"ברור שצריך דפי נחיתה... רק תזכיר לי מה זה דפי נחיתה?"

איש סיני  מצחיק סיפר לי פעם, שכשאתה מקבל פלייר ממישהו ברחוב זה כאילו הוא אומר לך: "קח, זרוק את זה בעצמך".
דפי נחיתה הם הילדים המגניבים של הפליירים, כאלו שהצליחו יותר מאבא ואמא כי ידעו בדיוק לאן הם רוצים להגיע בחיים. אל דפי נחיתה צריך לרצות להגיע – הגולש צריך להקליק על כפתור או לינק המציעים לו ניתוב אל דפי נחיתה אלו.
משווקים ובעלי עסקים עונים בהססנות לשאלה, האם הם יודעים מה זה דפי נחיתה, קצת חבל כשמדובר בכלי שיווק אפקטיבי במיוחד. המאמר הבא נועד לעשות קצת סדר בבלגן.

"מהפליירים היינו עושים מטוסים מנייר, ומדפי נחיתה?"

לצורך ההשוואה אפשר להגיד שדף נחיתה הוא מטוס נייר ממונע שנשלט על ידך גם לאחר ההמראה. היתרון הבולט שלהם לעומת אתר הבית הוא שהם בעלי מטרה אחת בלבד, לכן הם ממוקדי מסר, תמציתיים ומניעים לפעולה אחת.

מרבית דפי הנחיתה מתחלקים לשני סוגים:

  1. נחיתה אצלך באתר - דפי הנחיתה הם מקפצה אל האתר השלך. הוא נועד כדי לנתב את התנועה ישירות אליך לאתר. בדף נחיתה מסוג זה ההנעה לפעולה  תהיה למשל  שלב אחד לפני הרכישה וסיום הרכישה תתבצע כבר באתר הבית. כפתור ההנעה לפעולה הוא כפתור חשוב במיוחד מבחינה שיווקית. לא מספיק רק "הירשם" או "קנה", ולכן יש באפשרותך לסגנן טקסט יותר שיווקי כמו "הזמן עכשיו", או "גם אני רוצה להצטרף להצלחה".

    אם הרכישה היא הכתובה בינך לביך הלקוח, אז בדרך לחתונה עוברים בדף נחיתה.

  2. איסוף לידים וטפסים- כשמם, מטרת דפים אלה היא יצירת לידים ו/או איסוף מידע מלקוחות קיימים, במטרה למקד ולייעל את ההצעות הבאות שישלחו ללקוח. חשוב לזכור שהלקוח לא ינדב את הפרטים שביקשת אלא אם כן תציע לו משהו בתמורה. למשל אם העסק שלך הוא קונדיטוריה תוכל להציע ללקוח לקבל לתיבת הדואר שלו ספר מתכונים ייחודי לעסק, והרי לך התחלה של ידידות מופלאה.



"אבל גם לאתר הבית שלי הוא נוחת, מה ההבדל?"

כל דף נחיתה הוא דף אינטרנט אבל לא כל דף אינטרנט הוא דף נחיתה.
דף נחיתה ואתר הבית הם שני אורגניזמים שונים במהותם על אף שהם שוחים באותו הים. הם נראים אחרת, מדברים אחרת ולכל אחד יש את התפקיד שלו, אבל דרושה עבודה של שניהם כדי ליצור את הגל המבוקש. אתר הבית שלך הוא חלון הראווה, הלקוח יכול להסתכל, לגעת, להתרשם ואולי גם לחזור אחרי סיבוב קצר ברשת  כדי לקנות. דף נחיתה טוב לעומת זאת, מניע לפעולה מיידית. "הרשם עכשיו", או "הזמן עכשיו" יהיו יותר שכיחים בדף נחיתה מלשונית כמו אודותינו או צור קשר, השכיחים יותר באתר הבית.

"הבאנו שלום עליכם, הבאנו שלום עליכם"

דפי נחיתה הם כלי מצויין בעולם האימייל מרקטינג, כיום לא צריך להיות מעצב גרפי, או מתכנת  כדי לבנות אחד כזה. מערכות V.I.Plus  מציעה לך מלאי עצום של תבניות דפי נחיתה, כשכל תבנית יחודית ומיועדת לסוג מסוים של דף נחיתה. דפי הנחיתה שלנו כוללים וידאו ברקע הדף, טפסי לידים, מודול אירועים, כפתורי הנעה לפעולה ועוד, המאפשרים לך לנהל קמפיין שיווקי ממוקד, יעיל, מסונכרן עם רשתות חברתיות כמו פייסבוק, ורספונסיבי (מותאם לטאבלטים וניידים).
מקווה שהייתה לכם טיסה נעימה. איך מעצבים דף נחיתה ומה המבנה שלו, בטיסות הבאות.


© כל הזכויות שמורות