פילוח מסרים באמצעות דפי נחיתה

קמפיין דיוור אלקטרוני הוא כלי שיווקי יעיל ונוח לביצוע. בנוסף, הפורמט הדינאמי ומלא המעוף של תבניות העיצוב במערכות דיוור אלקטרוני מאפשר, בין היתר גם יצירת דפי נחיתה. בכל קמפיין שמשקיעים בו משאבים או כסף, כדאי לשלב דפי נחיתה. בעיקר כשיש צורך בחלוקת תוכן רב ועמוס למקטעים מסקרנים, נעימים לעין ונוחים לקריאה.

 

מתי לחלק את התוכן בין מגוון דפי נחיתה ?

בתי עסק שונים מוכרים מוצרים שונים למגוון פלחי שוק. אותם בתי עסק לרוב מנהלים אתרי אינטרנט שונים או לפחות דפי אתר שונים עבור כל מוצר או שירות. באופן דומה- יש לנהל קמפיינים שונים עם מסרים ייחודיים עבור כל קהל או מוצר ובהתאם יש להתאים דפי נחיתה ייחודיים עבור כל קמפיין.

חלוקת תוכן מגוון על גבי דפי נחיתה מגוונים תסייע ליצור סדר קונספטואלי ועיצובי בקמפיין.

 

היתרונות של חלוקת התוכן על גבי דפי נחיתה.

1.    דפי נחיתה מאפשרים פילוח:

  • פילוח בהתאם לקה"מ – לפי הסטטיסטיקה של דפי נחיתה ניתן לפנות לגולשים שעשו חצי תהליך הרשמה לרשימת דיוור אלקטרוני או שרק הקליקו, רק פתחו... ולאנשים מגיבים שקראו ולחצו על כל הלינקים.

  • פילוח בהתאם למוצר – במקום להפנות גולשים לדף הבית, לקטלוג מוצרים או לדף הרכישה, ניתן להפנות לדף שיווקי ממוקד למוצר אחד בלבד. כמובן שסביר להניח שיש לכם דפים אינטרנטיים לכל מוצר, אולם בדף האינטרנטי לא ניתן להוסיף מידע עדכני אודות מבצע זמני, מכרז או מכירה פומבית וכו'. דפי נחיתה יעודיים מונעים בלבול, הגולש מגיע לדף שקשור ספציפית להצעה שהוצגה לו בפרסום, מבלי להיות מוקף סרגלי אתר שקורצים לו לבדוק גם את המוצר ההוא וההצעה ההיא... ולבסוף לשכוח שהוא התעניין ברכישת מוצר. ולמרות ששיטוט חסר מטרה באתר יכול גם הוא להוביל לרכישה, מדידת האפקטיביות של כל דף ניזוקה כשהגלישה היא אקראית ולא ניתן לייחסה להשפעתם של דפי נחיתה ספציפיים.

  • פילוח בהתאם למדיה בה פורסם הקמפיין – כדאי לפרסם דפי נחיתה עם מידע מסוים, בדיוק באתרים בהם גולשים לקוחות המתעניינים בתוכן זה.


    רוצים ליצור דפי נחיתה ללא הגבלה בחינם? 
    פתחו חשבון דיוור חינם  !