מותגים גמישים מגיעים רחוק

כל מי שעוסק כיום בשיווק, יודע שאחת השיטות היעילות והמשתלמות ביותר להיחשף בפני הלקוח היא השיווק באינטרנט ובייחוד באמצעות דיוור אלקטרוני. העלות המינימלית של משלוח דיוור אלקטרוני ואפשרויות הפילוח המדויקות והגמישות מאפשרות לכתוב לכל קבוצת לקוחות הודעת דיוור אלקטרוני הפונה בייחוד אליה, והתוצאה – רלוונטיות שחוסכת בתקציב הפרסום ומובילה למכירות.

 

מהיום, הודעות דיוור אלקטרוני הן עוד יותר מפולחות – המערכת מזהה בין גולשי המחשב, הטאבלט והסמרטפון והדיוור יוצג באופן מותאם.

 

הלקוח הישראלי אוהב לגלוש מהסמרטפון  

כולנו מכירים את התמונה הבאה: זוג או קבוצת אנשים ישובים זה מול זה במפגש חברתי, אך במקום לשוחח זה עם זה... כל אחד מהם שקוע בסמרטפון שלו. ב- 2012 רק 16% מהישראלים הרגישו בנוח להישאר עם האצבע על הצג גם במהלך מפגש חברתי. כיום (2013) כבר 50% עושים זאת ללא כל נקיפות מצפון. נתון זה משקף את השימוש ההולך וגובר של הישראלי הממוצע במסרטפון. ואכן - בסקר Our Mobile Planet של Google בשיתוף   Ipsos MediaCT ,  נמצא כי 93%   מהישראלים  גולשים באינטרנט בסמרטפון

אנו מנצלים את הסמרטפון לכל מטרה. החל ממשחקי רשת כדי "להרוג את הזמן", דרך שיתוף חברתי בווטס אפ ועד לחקר שוק של מוצרים ושירותים ורכישתם בפועל דרך הסמרטפון (כשהאתר מותאם M-Commerce = רכישה מהמובייל).

 

נמעני דיוור אלקטרוני שהם גם גולשי סמרטפון מושבעים

 57% מהישראלים הם בעלים גאים של טלפון חכם (סמרטפון).

90% מהם – בודקים הודעות דיוור אלקטרוני גם במחשב וגם בסמרטפון.

מדובר בפלח שוק נכבד של נמעני דיוור אלקטרוני שקוראים את הדיוור על צג שגודלו לא עולה על 10X5 ס"מ. כדי שהניוזלטר שלך יראה במיטבו גם בפורמט הסמרטפון הוא צריך להיות גמיש, או כמו שאנחנו קוראים לזה – רספונסיבי.

 

כפתור קטן – הבדל גדול!

מערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת היא כזו שמציעה פתרון לכל מצב. פיצ'ר המייל הרספוניסיבי הוא תוצר של עבודת תכנות מבית V.I.Plus. מבחינתך זה לא יותר מכפתור שאותו ניתן להפעיל ולכבות. כפתור זה מופיע בסרגל העיצוב החדש, הזמין בכל אחת מתבניות העיצוב במערכת. 

בסרגל השמאלי לוחצים על "Style" / "עיצוב" ובתיבה שנפתח יופיע כפתור בחירה responsive mobile design"" / "הפעלת מנגנון רספונסיבי לטלפונים ניידים".

 

רוצה דיוור אלקטרוני שיותאם באופן רספונסיבי? סמן V.

 




דיוור אלקטרוני לסלולאר - ככה זה נראה במערכת:

  

 

שילחו ללקוחותיכם מייל רספונסיבי המוצג במיטבו גם על צג הסמרטפון! פתחו חשבון חינם.