שאינו מכיר עדיין (של מתחרים).

דיוור אלקטרוני - בין המוכר והאהוב לחדש והמסקרן.
מערכות דיוור אלקטרוני מציעות מגוון וגמישות בכל הנוגע לניסוח ולעיצוב ולעיתים נכון יהיה לנצל אפשרות זו ולהפתיע במראה מרענן. אולם עדיין כדאי לדבוק בשפה עיצובית עקיבה הנגזרת מהמיתוג הכולל שלכם. אחרי הכל זכירות לא פחות חשובה ממעוף ויצירתיות ולעיתים אך חשובה יותר.

דיוור אלקטרוני - איזון זה שם המשחק
כאשר מעצבים דיוור אלקטרוני, רצוי תמיד להשתמש כבסיס בדיוור הקודם שנשלח (כדי לשמור על הקו העיצובי הקודם) ובמקביל ניתן לשחק מעט עם העיצוב (כדי לרענן). כך תוכלו ליצור דיוור אלקטרוני שגם מזוהה מיד עם העסק שלכם וגם לא נראה מונוטוני ומשעמם.

בניית דיוור אלקטרוני עם תבניות עיצוב
כמערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת, V.I.Plus מציעה תבניות עיצוב מודולריות באמצעותן ניתן בקלות לעצב הודעות דיוור אלקטרוני במגוון סגנונות, עליהם ניתן לחזור במידת הצורך – גם תוך שימוש באותה תבנית פעם נוספת וגם על ידי שמירת שכפול - בכל פעם שאתם מעצבים ניוזלטר, ניתן לשמור שכפול שלו, ובפעם הבאה שמעצבים, פותחים את השכפול ומתחילים לערוך בו שינויים: החלפת טקסט ותמונות, שילוב לינקים שונים, שינוי צבע קל בהתאם לעיתוי (למשל: קיץ- כתום. חג האהבה- אדום /ורוד וכו')

ליצירת ניוזלטרים ממותגים במערכת V.I.plus פתחו חשבון חינם.