פעם, כשרצית למכור מוצר או שירות, היית צריך חלון ראווה גדול או זוג נעליים טובות, כדי לעבור מדלת לדלת.
היום, בעידן האינטרנט - השוק גדול, התחרות משתוללת והלקוחות מתוחכמים ויודעים בדיוק מה הם רוצים. תמונות מקצועיות באתר, מפרט טכני ומחירים אטרקטיביים לא מספיקים כדי לשכנע את הלקוח לקנות דווקא את המוצר שלך. כולם אוהבים לקנות, אבל אף אחד לא אוהב שמנסים למכור לו. לכן, הכלי היעיל ביותר לשיווק מוצרים או שירותים באינטרנט, הוא
תוכן שיווקי.
תוכן שיווקי לא רק מספר סיפור; את זה עושים ספרים, עיתונים ובלוגים.
תוכן שיווקי לא רק מעביר אינפורמציה; את זה עושים
ויקיפדיה וגוגל.
תוכן שיווקי לא רק משכנע לרכוש; את זה עושים באנרים
ומודעות פרסומת.
תוכן שיווקי
עושה את כל אלה
יחד, אך בעיקר מביא לקוחות, יוצר בהם עניין ומניע אותם לפעולה.
הבאת לקוחות – תוכן שיווקי מקצועי לוקח בחשבון את השוק ואת מנועי החיפוש, כדי לגבור על המתחרים ולמקסם תנועת לקוחות מתאימים אל האתר.
יצירת עניין
– תוכן שיווקי יעיל לא מתאר את המוצר ואת מעלותיו, אלא מספר ללקוח מדוע הוא זקוק דווקא למוצר שלך.
הנעה לפעולה
– תוכן שיווקי אפקטיבי גורם ללקוח להיכנס לאתר, לגלוש בו, וללחוץ על הכפתור האדום – קניה, יצירת קשר או השארת פרטים.
תוכן שיווקי צריך להיות כתוב טוב, מעניין, ממוקד, ומותאם לקהל היעד ולפלטפורמה: אתר,
ניוזלטר, חנות מקוונת, כדי שיתן ערך מוסף מירבי לשני הצדדים – לך וללקוח.
של תוכן שיווקי מקצועי באמצעות
מערכת דיוור מקצועית -
פתח חשבון חינם