שיווק דיגיטלי באמצעות דפי נחיתה

שיווק דיגיטלי על גבי רשת האינטרנט הוא כמעט סוג השיווק היחיד עליו אנו חושבים כאשר מתכננים אסטרטגיית שיווק. הפצת מסרים שיווקים באינטרנט היא הבחירה העיקרית ,אם לא היחידה של רוב המשווקים כיום. אולם גם בתוך קטגוריה זו, כלי השיווק הדיגיטלי הם רבים ומגוונים. אחד הכלים הנוחים יותר לשימוש הוא יצירת דפי נחיתה אינטרנטיים.

 

מהם דפי נחיתה ?

דפי נחיתה הם דפי אינטרנט אליהם מגיע הגולש לאחר שהקליק על כפתור או לינק שהציעו לו ניתוב אל מידע נוסף. דפי נחיתה שנועדו לתמוך בקמפיין או במוצר מסוים אותו מבקש בעל העסק לפרסם. אחד היתרונות של דפי נחיתה הוא שהם נפרדים מדפי האתר הקבועים, ובזאת מאפשרים למשווק לגוון ולשנות מסרים באופן דינאמי בעוד אתר העסק נותר יציב ועקבי (אלמנט החשוב מאוד כדי לרכוש את אמון הלקוח וכן לזכות בנקודות "קידום" במנועי החיפוש השונים.)

 

בניית דפי נחיתה.

ניתן לבנות דפי נחיתה בכמה דרכים:

1.      לפנות למומחה בניית אתרים או למעצב אתרים שיבנו עבורכם דפי נחיתה.

2.      בניית דפי נחיתה בחינם כחלק מהיישומים המוצעים למנויי מערכות דיוור אלקטרוני.

 

היתרונות של דפי נחיתה.

דפי נחיתה כאמור, נועדו להפצת מסרים באופן עצמאי. כלומר, הפצת מסר בדף ייעודי משלו במקום הטמעת המסר בדף קיים באתר או בפייסבוק. היתרונות  הגדולים של תמיכת הקמפיין ע"י דפי נחיתה הם:

 

1. פירוט מסרים ארוכים.

 קמפיין ממוצע באינטרנט כולל בד"כ בבאנר, מודעת Google Adwords או הדפסת קוד QR שמפנה אל דף הנחיתה ממקור מודפס (כמו כרטיס הביקור, פלייר וכו'). בדרך כלל במדיות אלו לא נהוג לפרט יתר על המידה וכאן נכנסים לתמונה דפי נחיתה עצמאיים. באמצעות דפי נחיתה הנלווים לקמפיין ניתן לפרט ולהציע תוכן נוסף לזה שפרסמתם בבאנר או במודעה נושאת ה- QR. ניתן לנסח ולעצב דפי נחיתה באופן מפולח ובהתאם למדיה שהפנתה את הגולש אליהם. כך למשל: אם הגולש הגיע אל הדף עקב הקלקה על באנר (המוגבל בד"כ ל- 7-10 מילים), דף הנחיתה יכלול הסבר הרבה יותר מפורט שיכול לעמוד על כ- 2-4 פסקאות טקסט או פסקה + תמונה או וידאו.


2.  חשיפת המסר המעמיק יותר אך ורק בפני קהל מתעניין.

אל דפי נחיתה צריך לרצות להגיע – הגולש צריך להקליק על כפתור או לינק המציעים לו ניתוב אל דפי נחיתה אלו. פעולה רצונית זו היא למעשה הצהרת כוונות של הגולש כי הוא מעוניין בקריאת תוכן נוסף. וזו הסיבה שהתוכן של דפי נחיתה בדרך זוכה להתייחסות חיובית וחסרת חסמים מצד הלקוח. כמובן שיש לוודא שהתוכן המפנה אל דפי נחיתה יתאר באופן המדויק ביותר את התוכן המצוי בדפים אלו. אחרת הגולש יתפוס את הדף כלא רלוונטי ואת הפרסום במדיה המפנה כמטעה.

 

אז איך ממריאים עם דפי נחיתה ?

בכל פעם שאתם מתכננים קמפיין פרסומי, חשבו על איך דפי נחיתה ישפיעו על חלוקת התוכן וכן על היכולת שלכם לעקוב אחר התוצאות ולנתח אותן לשם טיוב הקמפיין.

דפי נחיתה מאפשרים להציג מסר פרסומי בשני שלבים:

א. שורת קריא ייטיב תמציתית ומושכת (בבאנר / מודעה)

ב. פירוט של המסר באמצעות טקסט, תמונה או סרטון (ע"י דפי נחיתה)

 בנוסף, ניתן לעקוב אחר התנועה נכנסת של גולשים אל דף הנחיתה ואחר זמן השהייה בדף.

 

רוצים ליצור דפי נחיתה פרסומיים בחינם ?     פתחו חשבון דיוור חינם     !  


© כל הזכויות שמורות