10 טיפים ליצירת דפי נחיתה

אחד היתרונות של שיווק דיגיטלי, הוא כמובן השימוש ביישומים טכנולוגים נלווים בקמפיין. דפי נחיתה הינם עזרים מעולים לפילוח הקמפיין ולפירוט המסרים בדיוק ברמה המספקת עבור הקהל הספציפי מבלי להחסיר מידע או להעמיס מידע.

בכתבה זו נספק טיפים ליצירת דפי נחיתה יעילים:

דפי נחיתה ממוקדים – דפי נחיתה חייבים להכיל מסר אחד ממוקד התואם את מטרת הקמפיין (מכירה, גיוס לקוחות למועדון וכו')

כותרת עקבית – כותרת דפי הנחיתה חייבת להיות תואמת לנושא הפרסום שהוביל אל דף הנחיתה.

שפה עיצובית תואמת - כל רכיב המופיע על דפי נחיתה חייב להתאים מבחינה קונספטואלית וויזואלית לקונספט המרכזי וכמובן – לקונספט שהוצג בפרסום המפנה.

הנעה לפעולה -  אם מיקמתם הנעה לפעולה על גבי דפי נחיתה יש לוודא ששורת / כפתור ההנעה בולטים לעין ללא גלילה.

טיפוגרפיה – דפי נחיתה כמו כל אמצעי פרסום המכיל תוכן רב, חייבים לעבור את "מבחן הרפרוף" – טיפוגרפיה המבליטה את המסרים החשובים וסמנים המכוונים את העין אל העיקר. אם הצלחתם להבין על מה מדובר תוך מעקב אחר החלקים המובלטים – עברתם את "מבחן הרפרוף"

תועלת אחת שווה אלף מילים - דפי נחיתה אינפורמטביים משפיעים על קהל מצומצם בעוד דפי נחיתה המשלבים המחשה או עדות מעניינת לתועלת של המוצר משפיעים כמעט על כל סוגי הקהלים.

סרטון מוסיף המון - שילוב של סרטון וידאו עם דפי נחיתה מועיל מאוד בהעלאת עניין בקרב הגולש וכן באינדיקציה על "תוכן עשיר" בעיני מנועי החיפוש – אלמנט המסייע לקידום אתרים.

ביקורת עצמית וביקורת חיצונית - לאחר כתיבת דפי נחיתה חזרו על הטקסט ובדקו אם אין מילים, תמונות או לינקים מיותרים- החוזרים על עצמם או מביעים רעיונות חופפים. לאחר מכן תנו למכר (שקריאת הדף היא חדשה עבורו) לחוות דעה ניטראלית.

דפי נחיתה חברתיים – לרשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, G+ וכו') יש כיום מקום של כבוד בזירת השיווק. הוסיפו אל דפי נחיתה כפתורי רשתות חברתיות. כשלקוח בודק מהימנות או פופולאריות של מותג הוא עושה זאת בראש ובראשונה ע"י עיון בדעת הקהל (לקוחות שהתנסו). דפי נחיתה שיספקו לגולש את הדרך להתחבר אל אותם לקוחות מנוסים (ומרוצים) יצברו את אמון הלקוח.

פרסמו שיתופי פעולה - דפי נחיתה יכולים להיות מקום טוב לציין שיתופי פעולה עם גופים גדולים ומוערכים או את העובדה שגופים אלו הם לקוחות או ספקים. הצמדת שמות בעלי מוניטין חיובי אל דפי נחיתה של העסק שלכם תנסוך בגולש תחושת אמון והערכה (כתוצר של הצימוד עם החברה המוערכת). וודאו שהגופים בעלי המונטין נותנים הסכמתם לפרסום מסוג זה.


רוצים ליצור דפי נחיתה מעוצבים ומסקרנים בחינם? 
  פתחו חשבון דיוור חינם    !